Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Muse speelt een beetje met onze voeten vind ik, ze zeggen ja russisch concert haha, en misschien nog een ander, werchter heeft denk ik een goede mentaliteit hebben achtergelaten

Naja 2010 is dan alweer 4 jaar terug, vind ik lang zat. En misschien hebben ze die regel, maar dan krijg je het al snel lastig met namen vinden.

Je weet nooit wat er achter de schermen gebeurd, maar ik kan me gewoon geen reden bedenken waarom je hun niet bekend zou maken als je ze binnen hebt. En uit de woorden van Muse lijkt het me duidelijk dat die plekken waar ze optreden al lang vast staan.

en Oasis zullen dus geen reünie doen ik hoopte het echt zo hard maar jammer genoeg niet, zal noel gallagher terug subben op rw2014?

Ach ja, zo lang er geen 4 headliners bekend zijn blijf ik hopen op Muse :D want zoals je zegt, je weet nooit wat er achter de schermen gebeurt dus alles kan nog!

Er is voor mij nu net zoveel hoop op Muse als op mijn andere favoriete band; Coldplay. Oftewel, geen hoop.

Zullen we maar een 'misschien komt muse wel op werchter' topic openen? Zou ons hier een hoop nutteloze posts besparen.

Haha ongeduldige mensen hiero. Pearl Jam komt wel, de laatste headliner kunnen er nog zoveel zijn. Fleetwood Mac mag je trouwens helemaal afschrijven, want één van de oprichters van de band is ernstig ziek. Het optreden in de Ziggo Dome was misschien wel de laatste show ooit.

Dat brengt mij op een idee. Muse verving U2 in 2010 op Glastonbury. Wie weet gaan zij Fleetwood Mac wel vervangen. Zou me niets verbazen, ondanks het interview waarin ze aangaven geen UK festival te doen.

Nee, Gorillaz verving U2. http://en.wikipedia.org/wiki/Glastonbury_Festival_2010 ;)

Ik vind niet echt nutteloos, maar er valt niet veel te discusseren nu. als ik/iemand anders weer wat hoort/leest dan plaatsen we dat gewoon weer hier betreft Muse. ik heb de hoop nog niet opgegeven, het is afwachten nu. ;)

Pearl Jam is (nog) niet bevestigd. Waarom ze bij de leaks staan is omdat er geleakt is dat ze er zullen staan.

@juw
Haha, ik snap dat het een beetje irritant wordt als je niet heel erg fan bent. Maar aan de andere kant, wat vind jij dan wel nuttige posts? Alles wat wij doen, en wat iedereen hier doet, is speculeren over mogelijke bands. En omdat Muse nu de meeste speculaties opwerpt, hebben we het daar veel over. Als je dat nutteloos vindt, vind je dit hele forum nutteloos, want meer dan speculeren is het niet.

@WeckoJ
Ja, dat konden wij ook nog bedenken. Maar wat voor leak is dat, waar komt die opeens vandaan? Er was een tijdje terug ook al een soort van leak, maar toen is die verplaatsing niet gebeurt. Waarom nu wel?

maar wie zegt dat pearl jam RW 2014 niet zal afsluiten? zou ook heel goed gaan en dan zetten ze misschien op zaterdag een iets minderwaardige headliner maar nog altijd goed zoals qotsa - the prodigy en daarna bv deadmau5. dit zou ik ook fantastisch vinden hoor

Ja ik dacht ook net aan zoiets... Of Linkin Park, daar wordt ook ongelooflijk veel om gevraagd op Twitter/Facebook, dus daaraan te zien zal het voor veel mensen toch een reden zijn een kaartje te kopen. En dat is natuurlijk wat de organisatie wil, niets meer en niets minder.

Begin volgende week komt er een aankondiging voor de Ziggo Dome, zou me niets verbazen als dit Pearl Jam is. In dat geval zou PJ ook voor Werchter aangekondigd worden. Even voor mijn informatie, heeft iemand een bron met dat Pearl Jam halverwege december met nieuwe data komt?

Ja ik dacht ook net aan zoiets… Of Linkin Park, daar wordt ook ongelooflijk veel om gevraagd op Twitter/Facebook, dus daaraan te zien zal het voor veel mensen toch een reden zijn een kaartje te kopen. En dat is natuurlijk wat de organisatie wil, niets meer en niets minder.
ja maar linking park word dan toch beschouwd als headliner denk ik, ik hoop natuurlijk nog steeds dat ze bij de line up worden toegevoegd

Nou ja ik ben ook wel fan, maar ik hoop toch meer op Pearl Jam zaterdag, en dan zondag echt een grote naam. En ik denk ook nog steeds dat het zoiets wordt. By the way, ik dacht dat jij het ook over headliners had, toch? Daarom noemde ik Linkin Park...

Linkin Park is net zo groot als QOTSA, maar QOTSA is een veel betere band... Eigenlijk kan RW alleen maar nog Pearl Jam&Muse boeken voor een echt goede line-up, want Arctic Monkeys én Linkin Park/QOTSA is best wel een beetje magertjes als je kijkt naar de grootte van de bands, vorig jaar zaten Depeche Mode & Kings Of Leon voor andere headliners en die bands zijn groter dan QOTSA/AM/Linkin Park. Ja Foo Fighters kan natuurlijk maar daar horen we maar niks van.

Een festival heeft natuurlijk altijd geluk nodig. Bands moeten wel touren in de zomer, anders komen ze niet, en ze moeten ook in de buurt zijn als het festival plaatsvindt. Persoonlijk maakt het mij vrij weinig uit hoe groot de band is, zie liever kleinere bands die ik tof vind dat enorm grote bands waar ik niks mee heb.

Linkin Park is net zo groot als QOTSA, maar QOTSA is een veel betere band… Eigenlijk kan RW alleen maar nog Pearl Jam&Muse boeken voor een echt goede line-up, want Arctic Monkeys én Linkin Park/QOTSA is best wel een beetje magertjes als je kijkt naar de grootte van de bands, vorig jaar zaten Depeche Mode & Kings Of Leon voor andere headliners en die bands zijn groter dan QOTSA/AM/Linkin Park. Ja Foo Fighters kan natuurlijk maar daar horen we maar niks van.
depeche mode is toch groter dan linking park of arctic monkeys of qotsa?

@DeadRinu5, echt wel, die zijn altijd headliner geweest en zijn dat nog steeds, alleen op Werchter waren ze dan geen afsluiter maar ook soort van headliner. Hun staat van dienst is veel groter dan die van de genoemde bands

@DeadRinu5, echt wel, die zijn altijd headliner geweest en zijn dat nog steeds, alleen op Werchter waren ze dan geen afsluiter maar ook soort van headliner. Hun staat van dienst is veel groter dan die van de genoemde bands
eug eigenlijk bedoelde ik niet groter dan linking park komaan depeche mode ok is goed maar dat vergelijk ik met eels of the xx dus zeker niet beter dan linking park

Users who are viewing this thread