Rock Werchter 2025

Donderdag:
Linkin Park - Fontaines DC - Biffy Clyro - The Haunted Youth - AIRBOURNE - ? - ?
RAYE - Bear's Den

Vrijdag:
Green Day - Jack White - Weezer - Turnstile - Jimmy Eat World - ? - Amyl&The Sniffers
London Grammar - King Gizzard &TLW

Zaterdag:
Sam Fender - Kings Of Leon - Franz Ferdinand - Electric Callboy - Skunk Anansie - Blondshell - ?
Paul Kalkbrenner - New Order - RY X

Zondag:
Olivia Rodrigo - Tame Impala - Vampire Weekend - HAIM - Flogging Molly - Thrice - ?
Band Of Horses - Thom Yorke - Jinjer

Zoiets? (met die bedenking dat KoL idd 20juli alweer in US moet zijn).
In dit geval ga ik vrijdag - zaterdag. Met spijt over Fontaines DC.

Zou kunnen, maar spiritbox tourt met LP. Beetje onlogisch (niet onmogelijk) om dan tussendoor elders op te treden. Stonden in 23 nog op Graspop. Ik zie ze wel op RW verschijnen.
Het is in het verleden inderdaad al gebeurd dat de vaste supports op een ander festival stonden. Maar dan moet het natuurlijk mooi uitkomen met de tourplanning, wat me in dit geval moeilijk lijkt. Ben wel benieuwd. Behalve het Pink-debacle heb ik nog niet geweten dat een headliner 3 verschillende supports meeneemt.

Het is in het verleden inderdaad al gebeurd dat de vaste supports op een ander festival stonden. Maar dan moet het natuurlijk mooi uitkomen met de tourplanning, wat me in dit geval moeilijk lijkt. Ben wel benieuwd. Behalve het Pink-debacle heb ik nog niet geweten dat een headliner 3 verschillende supports meeneemt.
Volgens Wikipedia Metallica.

Raye en London Grammar al zo goed als zeker Barnheadliner.
Volgens mij gaat het dit jaar in de breedte weer een perfect Werchterjaar worden ondanks het geneuzel over de headliners.

• Leuk
Waarderingen: SvenH23 en Thieske
Raye en London Grammar al zo goed als zeker Barnheadliner.
Volgens mij gaat het dit jaar in de breedte weer een perfect Werchterjaar worden ondanks het geneuzel over de headliners.
Het geneuzel komt grotendeels van de rock-fans die de oude classics missen dit jaar. Ik denk dat je de meeste daarvan niet blij gaat maken met Raye en London Grammar :ROFLMAO:

Het geneuzel komt grotendeels van de rock-fans die de oude classics missen dit jaar. Ik denk dat je de meeste daarvan niet blij gaat maken met Raye en London Grammar :ROFLMAO:
Ik schreef het ook een beetje verkeerd. Bedoelde niet echt in de breedte, maar vooral qua grote namen die volgend jaar touren. Ik ben in ieder geval tevreden.

De barn-head zijn de laatste jaren toch ook niet direct de namen die de rock-fans bekoren alleen een iggy pop en editors waren dat de laatste 3 edities

• Leuk
Waarderingen: theblackmadness
De barn-head zijn de laatste jaren toch ook niet direct de namen die de rock-fans bekoren alleen een iggy pop en editors waren dat de laatste 3 edities
Sowieso staan in de Barn (en in Klub C) relatief weinig rockacts. Tom Morello en Jane's Addiction waren vorig jaar de uitzonderingen. En Bad Omens was het plan, maar ja.

laatste edities (22-24) had de barn ook nog bv
jane's adiction (rock toch)
gary clark jr
tom morello
amenra
puscifer
vintage trouble
fever 333
marcus king
inhaler
airbourne

• Leuk
Waarderingen: Paddy en johanra
Maar de headliners zijn dat dan weer wel. Misschien niet onlogisch om het nu anders te proberen, indien de tourende namen het toe laten. Btw vergeet je nog Jane's Addiction en met een roze bril aan Snow Patrol.

Users who are viewing this thread