Lowlands 2025

Je hebt ook vliegtuigen hè. Ik weet nu niet of hij veel productie bij zich heeft, maar daar zijn soms ook 2 teams van. Voor een Amerikaan is Slowakije - Amsterdam niet zo ver.
Jawel, maar of hij drie dagen achter elkaar Pukkelpop > Slowakije > Lowlands zou doen? Lijkt me geen nog geen inkoppertje.

Jawel, maar of hij drie dagen achter elkaar Pukkelpop > Slowakije > Lowlands zou doen? Lijkt me geen nog geen inkoppertje.
Misschien dat Pukkelpop Charli heeft en LL Post Malone. We gaan het zien, ik zou het een goede headliner vinden.

Laatst bewerkt:
Misschien dat Pukkelpop Charli heeft en LL Post Malone. We gaan het zien, ik zou het een goede headliner vinden.
Ik vind persoonlijk Charli veel interessanter dan Post Malone. Maar haar profiel past volgens mij ook veel beter bij het festival zoals het nu is en het publiek. Eigenlijk zou het ronduit een tegenvaller zijn als het ze niet lukt om haar over deze twee brat festivalzomers één keer naar Lowlands te halen.

Ik heb met beide weinig, maar Post Malone is volgens mij kwa status wel trede hoger dan Charli XCX, dus in dat kader geen slechte trade voor Lowlands hoor. Zou ze beide wel de kans geven denk ik.

Ik heb met beide weinig, maar Post Malone is volgens mij kwa status wel trede hoger dan Charli XCX, dus in dat kader geen slechte trade voor Lowlands hoor. Zou ze beide wel de kans geven denk ik.
Qua status in de Top 40 wel ja, of op Q-Music.
Op Lowlands, Primavera & Pitchfork-lijstjes; not so much.

Qua status in de Top 40 wel ja, of op Q-Music.
Op Lowlands, Primavera & Pitchfork-lijstjes; not so much.
Niet eens, Post Malone is ook in het Primavera/Pitchfork een gedeelte een gewilde gast geweest. Het is nu niet dat Charli mogelijk niet komt dat de rest opeens niks meer is? Ik snap die Charli XCX hype eigenlijk ook niet echt. En ik heb ook niet het idee dat het Lowlands publiek daar nu super op zit te wachten.

Lowlands zit natuurlijk ook tussen Q-Music en Primavera in als we eerlijk zijn. Dus in dat kader snap ik de keuze van Post Malone nog steeds wel mocht dat zo zijn.

Niet eens, Post Malone is ook in het Primavera/Pitchfork een gedeelte een gewilde gast geweest. Het is nu niet dat Charli mogelijk niet komt dat de rest opeens niks meer is? Ik snap die Charli XCX hype eigenlijk ook niet echt. En ik heb ook niet het idee dat het Lowlands publiek daar nu super op zit te wachten.

Lowlands zit natuurlijk ook tussen Q-Music en Primavera in als we eerlijk zijn. Dus in dat kader snap ik de keuze van Post Malone nog steeds wel mocht dat zo zijn.
Mwah, volgens mij valt dat wel mee.
Heel anekdotisch, maar iedereen om mij heen die fan is van Post Malone luistert verder meer naar de categorie Drake/Travis Scott en zal altijd eerder naar Rolling Loud gaan dan naar Lowlands. Op welke (enigszins) alternatieve muziekfestivals wordt Post Malone bovenaan het affiche gezet?

• Leuk
Waarderingen: Steve en peter Molenaar
Mwah, volgens mij valt dat wel mee.
Heel anekdotisch, maar iedereen om mij heen die fan is van Post Malone luistert verder meer naar de categorie Drake/Travis Scott en zal altijd eerder naar Rolling Loud gaan dan naar Lowlands. Op welke (enigszins) alternatieve muziekfestivals wordt Post Malone bovenaan het affiche gezet?
Ik heb het idee dat je Lowlands iets te alternatief neerzet. Het is ook gewoon een commercieel festival, zeker als je de hoogste spots gaat bekijken. Dus in dat kader zou ik niet zien waarom Post Malone niets voor Lowlands zou zijn. Post Malone heeft zo ook op Roskilde gespeeld wat ook bekend staat als een festival die niet alleen om commercie draait.

• Verdrietig
Waarderingen: peter Molenaar

Users who are viewing this thread