Stadsparklive 2022 - Nieuws en Geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Als je op Stadspark Live 2022 Googled kom je trouwens uit op de datum 18 juni, wat ook nogal voor verwarring zorgt op de Stadspark Live Facebook pagina.

Zou dat nog niet zijn aangepast, of zou er dan voor nog wat in het vat zitten voor dat weekend? Ik denk het eerste, maar speculeren blijft leuk. :D
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Als je op Stadspark Live 2022 Googled kom je trouwens uit op de datum 18 juni, wat ook nogal voor verwarring zorgt op de Stadspark Live Facebook pagina.

Zou dat nog niet zijn aangepast, of zou er dan voor nog wat in het vat zitten voor dat weekend?
18 juni is Simple Minds niet beschikbaar dus die klopt niet
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
FollowtheBeat (de bron van die datum) heeft dat verkeerd staan inderdaad.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
FollowtheBeat (de bron van die datum) heeft dat verkeerd staan inderdaad.
dat is wel de oude datum van het evenement, zou oorspronkelijk 18 juni 2022 zijn.

Vind het wel verdacht hoor, zo'n persconferentie op donderdag. Wetende dat dan de touraankondiging van Springsteen verwacht wordt.
Maar dat rijmt niet met het bezoekersaantal en ook niet met de ticketprijs.
Of... de persconferentie is gericht op, meer bezoekers aantallen en hogere ticketprijs?
Dan is het wel weer spannend.
Ook, omdat vanuit kamp Pinkpop nog geen enkele aanleiding te zien is of daar beweging gaat komen?
Hoogst merkwaardig...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Persconferentie staat los van de touraankondiging van Bruce denk ik.

Je gaat je wel afvragen waarom Mojo op de dag dat Bruce zijn tour aankondigt een ander festival de aandacht geeft.

Of het wordt en en op donderdag voor Stadspark en Pinkpop, of de aankondiging van Bruce komt later, of Bruce slaat misschien Nederland op zijn 2022 leg wel over. (Of we zoeken overal teveel achter :p )

Rare timing iig inderdaad. Wordt spannend donderdag.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Laten we niet vergeten dat de touraankondiging van Springsteen enkel door 1 persoon is bevestigd op zijn fanforum. Hij had het van een kennis in de muziekindustrie. Dat kan ook makkelijk weer een weekje opgeschoven worden. Zal zeker niet de eerste keer zijn...
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
zo ver ik kon zien was die 65 euro wel de ticketprijs voor 2022.
dus niet een oude ticketprijs, zo ver ik terug kon vinden was 2020 de ticket 59,50 euro.
daar wringt de schoen wel, als het Springsteen zou betreffen?

Laatste keer was ticket Malieveld alleen al 79 euro. Merkwaardig :unsure:
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Al.moet ik ook heel eerlijk zeggen dat het mekaar niet echt bijt. So what als Simple Minds en Crowded House voor Stadspark worden aangekondigd op dezelfde dag dat Springsteen een concert in NL bekend maakt.....
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Springsteen staat sowieso niet op Stadspark Live. Die kans lijkt me nihil.

Stadspark los concert zou kunnen. Live lijkt me uitgesloten nav de hints.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Al.moet ik ook heel eerlijk zeggen dat het mekaar niet echt bijt. So what als Simple Minds en Crowded House voor Stadspark worden aangekondigd op dezelfde dag dat Springsteen een concert in NL bekend maakt.....
tja, wie weet....

misschien denken ze in Groningen wel, fack it, dit doen we dan gewoon?
Blijkt het straks storm in een glas water.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.656
1.841
Ik ga dit hier maar even droppen.
Bon Jovi gaat volgens onderstaande info weer op tour en zou starten in Australië. De bronnen van de info zegt genoeg. Die verkopen normaal gezien geen onzin. Zou een mooie act zijn voor Stadspark.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
zag trouwens dat Stadsparklive voor de andere edities ook een persconferentie gehouden heeft.

maar eens zien welke hint ze vandaag zetten ?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Nee. Ik verwacht weer een teaser om 13:00u. (was gister ook rond die tijd)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken