Rock Werchter 2025

Dit vind ik oprecht jammer. Het lijkt z.g.a. zeker dat ze niet op Werchter staan.
Zouden perfect bij Sam Fender passen. Of trouwens; bij welke dag dan ook nu. Hun nieuwe muziek is echt goed en weer interessant. Geen platte zielloze rock. En garantie op een sterk optreden muzikaal.

Hier wordt vaak gesproken over unpopular opinion; maar hier heb je 'm van mij
Kings of Leon speelt als voorprogramma voor Zach Bryan in de US op 20 juli 2025. Maar dezelfde Zach Bryan is op 28 juni 2025 HEADLINER op het HYDE FESTIVAL in de UK waar de ganse line-up nog moet bekend gemaakt worden. Zou me niet verwonderen dat Kings of Leon op 28 juni ook in de line-up nog komt bij dit festival. Headliner moeten ze blijkbaar niet meer worden dus een misschien voor Rock Werchter. Ik zou ze nog niet afschrijven voor RW 2025. Meestal gelden afspraken voor voorprogramma's voor meerdere shows.

Kings of Leon speelt als voorprogramma voor Zach Bryan in de US op 20 juli 2025. Maar dezelfde Zach Bryan is op 28 juni 2025 HEADLINER op het HYDE FESTIVAL in de UK waar de ganse line-up nog moet bekend gemaakt worden. Zou me niet verwonderen dat Kings of Leon op 28 juni ook in de line-up nog komt bij dit festival. Headliner moeten ze blijkbaar niet meer worden dus een misschien voor Rock Werchter. Ik zou ze nog niet afschrijven voor RW 2025. Meestal gelden afspraken voor voorprogramma's voor meerdere shows.

Ik zie KoL ook nog wel toegevoegd worden aan de line-up. Zou voor mij perfect passen voor Sam Fender. Overigens wel benieuwd of bijvoorbeeld een band als Tame Impala die absolute headline-spot wenst. Zelfde verhaal voor Franz Ferdinand. Die 2, samen met KoL zouden voor mij wel de sub-spot kunnen landen. Of ben ik (alweer) te optimistisch? :D

Ik zie KoL ook nog wel toegevoegd worden aan de line-up. Zou voor mij perfect passen voor Sam Fender. Overigens wel benieuwd of bijvoorbeeld een band als Tame Impala die absolute headline-spot wenst. Zelfde verhaal voor Franz Ferdinand. Die 2, samen met KoL zouden voor mij wel de sub-spot kunnen landen. Of ben ik (alweer) te optimistisch? :D
Denk dat Tame Impala ondertussen wel een headlinerslot eist ja, zeker met de lichtshow die ze doorgaans meenemen. Franz Ferdinand nemen genoegen met een hoop

Op 10 juli in de VS, kleine kans.

Gok voor het pakketje: Straks of volgende week met london grammar, fontaines dc, Weezer, architects, raye, artemas, electric callboy, fat dog, wunderhorse, Rufus du sol
Jpegmafia,…

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: randyrw
Wordt niet specifiek benoemd. Ze staat er wel op het hoofdpodium.

Dat hun website, ondanks 2 grote bevestigingen, nog altijd op 2024 staat, helpt niet...
Op 2 juli op de Main Stage van Open'er, ik vermoed vrijdag 4 of zaterdag 5 juli op RW 2025 als headliner van de barn.

Users who are viewing this thread