Down the Rabbit Hole 2025

Nick Cave niet op Primavera, dus misschien doet die wel geen EU festivals in 25.
Heeft pas een verlenging via een festival aangekondigd voor zijn tour in de USA (begin april) tot 17 mei 2025
Tch vind ik het wel een interessante discussie. Chappel Roan gaat nu veel kaarten verkopen en kan op basis daarvan een hoge spot vragen. Echter is ze nu ook pas met haar tweede tour bezig en heeft ze nog niet de vlieguren gemaakt die een hoge spot zou rechtvaardigen. Ik vind het zelf altijd wel prettig als er een geleidelijke gang naar bovenaan de posters is. Zoals nu met Fontaines D.C. gebeurd en hopelijk ook met The Last Dinner Party. Dan groeit dat ook beter bij mensen die verder van de muziek afstaan, maar zien ze een act geleidelijk groeien. Ik vind Nothing But Thieves bijv verschrikkelijk, maar snap de groei op de line-ups wel en kan dat waarderen.

Dus Chappel Roan op DTRH prima, maar niet te koste van een headliner positie. Sub is veel beter, maar ergens op de middag Pinkpop nog beter. Helaas is dat met de verkoopcijfers en fan schare al niet meer realistisch.
Chappel Roan heeft dit jaar nog opgetreden voor 750 mensen in de Melkweg. Zelfs in de Verenigde Staten waar ze veel populairder is dan in Europa heeft ze geen headliner status gekregen bij Coachelle maar werd wel het drukst bzochte programma voor Coachella Chicago met meer volk dan de headliners

Als het aan mij ligt niet. Charli xcx kan ik nog in komen met die enorme hype vd zomer en hier en daar wel lekkere nummers. Van Chappell Roan hebben ik en mijn vrienden echt nog nooit gehoord, ook dat ene nummer wat hier gedeeld werd, deed geen bel rinkelen.
Niet dat het laatste feit betekent dat het dan maar niet kan headlinen maar eigenlijk bedoel ik dat stiekem wel. 😜
Van die drie beloftevolle vrouwelijke popperformers die dit jaar zijn doorgebroken, is veruit de beste headliner show voor de main die van Chappell Roan. Op lollapoloza chicago trok ze als niet-headlner dit jaar meer volk dan eender welke headliner Billie Eiliish inbegrepen.

• Leuk
Waarderingen: gretz en mgbss
Van die drie beloftevolle vrouwelijke popperformers die dit jaar zijn doorgebroken, is veruit de beste headliner show voor de main die van Chappell Roan. Op lollapoloza chicago trok ze als niet-headlner dit jaar meer volk dan eender welke headliner Billie Eiliish inbegrepen.
Dit filmpje doet me totaal niet overtuigen, ik vind dit oprecht vreselijk.

Hij doelde (neem ik aan) op de show van 5 december 2023 in de Oude Zaal van de Melkweg. Zeer goede show overigens, tof om daar bij geweest te zijn, zeker nu ze zo gigantisch is opgeblazen!
Ze stond twee keer op de agenda: een keer op de show van vijf december 2023 die effectief is doorgegaan en een tweede keer in september 2024 die blijkbaar werd gecanceld. Ze heeft nooit een geheim gemaakt van de diagnose van 'bipolair II' die ze kreeg waardoor ze manische episodes afwisselt met depressies. Daardoor werden enkele concerten van haar last minute afgezegd.

Ze stond twee keer op de agenda: een keer op de show van vijf december 2023 die effectief is doorgegaan en een tweede keer in september 2024 die blijkbaar werd gecanceld. Ze heeft nooit een geheim gemaakt van de diagnose van 'bipolair II' die ze kreeg waardoor ze manische episodes afwisselt met depressies. Daardoor werden enkele concerten van haar last minute afgezegd.
Maar die laatste was toch door "scheduling conflicts" omdat ze opeens op de VMA's in Berlijn moest optreden?

Ik had geen kaartjes voor de Melkweg, maar degenen die dat wel hadden, is wel iets bijzonders door de neus geboord. Dit wordt(/is) echt een wereldster en die had je dan nog even kunnen zien met vijf anderen.

Ik had geen kaartjes voor de Melkweg, maar degenen die dat wel hadden, is wel iets bijzonders door de neus geboord. Dit wordt(/is) echt een wereldster en die had je dan nog even kunnen zien met vijf anderen.
Vandaar ook dat iedereen er best wel zuur over was. Je lang en breed uitverkochte show in een kleine zaal cancellen omdat je moet repeteren voor de VMA's. Lekker voor je fans denk ik dan maar...

Vandaar ook dat iedereen er best wel zuur over was. Je lang en breed uitverkochte show in een kleine zaal cancellen omdat je moet repeteren voor de VMA's. Lekker voor je fans denk ik dan maar...
Ja, die frustraties zijn wat mij betreft ook volledig terecht.

De vlucht die ze genomen heeft tussen de show in de Oude Zaal en december en de gecancelde show is echt bizar inderdaad. Voor de eerstgenoemde ruim een maand na aankondiging rustig tickets kunnen kopen. Voor de gecancelde show stonden er bij de laatste keer checken zo'n 16k (!) tickets gezocht op Ticketswap

• Verdrietig
Waarderingen: Oasiss
Goh Charli als Lowlands headliner klinkt nog wel erg ver weg
Ik ga Charli weer zien op Primavera, dus kan er vrede mee hebben dat Mojo haar liever laat headlinen op Lowlands dan DTRH. Dan kan ik haar show hopelijk 2x meemaken, mooi verspreid over de zomer.

In de categorie acts die je elk jaar wel ergens kan zien en een vrij hoge spot op de line up krijgen die ik wél graag op DTRH zie staan: Oscar and the Wolf. Nieuwe plaat klinkt weer goed en hij geeft altijd een topshow weg.
Edit: en hij heeft er al een paar jaar niet meer gestaan.

Wat afschuwelijk. Zet zoiets maar neer op een Nickelodeon evenement.

Magdalena Bay, Doechii, Tyler, Charli, King Gizz, FKA Twigs, als er een paar van deze namen bij zitten ben ik zwaar tevreden. Zou haalbaar moeten zijn. Toch???

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Northside heeft namen gedropt. Barry Can't Swim, Denzel Curry (als Mojo het nog aandurft) en the Dare lijken me wel zekerheidjes te worden .

2024-10-30 14_01_27-Verhalen • Instagram.png

• Leuk
Waarderingen: jaigalaar en Novis95
Barry Can't Swim sowieso, dat kan echt niet anders inderdaad. Ook Wet Leg lijkt mij echt een zekerheidje, misschien wel als sub zelfs.

Zou een Kid Cudi kunnen, na zijn cancel in Ziggo Dome?

Users who are viewing this thread