Lowlands 2025

Unpopular opinion maar ik vind Fountaines DC helemaal niet geschikt voor Lowlands als headliner. Perfect voor BKS of Dtrh, maar helaas komt met mij half Amsterdam mee en de havermelk-yup heeft hier echt niks mee. Ook niet met Qotsa, maar met hun stevige muziek maakt dat niet zoveel uit. Zo populair is DC ook niet qua streams. En ondanks dat ik het een goede band vind, heb ik tien keer liever een Chappell Roan die tenminste het veld helemaal meekrijgt dan dat ik straks weer moet aanhoren hoe half Lowlands het onbegrijpelijk vindt dat zo'n saaie band hoofdact is. Niet mijn mening, maar dit kan je uittekenen.

• Leuk
Waarderingen: Bob105
Unpopular opinion maar ik vind Fountaines DC helemaal niet geschikt voor Lowlands als headliner. Perfect voor BKS of Dtrh, maar helaas komt met mij half Amsterdam mee en de havermelk-yup heeft hier echt niks mee. Ook niet met Qotsa, maar met hun stevige muziek maakt dat niet zoveel uit. Zo populair is DC ook niet qua streams. En ondanks dat ik het een goede band vind, heb ik tien keer liever een Chappell Roan die tenminste het veld helemaal meekrijgt dan dat ik straks weer moet aanhoren hoe half Lowlands het onbegrijpelijk vindt dat zo'n saaie band hoofdact is. Niet mijn mening, maar dit kan je uittekenen.
Zijn nochtans een hoop mensen die ze dan ook als subheadliner zien en niet als headliner.

Denk ook niet dat ze als headliner komen, maar als sub. En dan is het volgens mij gewoon een ijzersterke boeking. Eén van de bands van dit moment.

Daarnaast moet Lowlands dit soort artiesten gewoon blijven boeken, net zoals een the Smile, IDLES, the National etc, anders wordt het echt een festival met alleen maar mensen die voor de "feestjes" en "de vibe" komen. Krijg nu al jeuk bij de gedachte..

Laatst bewerkt:
Denk ook niet dat ze als headliner komen, maar als sub. En dan is het volgens mij gewoon een ijzersterke boeking. Eén van de bands van dit moment.

Daarnaast moet Lowlands dit soort artiesten gewoon blijven boeken, net zoals een the Smile, IDLES, the National etc, anders wordt het echt een festival met alleen maar mensen die voor de "feestjes" en "de vibe". Krijg nu al jeuk bij de gedachte..
Oh oh IDLES, dat was mooi (vooraan). En opzich was het een oke mix van kenners/fans en mensen die op Lowlands nieuwe dingen uitproberen.

Heb je Fontaines D.C. weleens live gezien of..?
Saai is misschien wel de allerlaatste term waar ik hun optredens mee zou aanduiden…

Users who are viewing this thread