Rock Werchter 2025

Vond ik op Pinkpop 2019 wel tegenvallen. Zag eruit alsof die zo van de bank met een blikje bier en een stuk pizza was afgerold, zijn hoed had opgezet, podium op wankelde en zijn dingetje deed. Leuke muziek, maar wel op plaat voor mij.
Ik zie dat hij de afgelopen jaren nauwelijks heeft opgetreden. Tijd voor een glorieuze comeback (of anders beter op de bank blijven).

Dat is nu eens een live is live naam.
Brrrrr die dag hoef ik alvast niet te gaan dan.
Ik luister de hele dag door KINK op het werk. maar bijna alleen als ze Jamiroquoi draaien switchen we hier naar StuBru. Soms heb je gewoon zo'n naam die je zo irriteert. Dat is er 1.
De laatste 2 jaar een dag LiveisLive gedaan met echt echt memorabele concerten van TWOD & Smashing Pumpkins. Dan bespaar ik me mooi wat centen als er niet meer dan dat te boeken valt.

St. Vincent naar Inmusic. Eindelijk eens boeken graag, Werchterke. De Roma zat vol, lijkt me gene té veeleisende naam. Hop hop.

Wet Leg op de Olivia Rodrigo dag van Idays. Prima dagvulling voor 'onze' Olivia dag.
St Vincent was het beste optreden in de Roma dat ik dit jaar zag. Zal zeker wel een plaatsje nemen in de Barn of Klub C.
Verdient wel een plek na 18h.

• Geweldig
Waarderingen: MadMandra27 en mattman
Justice op Opener.

Geen idee waar dat op RW zou passen. Net te klein om een main af te sluiten (en die plekjes zitten vol), zie het ook niet passen in de Barn. Gok dan eerder op Pukkelpop.

Justice op Opener.

Geen idee waar dat op RW zou passen. Net te klein om een main af te sluiten (en die plekjes zitten vol), zie het ook niet passen in de Barn. Gok dan eerder op Pukkelpop.
Vorige editie al horen vallen dat Pkp ze wou voor 2025. Kwam ter sprake omdat ze op Lowlands gingen vervangen.
Zouden ook geen Barn willen doen op RW vermoed ik.

De productie van Justice gezien?

Die staan echt niet in de Barn. Dit jaar hebben ze nog last minute Primavera Porto afgezegd omdat de stage hun productie niet kon dragen.

De productie van Justice gezien?

Die staan echt niet in de Barn. Dit jaar hebben ze nog last minute Primavera Porto afgezegd omdat de stage hun productie niet kon dragen.
Het podium van de barn al eens gezien? Die kan serieus wat productie aan hoor
Maar bon, lijkt me sws meer voor Pkp te worden

Denk inderdaad dat de productie er binnen krijgen geen probleem is. Maar het is een productie die dan weer beter op de Main stage past.

De volgende headliner van Open'er Festival 2025 is bekend. Zij is auteur van vele hits! Raye in Gdynia

Een vertaling uit het Pools. Raye is dus wel degelijk headliner op Open"er festial. Ik neem aan dat Justice dit ook is naast linkin park. Nog één headliner te gaan.

De volgende headliner van Open'er Festival 2025 is bekend. Zij is auteur van vele hits! Raye in Gdynia

Een vertaling uit het Pools. Raye is dus wel degelijk headliner op Open"er festial. Ik neem aan dat Justice dit ook is naast linkin park. Nog één headliner te gaan.
Heb nu effe alles gelezen, op al hun socials en site. Kom dat nergens tegen, de term headliner.

Rijtje louter vrouwelijke Barn-headliners dan maar? London Grammar en RAYE al zekerheden schijnbaar, dus doe er nog maar Jorja Smith en Charli XCX bij. Al zie ik die laatste eerder subben of co-head zijn de zaterdag. Thoughts?

Rijtje louter vrouwelijke Barn-headliners dan maar? London Grammar en RAYE al zekerheden schijnbaar, dus doe er nog maar Jorja Smith en Charli XCX bij. Al zie ik die laatste eerder subben of co-head zijn de zaterdag. Thoughts?
Voor mij wat te veel van het goeie maar ja in hun genre prima namen lijkt me alleen hoop ik op toch eentje meer in mijn straatje

Charli als barn head, Angèle met een exclusieve festival headline set onder Fender. Ik ga dat manifesten.

Users who are viewing this thread