Graspop Metal Meeting 2025

Ik lees veel 'vandaag is de dag' berichten. Is het dan vandaag dat de namen gelost worden?

Weten jullie iets meer? Ben nieuw hier dus ben niet echt mee.

In ieder geval ben ik wel psyched.
Welkom!

-we hopen vooral dar vandaag de dag is dat de 1e naam(of namen) gedropt worden
-de meeste van ons weten niet meer dan andere (we hebben geen verdere inside info ofzo). Het is pure speculatie en een beetje veel (soms valse) hoop
En vandaag is de dag!

Dit is de 2e keer dat ik het zeg, 3-maal is scheepsrecht dus nog even wachten, maar Vandaag is wel de dag!

Terug naar m'n modus operandi. Pff... is er niet al gezegd dat het de week van de 25e wordt? Da's ook vele malen logischer.
Ik meen me te herinneren dat het altijd wel binnen een paar dagen raak is, wanneer ze zo aan de site beginnen te sleutelen. Zou dan niet verwachten dat ze nog meer dan een week wachten. Maar kan het mis hebben.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71 en MarcoReusel
Ik vind het overigens wel apart dat ze altijd zo publiekelijk aan de site sleutelen. Om de wegwerkzaamheden analogie van eerder deze week nog maar eens aan te halen: een nieuwe weg kun je niet op een andere locatie aanleggen, en dan met een druk op de knop de oude weg vervangen voor de nieuwe. Met een website kan dat natuurlijk wel perfect: bouw lekker die nieuwe site op een afgeschermde testomgeving op, en laat de oude intact tot het moment van bekendmaking, waarop je ineens de hele site omschakelt naar de nieuwe look. Zo moeilijk is dat niet. Snap niet zo goed waar dat gehannes aan de live website voor nodig is.

Ik vind het overigens wel apart dat ze altijd zo publiekelijk aan de site sleutelen. Om de wegwerkzaamheden analogie van eerder deze week nog maar eens aan te halen: een nieuwe weg kun je niet op een andere locatie aanleggen, en dan met een druk op de knop de oude weg vervangen voor de nieuwe. Met een website kan dat natuurlijk wel perfect: bouw lekker die nieuwe site op een afgeschermde testomgeving op, en laat de oude intact tot het moment van bekendmaking, waarop je ineens de hele site omschakelt naar de nieuwe look. Zo moeilijk is dat niet. Snap niet zo goed waar dat gehannes aan de live website voor nodig is.
Omdat meestal content creaters die website beheren en geen technische webmasters.

Sowieso kijken ze mee op dit forum 😂

• Haha
Waarderingen: PreFXDesigns
Omdat meestal content creaters die website beheren en geen technische webmasters.
Hmm ja je hebt maar 1 technisch figuur nodig om even een testomgeving op te tuigen waar die content creators naar hartenlust in kunnen spelen, en die het vervolgens op het moment supreme omschakelt. Maar dat zal teveel moeite zijn zeker...

• Leuk
Waarderingen: PreFXDesigns

Users who are viewing this thread