Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Past er absoluut en zal er hoogstwaarschijnlijk staan! Hopelijk wel in een co-head constructie met bijvoorbeeld Charli er nog bij. Al zie ik OATW ook wel nog voor of na chappell staan.
Past er absoluut en zal er hoogstwaarschijnlijk staan! Hopelijk wel in een co-head constructie met bijvoorbeeld Charli er nog bij. Al zie ik OATW ook wel nog voor of na chappell staan.
Volgens dit artikel van P-magazine mag pukkelpop dromen van Justin Timberlake. Kan het niet helemaal lezen in verband met abonneren, iemand hier die het wel helemaal kan lezen En vertellen wat hij of zij ervan vindt?
Volgens dit artikel van P-magazine mag pukkelpop dromen van Justin Timberlake. Kan het niet helemaal lezen in verband met abonneren, iemand hier die het wel helemaal kan lezen En vertellen wat hij of zij ervan vindt?
Ik vermoed dat het allemaal draait rond het laatste zinnetje van de inleiding naar aanleiding van de aankondiging van Timberlake voor Pinkpop: "Hoopt hij daarmee weer een jonger publiek aan te spreken?"
Dat Pinkpop voor boomers is en dat Timberlake waarschijnlijk niet tourt in augustus, lijkt P-magazine niet te deren.
Misschien moet P-magazine gewoon doen waar ze vroeger goed in waren: tettenfoto's publiceren.
heb aan de organisatie een tipje van de sluier gevraagd over de timing van de eerste aankondiging en zoals ik al vermoedde is het weer in december. Gaat het nieuwe design en de opening van de wishlist wel zijn.