Rock Werchter 2025

Waarom niet op de main? Als ze dat op Open'er ook doet?
RAYE is een topnaam. Maar voor mij toch ook meer een Barn-head dan een hoge spot op Main. Niet omdat ze dat niet verdient (bijna 30mj listens op spotify btw), maar eerder omdat die show veel meer tot z'n recht zal komen in een zaal. En in alle eerlijkheid weet ik niet of RAYE veel meer Werchter-gangers aanspreekt dan dat de Barn kan huisvesten. Ik zou ze zelfs overlappend met LP durven zetten in de Barn.

Ik zie KoL ook nog wel toegevoegd worden aan de line-up. Zou voor mij perfect passen voor Sam Fender. Overigens wel benieuwd of bijvoorbeeld een band als Tame Impala die absolute headline-spot wenst. Zelfde verhaal voor Franz Ferdinand. Die 2, samen met KoL zouden voor mij wel de sub-spot kunnen landen. Of ben ik (alweer) te optimistisch? :D
Tame Impala is (nog) geen headliner op werchter. Sub zie ik ze wel doen ja.
Franz Ferdinand staat normaal rond 18:00op de main . Maar kunnen ook een "goedkope barn-naam zijn"

• Leuk
Waarderingen: Rockafeller
RAYE is een topnaam. Maar voor mij toch ook meer een Barn-head dan een hoge spot op Main. Niet omdat ze dat niet verdient (bijna 30mj listens op spotify btw), maar eerder omdat die show veel meer tot z'n recht zal komen in een zaal. En in alle eerlijkheid weet ik niet of RAYE veel meer Werchter-gangers aanspreekt dan dat de Barn kan huisvesten. Ik zou ze zelfs overlappend met LP durven zetten in de Barn.
Ja, denk dat het beide wel goed werkt. Het is dat ik haar op het hoofdpodium van DTRH zag dat ik de link legde, en dat ze inmiddels nog alweer wat gegroeid is denk ik. Maar kan evengoed als afsluiter van een Barn ja.

• Leuk
Waarderingen: Rockafeller
Donderdag:
Linkin Park - Fontaines DC - Biffy Clyro - The Haunted Youth - AIRBOURNE - ? - ?
RAYE - Bear's Den

Vrijdag:
Green Day - Jack White - Weezer - Turnstile - Jimmy Eat World - ? - Amyl&The Sniffers
London Grammar - King Gizzard &TLW

Zaterdag:
Sam Fender - Kings Of Leon - Franz Ferdinand - Electric Callboy - Skunk Anansie - Blondshell - ?
Paul Kalkbrenner - New Order - RY X

Zondag:
Olivia Rodrigo - Tame Impala - Vampire Weekend - HAIM - Flogging Molly - Thrice - ?
Band Of Horses - Thom Yorke - Jinjer

Zoiets? (met die bedenking dat KoL idd 20juli alweer in US moet zijn).

Ja, denk dat het beide wel goed werkt. Het is dat ik haar op het hoofdpodium van DTRH zag dat ik de link legde, en dat ze inmiddels nog alweer wat gegroeid is denk ik. Maar kan evengoed als afsluiter van een Barn ja.
Vorig jaar ook headliner in de Marquee. Barnheadliner dit jaar op RW is dan denk ik wel mooie opstapje richting (co)headlineslot in 2026 op Pukkelpop?

Die Marquee leek ook echt ramvol te staan langs buiten.

Donderdag:
Linkin Park - Fontaines DC - Biffy Clyro - The Haunted Youth - AIRBOURNE - ? - ?
RAYE - Bear's Den

Vrijdag:
Green Day - Jack White - Weezer - Turnstile - Jimmy Eat World - ? - Amyl&The Sniffers
London Grammar - King Gizzard &TLW

Zaterdag:
Sam Fender - Kings Of Leon - Franz Ferdinand - Electric Callboy - Skunk Anansie - Blondshell - ?
Paul Kalkbrenner - New Order - RY X

Zondag:
Olivia Rodrigo - Tame Impala - Vampire Weekend - HAIM - Flogging Molly - Thrice - ?
Band Of Horses - Thom Yorke - Jinjer

Zoiets? (met die bedenking dat KoL idd 20juli alweer in US moet zijn).
Where can I sign up for this!

• Leuk
Waarderingen: frank foert
Saw her at Victorious Festival as the kids wanted to see her and my god she was amazing. Absolutely blown away
Saw Raye at Rock Werchter 2023 (Klub C) as my daughter wanted to see her. Same experience, best performance of RW 2023. Surely she will have a full Barn next year (not on Thursday, as she is performing at Open'er on Wednesday).

• Leuk
Waarderingen: Rockafeller en johanra
465675041_976968517800345_9058173155048768887_n.jpg

Users who are viewing this thread