Rock Werchter 2025

St. Vincent naar Inmusic. Eindelijk eens boeken graag, Werchterke. De Roma zat vol, lijkt me gene té veeleisende naam. Hop hop.

Wet Leg op de Olivia Rodrigo dag van Idays. Prima dagvulling voor 'onze' Olivia dag.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Lotto gaat maandag in verkoop, zal ondanks de belachelijk hoge ticketprijzen wel redelijk snel vollopen, dus denk dat ze hen gewoon in een latere drop zullen aankondigen. Zou raar zijn moesten ze deze zomer echt nergens bij ons staan.

Lotto gaat maandag in verkoop, zal ondanks de belachelijk hoge ticketprijzen wel redelijk snel vollopen, dus denk dat ze hen gewoon in een latere drop zullen aankondigen. Zou raar zijn moesten ze deze zomer echt nergens bij ons staan.
Zou natuurlijk goed kunnen. Maar gezien hun populariteit nam je die gewoon mee in je pakketje voor de verkoop, idem voor Fontaines bijvoorbeeld.

St. Vincent naar Inmusic. Eindelijk eens boeken graag, Werchterke. De Roma zat vol, lijkt me gene té veeleisende naam. Hop hop.

Wet Leg op de Olivia Rodrigo dag van Idays. Prima dagvulling voor 'onze' Olivia dag.
Was St. V echt vol? Ik herinner me de keer ('22?) daarvoor dat die show was gecanceld omwille van waarschijnlijk een slechte verkoop.

• Leuk
Waarderingen: jimmywe

Ik zie een band als Wet Leg liever op de dag van Green Day om er een leuke mix van te maken.

Wel opvallend dat EC plots door Scorpio geboekt wordt in België in tegenstelling tot Nederland. Zou dat dan toch een streep door Werchter betekenen?

Wel opvallend dat EC plots door Scorpio geboekt wordt in België in tegenstelling tot Nederland. Zou dat dan toch een streep door Werchter betekenen?
Neen want Graspop en Pukkelpop, waar ze vorig jaar stonden, is beide Live Nation.
Ik verwacht ze gewoon nog op Werchter. Is tenslotte hun kans om voor de grootste massa volk te spelen, wat in België mogelijk is. En daar zijn bands gevoelig aan.
Aankondiging zal wel geen probleem zijn. Meute was ook al aangekondigd en kwamen er dan plots bij voor RW.

• Geweldig
Waarderingen: swissepfan
Verwachten we net als vorig jaar de sub en barn heads in een pakketje of zal dit een pakketje zijn met kleine en grote namen samen

The Last Dinner Party ook al veel zien passeren in festivalline ups voor 2025 maar dat zal wel eerder Werchter Boutique worden

Donderdag:
Linkin Park - Fontaines DC - Biffy Clyro - The Haunted Youth - AIRBOURNE - ? - ?
RAYE - Bear's Den

Vrijdag:
Green Day - Jack White - Weezer - Turnstile - Jimmy Eat World - ? - Amyl&The Sniffers
London Grammar - King Gizzard &TLW

Zaterdag:
Sam Fender - Kings Of Leon - Franz Ferdinand - Electric Callboy - Skunk Anansie - Blondshell - ?
Paul Kalkbrenner - New Order - RY X

Zondag:
Olivia Rodrigo - Tame Impala - Vampire Weekend - HAIM - Flogging Molly - Thrice - ?
Band Of Horses - Thom Yorke - Jinjer

Zoiets? (met die bedenking dat KoL idd 20juli alweer in US moet zijn).
Ik denk echt dat we architects, jpegmafia en spiritbox mogen verwachten op de donderdag als linkin park supports

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27
Verwachten we net als vorig jaar de sub en barn heads in een pakketje of zal dit een pakketje zijn met kleine en grote namen samen
Vorig jaar was het eerste pakketje met 11 namen een mix van subs en barn heads (Snow Patrol, Sum 41, Khruangbin, Roisin Murphy, Royal Blood) en andere aansprekende namen (the Last Dinner Party, Avril Lavigne, Michael Kiwanuka, dEUS, Nothing but Thieves, Yungblud). Het kan dus alle kanten op.

Users who are viewing this thread