Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
zat zo te denken, eigenlijk hoop ik stiekem dat Stadsparklive vandaag (of morgen) met nieuws komt over de hoofdact.
dan hoop ik een beetje op het scenario dat doordat Mojo vorige week definitief groen licht kreeg voor de derde Pinkpop headliner, waardoor Mojo de publiciteit rond Stadsparklive (op de zelfde dag) groen licht heeft gegeven. Zodat ze alvast de publicaties kunnen doorzetten en de verkoop starten.
Bijvoorbeeld, dat (mag ik hopen) Simple Minds als hoofdact aangekondigd gaat worden?
maar misschien spreekt hier ook wel een beetje eigenbelang mee ?
Ik denk dat Crowded House en Simple Minds daar de hoofdacts zijn met misschien nog een Nederlandse act erbij. Of is het de bedoeling dat ze er daar een festivaldag van maken met een hele grote internationale act als afsluiter?
geen idee eigenlijk wat ze met de capaciteit doen in 2022, ik meen dat het 30.000 was voor Stadsparklive?
Als het rondom 30.000 is, vind ik Simple Minds eigenlijk wel een prima naam daar als headliner.
Viel me trouwens op, dat ik eerdere publicaties heb gezien waar Stadsparklive aanvankelijk gepland was op zaterdag 18 juni? Er is blijkbaar wel iets verschoven recent...
geen idee eigenlijk wat ze met de capaciteit doen in 2022, ik meen dat het 30.000 was voor Stadsparklive?
Als het rondom 30.000 is, vind ik Simple Minds eigenlijk wel een prima naam daar als headliner.
Viel me trouwens op, dat ik eerdere publicaties heb gezien waar Stadsparklive aanvankelijk gepland was op zaterdag 18 juni? Er is blijkbaar wel iets verschoven recent...