Down the Rabbit Hole 2025

Ben ook echt benieuwd waar Fontaines wordt neergezet. BKS en DTRH kan beide wel als headliner, gevoelsmatig is BKS een betere match maar dat is The National ook... Hoop alsnog een ticket te scoren voor komende AFAS show.
Ticket binnen voor zaterdag 🔥🔥

• Confetti
Waarderingen: Dante
Ik herinner me Parcels nog ergens vroeg in de middag in de Teddy enkele jaren geleden en die tent stond 1) ramvol en 2) gaven een geweldig optreden. Denk dat die groep intussen ook wel heel erg is gegroeid - zie je ook aan de spots die ze her en der beginnen te krijgen op affiches voor 2025.

Eerste namen van Primavera Sound Porto (12/06 t/m 15/06) en denk ook een aantal kansmakers voor DTRH 2025.

Charli xcx
Central Cee
Jamie xx
Deftones
HAIM
Beach House
Fontaines D.C.
Turnstile
Michael Kiwanuka
Caribou
ANOHNI and the Johnsons
Floating Points
Denzel Curry
Parcels
Wet Leg
Aminé
Waxahatchee
Chat Pile
Magdalena Bay
The Dare
Los Campesinos!
Angélica Garcia
Squid
Fcukers
Been Stellar
Horsegirl

Eerste namen van Primavera Sound Porto (12/06 t/m 15/06) en denk ook een aantal kansmakers voor DTRH 2025.

Charli xcx
Central Cee
Jamie xx
Deftones
HAIM
Beach House
Fontaines D.C.
Turnstile
Michael Kiwanuka
Caribou
ANOHNI and the Johnsons
Floating Points
Denzel Curry
Parcels
Wet Leg
Aminé
Waxahatchee
Chat Pile
Magdalena Bay
The Dare
Los Campesinos!
Angélica Garcia
Squid
Fcukers
Been Stellar
Horsegirl
Mag wat mij betreft wel bijna één op één overkomen haha.

• Leuk
Waarderingen: hanskazan
Het zal ongetwijfeld ergens tientallen paginas terug te lezen zijn, maar wanneer kregen we vorig jaar de eerste aankondiging? Wie zater er daar toen tussen? (Maw hoe groot was deze aankondiging)

Het zal ongetwijfeld ergens tientallen paginas terug te lezen zijn, maar wanneer kregen we vorig jaar de eerste aankondiging? Wie zater er daar toen tussen? (Maw hoe groot was deze aankondiging)
Qua namen was dit de helft van de acts op Hotot/Teddy/Fuzzy, waaronder alle headliners.

Dat gebeurt meestal wel. De laatste week van november kunnen we een gedeelte van de line-up verwachten en ik denk de eerste zaterdag van december (07 december) start van de kaartverkoop.

Dat gebeurt meestal wel. De laatste week van november kunnen we een gedeelte van de line-up verwachten en ik denk de eerste zaterdag van december (07 december) start van de kaartverkoop.
Verkoop is meestal meteen de zaterdag na de aankondiging. Dat zal in dit geval dus 30 november zijn als de bekendmaking laatste van november is.

Misschien heb ik het gemist, maar waarom zou er in de laatste week van november een gedeelte aangekondigd worden?

Omdat dit al jaren zo is
Dat valt ook wel mee.

In die zin, het zou mooi zijn, maar het is niet zo dat dit al tien jaar op rij gebeurt.

Inclusief vorig jaar is het 3 jaar op rij zo gegaan.

DTRH_Stats-1536x951.jpg

• Leuk
Waarderingen: Matthijs en Falladain
Dat valt ook wel mee.

In die zin, het zou mooi zijn, maar het is niet zo dat dit al tien jaar op rij gebeurt.

Inclusief vorig jaar is het 3 jaar op rij zo gegaan.

DTRH_Stats-1536x951.jpg
Ja oké, maar 3 op een rij is voor festivalbegrippen een hele hoge consistentie. Kunnen er redelijkerwijs wel vanuit gaan dat het eind november wordt

• Leuk
Waarderingen: Maninblue34
Ik drop het maar even hier, aangezien ik me het meest verbonden voel met DTRH - maar heeft iemand ooit nog wat van Kasabian gehoord? Ik weet dat er een nieuw album is en dat ze in de UK aan het touren zijn, maar wanneer zijn ze voor het laatst in NL geweest? Ik kan me de afgelopen jaren geen festivalpassage herinneren van ze. Lijkt me wel weer eens tof om ze te zien!

Ik drop het maar even hier, aangezien ik me het meest verbonden voel met DTRH - maar heeft iemand ooit nog wat van Kasabian gehoord? Ik weet dat er een nieuw album is en dat ze in de UK aan het touren zijn, maar wanneer zijn ze voor het laatst in NL geweest? Ik kan me de afgelopen jaren geen festivalpassage herinneren van ze. Lijkt me wel weer eens tof om ze te zien!

Lang geleden dat ze in NL op een festival hebben gestaan idd. Wel op RockWerchter nog vorig jaar!

• Leuk
Waarderingen: gguuss

Users who are viewing this thread