Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
@juw esus wat een mierengeneuk haha. Wij gingen er allemaal van uit dat het Muse zou worden, nu lijkt dat niet te gaan gebeuren. Dus noemen we de headliner die het wel wordt de 'vervanger'...

Ga er maar vanuit dat major lazer wel mainstage afsluit, club c vorig jaar was overvol maar dan ook echt overvol, en schijnbaar hebben ze op pukkelpop de weide ook platgedraaid. Dan over qotsa ik zag dat iemand zij dat ze stukken beter zijn dan arctic monkeys, dit is natuurlijk smaak maar feit is wel dat het laatste album nou niet echt hun sterkste album geweest is.

En over muse ik zie dat er de hele tijd gesproken wordt van een vervanger, echter is er nooit iets bevestigd en is het altijd een gerucht geweest we hoeven dus niet op zoek naar een vervanger maar gewoon naar een headliner. Ik vind het er een beetje stom uitzien als er staat vervanger van muse dan lijkt het net of ze zouden komen maar geannuleerd hebben.
maar denkt ge nu echt da major lazor een dag kan afsluiten? dit zie ik nooit gebeuren ze hebben op pukkelpop in de dag op de main stage gespeeld en ja dat is goed mogelijk dat ze in de dag op de main staan maar dat zal nooit gebeuren dat ze als afsluiter staan

Ik zie het ook wel gebeuren dat Major Lazer een dag afsluit. Schijnt ook op Lowlands een enorme hit geweest te zijn en lijken dus erg populair op festivals.

Verder ben ik het er mee eens dat we niet een headliner de vervanger van Muse moeten noemen want dat slaat nergens op. Bovendien sluit ik Muse zeker nog niet uit. Natuurlijk hebben ook zij er baat bij om te wachten met bekend maken want er is ook nog niet veel bekend over de rest van de tour voor zover ik weet.

Zou daar niet op rekenen, zo'n dance afsluiter staat minstens 1,5 uur op het podium, en daar heeft Major Lazer simpelweg te weinig nummers voor

Laat Major Lazer komen in de late middag rond 17u op mainstage. Feestje gegarandeerd!!!
Skrillex zal waarschijnlijk Klub C afsluiten als Metallica headliner is op Mainstage.

Bdw wat een raar systeem: bonnetjes aan 2.40 euro en 2.50 op de wei zelf.
Je moet wel verzendingskosten betalen dus komt dit duurder uit naar mijn berekening :p

Hahahahahaha Major Lazer te weinig nummers voor 1.5u op de stage. 4 albums en een hoop singels lijkt me meer dan genoeg. Bovendien is de helft tussendoorgemixte beats en remixes, met een hoop gelul er tussendoor van die mc's. Materiaalgebrek is dus niet van toepassing hier.

Hahahahahaha Major Lazer te weinig nummers voor 1.5u op de stage. 4 albums en een hoop singels lijkt me meer dan genoeg. Bovendien is de helft tussendoorgemixte beats en remixes, met een hoop gelul er tussendoor van die mc’s. Materiaalgebrek is dus niet van toepassing hier.

Maak daar 2 albums en een aantal singles van, maar oke. Major Lazer draait weinig eigen nummers, wat ik erg sonde vind. Misschien dat bij een anderhalf uur lange set wel heerlijke plaatjes als ´Anything Goes´, ´Playground´ en ´Wind Up´ wel gedraaid worden, maar dat zal waarschijnlijk niet zo zijn...

@ Thijs, weet jij toevallig op Pearl Jam nu eigenlijk bevestigd is of niet? want hij staat bij leaks en zelfbevestigingen

@Thijs
En geef ons meteen even een tip over wel/niet Muse, als je toch bezig bent :D Want jullie zullen wel een reden hebben om ze nog steeds bovenaan de geruchtenlijst te zetten? Of is dat gewoon op grootte gesorteerd?

Hoewel ik ook wel benieuwd ben waar Pearl Jam die promovatie aan te danken heeft, ja...

Ja @thijs, doe dat eens ;P

Ik denk echter niet dat Thijs wat betreft dit onderdeel veel meer weet dan wij, maar goed, wie weet.

De Muse info zal tegenvallen ben ik bang, of misschien kan @Thijs ons vertellen dat er buiten onze leuke interviewtjes om nog een bron bestaat die Werchter+Muse suggereert? Thijs, wij hangen aan je lippen ;-)

als thijs het niet weet kunnen we dat altijd doen, want ik weet niet waar jullie altijd die info en interviews vinden van pearl jam/muse

ik ga mijn vraag nog is stellen want ik wil eigenlijk heel graag het antwoord weten als iemand anders het weet gelieve hier op te reagere: @ Thijs, weet jij toevallig op Pearl Jam nu eigenlijk bevestigd is of niet? want hij staat bij leaks en zelfbevestigingen

Haha ongeduldige mensen hiero. Pearl Jam komt wel, de laatste headliner kunnen er nog zoveel zijn. Fleetwood Mac mag je trouwens helemaal afschrijven, want één van de oprichters van de band is ernstig ziek. Het optreden in de Ziggo Dome was misschien wel de laatste show ooit.

Dat brengt mij op een idee. Muse verving U2 in 2010 op Glastonbury. Wie weet gaan zij Fleetwood Mac wel vervangen. Zou me niets verbazen, ondanks het interview waarin ze aangaven geen UK festival te doen.

Het zou wel een beetje raar, alsof Muse en soort vaste back-up is voor Glastonbury, een vaste tweede keuze. Ik denk niet dat ze die naam willen krijgen, hoewel, als het leuk verdiend :D Maar verder heb ik inhoudelijk nog twee bezwaren op dat scenario: 1. Ik denk dat de Glastonbury organisatie alsnog al het mogelijke gaat doen om die belofte van vier nieuwe headliners na te komen, wel of geen Fleetwood Mac, en 2. hadden ze niet zo'n regel dat dezelfde band niet binnen X jaar opnieuw kon headlinen, sowieso? Dan zou 2010 wel een beetje kort terug zijn, niet?

Users who are viewing this thread