Concertaankondigingen

Ik vond dat ‘ie de hele tijd aan het klagen was over hoe zwaar die het wel niet had. Steeds focussen op het negatieve; voor 80.000 man staan te spelen en alleen maar bezig zijn met die ene negatieve recensie die die krijgt. Op het podium neemt ‘ie zichzelf altijd heerlijk in de zeik, maar in deze Netflix-serie zag ik een Robbie die zichzelf juist veel te serieus neemt.
Tsja, in Engeland zijn ze ook heel zuur in de pers. En als artiest ben je kwetsbaar in dat wat je brengt. Hij was 16 toen hij doorbrak. Das ook vrij jong.
Vond meer irritant dat hij de vaart steeds uit zijn show haalde op pinkpop. Zonde vind ik dat. Speel dan 2 extra nummers en hoe je kop

• Leuk
Waarderingen: jaydee76
Raar dat ik alleen nog maar een vage veronderstelling tegen kom. Sabaton 1 december in Amsterdam en dag later in Antwerpen

Raar dat ik alleen nog maar een vage veronderstelling tegen kom. Sabaton 1 december in Amsterdam en dag later in Antwerpen
het werd eerder vandaag al gemeld in het Graspop topic.

Prijzen voor het Sportpaleis vallen al bij al nog mee, net als de vorige keer ook nu weer met golden circle.
Prijs: €88,57 - €79,64 - €66,25 - €61,79 - €52,86

in 2022 waren de prijzen: staand: 53,14 EUR - staand (golden circle): 73,30 EUR - zittend: 56,51 EUR - zittend (golden circle): 73,30 EUR

VIP packages:
€340,57 (The Legendary First Access Golden Circle Package)
€230,37 (The Hero's Early Entry Golden Circle Package)
€271,69 (The Storyteller's Superfan Package)

Laatst bewerkt:
het werd eerder vandaag al gemeld in het Graspop topic.

Prijzen voor het Sportpaleis vallen al bij al nog mee, net als de vorige keer ook nu weer met golden circle.
Prijs: €88,57 - €79,64 - €66,25 - €61,79 - €52,86

in 2022 waren de prijzen: staand: 53,14 EUR - staand (golden circle): 73,30 EUR - zittend: 56,51 EUR - zittend (golden circle): 73,30 EUR

VIP packages:
€340,57 (The Legendary First Access Golden Circle Package)
€230,37 (The Hero's Early Entry Golden Circle Package)
€271,69 (The Storyteller's Superfan Package)

Bij de vorige passage
Absurde packages. Dus je moet al minimaal 230 betalen om een frontrow plekje (mogelijk) te bemachtigen? Ik wil graag wat extra uitgeven voor Golden Circle. Maar om daar 3x de prijs voor neer te moeten leggen om frontrow te komen?!

Users who are viewing this thread