Rock Werchter 2025

laatste edities (22-24) had de barn ook nog bv
jane's adiction (rock toch)
gary clark jr
tom morello
amenra
puscifer
vintage trouble
fever 333
marcus king
inhaler
airbourne
Zei ook barn-head maar ja was jane's adiction vergeten zeg ook niet dat er nooit rock in de barn heeft gestaan

Olivia Rodrigo in BST Hyde Park nu al uitverkocht. Enkel nog wat VIP en Diamond tickets.

Dat belooft dus voor de zondagtickets voor RW.
Gelet de snelle uitverkoop van TW Classic, lijkt het alvast duidelijk dat hoge prijzen geen issue zijn, dus de zondagtickets zullen ook wel snel de deur uit zijn.

Hopelijk niet ten koste van de combitickets.

Gelet de snelle uitverkoop van TW Classic, lijkt het alvast duidelijk dat hoge prijzen geen issue zijn,

Laat nu net de gemiddelde TW Classic bezoeker nét iets kapitaalkrachtiger zijn dan de gemiddelde Olivia Rodrigo-fan, maar ik denk dat ze die 20.000 dagtickets er ook snel zal doorjagen.

Olivia Rodrigo in BST Hyde Park nu al uitverkocht. Enkel nog wat VIP en Diamond tickets.

Dat belooft dus voor de zondagtickets voor RW.
Gelet de snelle uitverkoop van TW Classic, lijkt het alvast duidelijk dat hoge prijzen geen issue zijn, dus de zondagtickets zullen ook wel snel de deur uit zijn.

Hopelijk niet ten koste van de combitickets.
Ik verwacht dat combi's weer relatief traag zullen gaan en dagtickets relatief snel. Of tenminste, die van de donderdag en zondag.

Oh, ik zie dat Olivia op BST deze ochtend pas in de verkoop ging.

Da's wel insane. 65K tickets erdoor gejaagd.

Wij gaan met onze groep van 8 in ieder geval weer zonder discussie voor combi.
Wij ook, maar we kopen die traditiegetrouw wel pas in januari.

Dat is het leuke aan RW, je kan wachten - zeker als je een combi wil. Die waren vorig jaar pas weg op 19 juni.

Mijn gevoel is toch dat de combitickets dit keer sneller zullen gaan. Ook een beetje door de snelheid van de verkoop van de combitickets van Pukkelpop dit jaar, tw classic wat snel verkoopt. De hogere prijs lijkt niet echt een reden te zijn om af te haken.

Mijn gevoel is toch dat de combitickets dit keer sneller zullen gaan. Ook een beetje door de snelheid van de verkoop van de combitickets van Pukkelpop dit jaar, tw classic wat snel verkoopt. De hogere prijs lijkt niet echt een reden te zijn om af te haken.
Zeggen we dat niet elk jaar? Vorig jaar met de Foos en Dua Lipa? Toen ging het qua dagtickets wel snel, maar verkochten de combi's trager dan ooit. Ook na die verkoop van PkP duurde het nog maanden voor RW hun combi's weg had.

Ik heb vooral het gevoel dat heel veel mensen die van (gevestigde) rock houden die jonge namen niet lusten en daardoor liever een dagje gaan. Gok ook wel dat een de snelle TWC verkoop een stukje komt door een ouder publiek dat beslist om eens geen RW te doen.

Laat nu net de gemiddelde TW Classic bezoeker nét iets kapitaalkrachtiger zijn dan de gemiddelde Olivia Rodrigo-fan, maar ik denk dat ze die 20.000 dagtickets er ook snel zal doorjagen.
De ticketprijzen voor het Sportpaleis bij haar vorige passage, waren ook al vrij hoog. Wel niet volledig uitverkocht geraakt, maar het scheelde niet veel.

Op X staan teasers van Mojo en de Ziggo Dome voor Jamiroquai. Misschien doet hij alleen zaalshows, maar RW zou ik ook wel fijn vinden.

De ticketprijzen voor het Sportpaleis bij haar vorige passage, waren ook al vrij hoog. Wel niet volledig uitverkocht geraakt, maar het scheelde niet veel.

Zaalconcert en festival is een andere context. Ouders gaan hun koters sneller meezeulen naar het Sportpaleis dan naar Werchter. Zagen we toch ook met Billie Eilish die het Sportpaleis instant vulde maar Werchter niet.

Users who are viewing this thread