Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Arcade Fire kan ook gewoon headliner zijn. Zeker als je kijkt naar de headliner Arctic Monkeys. Daar doet Arcade Fire niets voor onder. Net zoals QOTSA trouwens
Denk het niet. Denk dat Arctic Monkeys voornamelijk een headliner is vanwege de grote vraag van het publiek en niet zo zeer qua grote. Na mijn mening is Arctic Monkeys ook te klein om headliner te zijn op een festival als Rock Werchter, eveneens voor Editors afgelopen editie. Ben in ieder geval benieuwd of we vanavond nog de headliner van zaterdag krijgen en dan hopelijk PJ

Zo te zien geen bekendmaking meer vandaag, morgen ook niet denk ik. Waarschijnlijk volgende week weer een keer met Pearl Jam ofzo en de 4e headliner laat nog wel ff op zich wachten gok ik.

Nee morgen zullen geen nieuwe namen bekend worden gemaakt, en meerdere bevestigen op een dag (lees s'ochtends een en s'avonds een) is nog nooit voorgekomen.

En voor de mensen die denken dat het morgen als uitverkoopt: NEE. Dit is niet het geval aangezien Werchter meestal in het voorjaar (pas) uitverkoopt. Met Metallica, Placebo, Pixies, Franz Ferdinand, Arctic Monkeys, Skrillex, Triggerfinger en Major Lazer gaan echt geen 65.000 mensen morgen 205 euro neertellen. Deze opmerking is niet negatief bedoeld aangezien ik 5 van de 8 bands wel wil zien.

Wat ik me wel afvraag is wanneer wordt bekend gemaakt waar een band speelt. aangezien ik voornamelijk Major Lazer niet op main zie en Pixies niet op main wil zien.

Jongens, Rusland is gewoon Europa hoor, zeker Moskou… Als je dan verder naar het Oosten gaat kom je wel in Azië maar het is wel degelijk Europa.

Ja, natuurlijk, geografisch gezien wel, zo dom ben ik nu ook weer niet. Maar waar @Stockholm Syndrome en ik het over hebben, is dat Rusland niet echt voelt als Europa, meer als een continent apart ofzo. Als een band zegt in Europa te gaan spelen, verwacht ik eigenlijk automatisch West-Europa. En natuurlijk, technisch gezien hebben ze gelijk met Rusland, maar omdat het zo raar lijkt dat ze opeens op een nietszeggend festival staan en Rusland als vertegenwoordiger van Europa kiezen, lijkt ons een beetje raar. Niet onmogelijk, maar wel raar.

Ik reken nog op zeker één naam voorde verkoop, anders is het wel heel erg vreemd om nu al kaarten te gaan verkopen voor de zondag bijvoorbeeld. Als Muse er morgen niet is reken ik niet meer op ze.

Ik zou er toch maar niet van uit gaan dat er nog een naam komt hoor voor de start van de verkoop.

Pfff dat zou extreem kut zijn. Maar als het niet over 8 minuten of 68 minuten is rekenen ik nog op een naam morgenvroeg...

Ik verwacht dat we nu nog 2 headliners krijgen die nog niks bekend gemaakt hebben, Muse dus niet meer. Pearl Jam wel en iets als Foo Fighters of RHCP die nog niks bekend hebben gemaakt maar waarvan de kans wel aanwezig is dat ze gaan touren.

Ik zit hier wel een beetje te balen hoor, had er op zijn minst op gerekend dat voor de start van de verkoop alle headliners bekend zouden zijn. En ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik ga ook wachten tot die alle vier in ieder geval bekend zijn voor ik daadwerkelijk tickets ga kopen. En ik denk dat heel veel mensen dat gaan doen...

Ik reken nog op zeker één naam voorde verkoop, anders is het wel heel erg vreemd om nu al kaarten te gaan verkopen voor de zondag bijvoorbeeld. Als Muse er morgen niet is reken ik niet meer op ze.

Ik denk 1 headliner bekend gemaakt worden morgen/of wat subs, kleinere namen etc. Of helemaal niets. ik denk dat Muse als die komen, juist de laatste zijn die aangekondigd gaan worden.

Morgenvroeg zou nog net kunnen al is het niet heel logisch op een zaterdag net voor de voorverkoop. Al kan ik me wel herinneren dat de kaartverkoop normaal al om 10 uur begon en nu toch echt een stuk later is misschien dat ze dan toch morgenvroeg nog iets laten weten.

Dan questie arcade fire, roskilde heeft laten weten dat ze, ze niet kunnen krijgen omdat ze dan al weg zijn uit europa logisch dus dat werchter ze ook niet heeft (zou heel vreemd zijn). Maar als ze waren gekomen waren ze wel headliner geweest die komen niet meer voor sub gok ik zo, en terecht trouwens. ;)

Ik zou sowieso pas een kaartje kopen als de hele line-up bekend is. Ik weet bijna zeker dat in februari nog niets is uitverkocht op Werchter.

Zeker niet als ze zo moeilijk doen met namen bekend maken... Ik heb hier toch een betere strategie gelezen, met elke dag namen en een grote klapper vlak voor de kaartverkoop, dan waren ze morgen wel lekker binnengelopen, denk nu dat de verkopen morgen gaan tegenvallen. Ik betwijfel namelijk of er morgenochtend nog een naam komt, het lijkt mij niet logisch...

Meerdere festivals starten de voorverkoop al terwijl er nog niet alle headliners bekend zijn (Roskilde, lowlands, enz).
Denk dat maandag pas volgende naam/namen bekend word.. Vrees toch dat morgen niet veel gebeurd.

in het weekend worden en erbijna nooit namen bekend gemaakt, ik veronderstel dat ze maandag nog een headliner gaan bekend maken en daarbij zeggen dat kaarten reeds te koop aangeboden worden

Misschien zijn ze nog aan het onderhandelen met een sub of headliner wie weet.
Je kan moeilijk met namen gooien als ze nog helemaal niet vast staan.

Users who are viewing this thread