Graspop Metal Meeting 2025

Shinedown mag wel weer even een rondje festivals doen hier

Wel bizar dat die daar headliner zijn trouwens

Die donderdag heeft wel meer mooie namen om eens over te laten komen met ook nog 3 Doors Down en Rob Zombie (van acts die er lang niet meer hebben gestaan), Three Days Grace en Halestorm ook altijd leuk. De rest doet me niet zo veel...

Word wel een beetje nukkig van 'weer' geen nieuws.

Aantal festivals doen wel interessante boekingen als LP, Muse of Green Day (zie Nova Rock, Tons of Rock) dus ik hoop ergens toch wel op niet weer een reshuffle van dezelfde oude-lullen bijeenkomst. Nu heb ik toch al kaarten voor Hellfest dus ergens boeit het me ook niet veel wat GMM doet maar man, laat toch eens iets weten joh.

• Leuk
  • Wow
Waarderingen: festivalryo en Piebe71
Toch jammer van Refused, was een mooie geweest om hun afscheid te vieren. En ik ga het eens positief houden: in ieder geval zat namen om de undercard mooi mee op te vullen.
Op de site zit het nog goed dicht, nog niks dat legaal eraf gehaald kan worden.
Dat schijnt tegenwoordig dus al computervredebreuk te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen...
Die pagina staat al even.
Shinedown mag wel weer even een rondje festivals doen hier

Wel bizar dat die daar headliner zijn trouwens
Toch niet zo bizar in de VS?

Toch jammer van Refused, was een mooie geweest om hun afscheid te vieren. En ik ga het eens positief houden: in ieder geval zat namen om de undercard mooi mee op te vullen.

Dat schijnt tegenwoordig dus al computervredebreuk te zijn, heb ik uit betrouwbare bron vernomen...

Die pagina staat al even.

Toch niet zo bizar in de VS?
Dave!!! Dus toch een beetje positiviteit 😁👍

Maar even zonder mijn ongein. Want ik hou het graag positief. Ik ben inmiddels al net zo hyped als de rest van jullie hier. Laat morgen die Maiden aankondiging maar komen. En tuurlijk gaan er bij de rest van de headliners ook bands zijn die ik persoonlijk niets vind. Had ik vorig jaar met BMTH en AX7. Maar damn! Wat heb ik toen ook een gezellige avond gehad. Dus!!! Kom maar op Graspop!!! Ik lust jullie rauw!

En ik dacht dat GMM al een hoog metalcore-gehalte had.. :oops:

Op zich te verwachten dat er veel staat en dat ze ergens een podium voor een hele dag claimen, maar de vrijdag met 3 podia met vrijwel alleen maar core is ietwat overkill.

Al is het op zich wel klassiek voor Amerikaanse metal-festivals dat die slecht uitgebalanceerd zijn. Hebben het vaak veel gemakkelijker om een indrukwekkende affiche neer te zetten en bands te vinden, maar toch doen ze meestal onder voor de Europese festivals.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Steph85 en MetalLimbo

Users who are viewing this thread