Down the Rabbit Hole 2025

Barry Can't Swim sowieso, dat kan echt niet anders inderdaad. Ook Wet Leg lijkt mij echt een zekerheidje, misschien wel als sub zelfs.
Komt er een nieuw album van Wet Leg dan? Want anders wel een magere catalogus voor zo'n hoge spot (al maakt dat tegenwoordig niet veel meer uit).

Sam Fender headliner op Werchter zaterdag. Mag van mij hier ook afsluiten maar zou dat passen?

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Zou ik ook tof vinden! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij al van het formaat headliner op Werchter zou zijn. Deelt DTRH weleens een headliner met Werchter? Ik dacht dat de headliners van DTRH meestal subs zijn op Werchter, als ze er staan.

Zou ik ook tof vinden! Had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij al van het formaat headliner op Werchter zou zijn. Deelt DTRH weleens een headliner met Werchter? Ik dacht dat de headliners van DTRH meestal subs zijn op Werchter, als ze er staan.
Weet niet of je Sam Fender als een grote of juist kleinere headliner voor Werchter moet zien. Mijn inschatting is dat het voor DTRH zou moeten passen.

Je weet ook niet hoe groot DTRH dit jaar gaat zijn. Als ze over de 50.000 of 55.000 kaarten heen gaan zit het qua bezoekers niet ver meer van een Pinkpop vandaan. En op sommige dagen gaan ze daar dan zelfs overheen. Maar wel andere orde van grootte dan Werchter, dat zeker.

Meestal wel, maar Stromae, als hij was gekomen, had ook beide festivals geheadlined, dus het kan wel. Sam Fender lijkt me voor RW-begrippen een vrij kleine headliner, dus dat moet ook wel kunnen lijkt me

Stormzy, Sam Fender en Charlie XCX als headliners? Zou het? Zou wel een flinke bovenkant zijn imo...

• Leuk
Waarderingen: Dante
Stormzy, Sam Fender en Charlie XCX als headliners? Zou het? Zou wel een flinke bovenkant zijn imo...
Zit nog geen naam tussen die ooit een formaat Ziggo heeft verkocht natuurlijk, maar dat kunnen een Fender of Charli wel. Een Nutini/Jungle zit niet echt in dit lijstje nee.

Ben ook echt benieuwd waar Fontaines wordt neergezet. BKS en DTRH kan beide wel als headliner, gevoelsmatig is BKS een betere match maar dat is The National ook... Hoop alsnog een ticket te scoren voor komende AFAS show.

London Grammar werd ook genoemd enige tijd geleden. Al betwijfel ik of dat headliner zpou moeten zijn.

Ben ook echt benieuwd waar Fontaines wordt neergezet. BKS en DTRH kan beide wel als headliner, gevoelsmatig is BKS een betere match maar dat is The National ook... Hoop alsnog een ticket te scoren voor komende AFAS show.
Lowlands volgens de insiders op het forum.

Fontaines heeft dat weekend die grote show in London. Niet heel waarschijnlijk dat ze dat combineren met DTRH. Volgens insiders op het forum zou het gaan tussen BKS en LL en zou LL ermee aan de haal gegaan zijn.

Een gokje voor de bovenkant:
Charli xcx
Sam Fender
London Grammer + Jamie xx (combi zoals afgelopen editie)

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar

Users who are viewing this thread