Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vond ik op Pinkpop 2019 wel tegenvallen. Zag eruit alsof die zo van de bank met een blikje bier en een stuk pizza was afgerold, zijn hoed had opgezet, podium op wankelde en zijn dingetje deed. Leuke muziek, maar wel op plaat voor mij.
Vond ik op Pinkpop 2019 wel tegenvallen. Zag eruit alsof die zo van de bank met een blikje bier en een stuk pizza was afgerold, zijn hoed had opgezet, podium op wankelde en zijn dingetje deed. Leuke muziek, maar wel op plaat voor mij.
Brrrrr die dag hoef ik alvast niet te gaan dan.
Ik luister de hele dag door KINK op het werk. maar bijna alleen als ze Jamiroquoi draaien switchen we hier naar StuBru. Soms heb je gewoon zo'n naam die je zo irriteert. Dat is er 1.
De laatste 2 jaar een dag LiveisLive gedaan met echt echt memorabele concerten van TWOD & Smashing Pumpkins. Dan bespaar ik me mooi wat centen als er niet meer dan dat te boeken valt.
Geen idee waar dat op RW zou passen. Net te klein om een main af te sluiten (en die plekjes zitten vol), zie het ook niet passen in de Barn. Gok dan eerder op Pukkelpop.
Geen idee waar dat op RW zou passen. Net te klein om een main af te sluiten (en die plekjes zitten vol), zie het ook niet passen in de Barn. Gok dan eerder op Pukkelpop.
Vorige editie al horen vallen dat Pkp ze wou voor 2025. Kwam ter sprake omdat ze op Lowlands gingen vervangen.
Zouden ook geen Barn willen doen op RW vermoed ik.
De volgende headliner van Open'er Festival 2025 is bekend. Zij is auteur van vele hits! Raye in Gdynia
Een vertaling uit het Pools. Raye is dus wel degelijk headliner op Open"er festial. Ik neem aan dat Justice dit ook is naast linkin park. Nog één headliner te gaan.
De volgende headliner van Open'er Festival 2025 is bekend. Zij is auteur van vele hits! Raye in Gdynia
Een vertaling uit het Pools. Raye is dus wel degelijk headliner op Open"er festial. Ik neem aan dat Justice dit ook is naast linkin park. Nog één headliner te gaan.
Rijtje louter vrouwelijke Barn-headliners dan maar? London Grammar en RAYE al zekerheden schijnbaar, dus doe er nog maar Jorja Smith en Charli XCX bij. Al zie ik die laatste eerder subben of co-head zijn de zaterdag. Thoughts?
Rijtje louter vrouwelijke Barn-headliners dan maar? London Grammar en RAYE al zekerheden schijnbaar, dus doe er nog maar Jorja Smith en Charli XCX bij. Al zie ik die laatste eerder subben of co-head zijn de zaterdag. Thoughts?
Het geneuzel komt grotendeels van de rock-fans die de oude classics missen dit jaar. Ik denk dat je de meeste daarvan niet blij gaat maken met Raye en London Grammar