Graspop Metal Meeting 2025

Je moet er aan wennen... 😐
Persoonlijk vind it het leuk maar ik heb oprecht medelijden met degennen die er niet van houden.
We mogen verwachten dat dit de komende jaren een groot deel van de programma's zal uitmaken... 🤷‍♂️
En toch denk ik dat het net als alle populaire stromingen in metal gaat. Even een hoogtepunt van een aantal jaren en dan gaat het weer over in een andere stroming. Kijk maar naar de geschiedenis. Van Hardrock naar Glam, daarna Thrash. Grunge was daarna the next best thing. Werd weer overruled door Nu Metal. In de jaren 2000 Groove Metal.
En dan is het nu Metalcore. Ik spreek dan ook alleen over de grotere stromingen binnen ons genre. Dus ik probeer de subgenres hiermee niet tekort te doen.

En toch denk ik dat het net als alle populaire stromingen in metal gaat. Even een hoogtepunt van een aantal jaren en dan gaat het weer over in een andere stroming. Kijk maar naar de geschiedenis. Van Hardrock naar Glam, daarna Thrash. Grunge was daarna the next best thing. Werd weer overruled door Nu Metal. In de jaren 2000 Groove Metal.
En dan is het nu Metalcore. Ik spreek dan ook alleen over de grotere stromingen binnen ons genre. Dus ik probeer de subgenres hiermee niet tekort te doen.
Ik ben het volledig met je eens! 🙂 Dit zal een paar jaar duren voordat WE overgaan op iets Anders. 😉

• On fire
Waarderingen: Piebe71
of headliners ? vorig jaar werden (met uitzondering van tool) steeds beide headliners per dag aangekondigd.
en alice cooper uiteraard apart omdat tool al bekend was voor de donderdag.
Als Iron Maiden en Korn worden aangekondigd ben ik sowieso al een blij man😁

Edit: en mijn vriendinnetje @nikita ontmoeten doet ook altijd zoveel goed🥰

Mss nog maar is een kans geven als iedereen er zo lyrisch over is.
Meine heeft ook meerdere stemoperaties gehad, maar hij blijft een unieke stem hebben.
Het blijft een van de grootste rockbands die de weg vrij heeft gemaakt voor vrijwel alles wat er nu speelt op Graspop. Maar dat kun je ook over Ozzy en Halford zeggen.

• Geweldig
Waarderingen: MetalLimbo
Meine heeft ook meerdere stemoperaties gehad, maar hij blijft een unieke stem hebben.
Het blijft een van de grootste rockbands die de weg vrij heeft gemaakt voor vrijwel alles wat er nu speelt op Graspop. Maar dat kun je ook over Ozzy en Halford zeggen.
Ik neem aan dat je Claus Maine bedoeld?
Meine is mijn vader🤣🤣 En die trekt geen volle zalen, dat kan ik je voor zeker zeggen😁

• Haha
Waarderingen: MetalLimbo

Users who are viewing this thread