Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
The National zie ik dit jaar niet komen, vorig jaar stonden ze er als sub-headliner omdat ze problemen hadden met het vinden van een geschikte sub-headliner. Ze stonden halve maand eerder ook al in Brussel. Dus lijkt me sterk dat ze dit jaar de sub-headliner die ze eerst eigenlijk niet wouden nu weer als sub-headliner zetten.

Neil Young zie ik eerder op Pukkelpop staan om z'n vorige show goed te maken, zou het wel geweldig vinden mocht hij komen.

Ellie Goulding zal ook al erg lang getourd hebben, ik betwijfel of er nog een festivalzomer aan breit

Elbow en Queens of the Stone Age sullen del twee subheadliners worden, met Pearl Jam als mogelijke headliner. Enkel die laatste headliner is nog een groot vraagteken.

Muse en Foo Fighters komen niet. Vergeet dat maar. Misschien moeten we eens aan megarappers als Jay-Z en Kanye West denken? Beide heren touren.

Verder verwacht ik ook wel popzangeresjes Ellie Goulding en Lily Allen. En misschien staat Beck er ook wel, zijn nieuwe album komt (eindelijk!) uit in het voorjaar.

Qua Belgen zie ik nog Mintzkov, Hooverphonic, Stromae, Daan en Compact Disk Dummies als mogelijkheden.

Wat een toontje, of weet jij meer dan wij? Elbow komt niet. Vergeet dat maar. Staan niet zo lang voor RW in een grote zaal in België.

<div class="d4p-bbt-quote-title">mattman wrote:</div>
Elbow en Queens of the Stone Age sullen del twee subheadliners worden, met Pearl Jam als mogelijke headliner. Enkel die laatste headliner is nog een groot vraagteken.

Muse en Foo Fighters komen niet. Vergeet dat maar. Misschien moeten we eens aan megarappers als Jay-Z en Kanye West denken? Beide heren touren.

Verder verwacht ik ook wel popzangeresjes Ellie Goulding en Lily Allen. En misschien staat Beck er ook wel, zijn nieuwe album komt (eindelijk!) uit in het voorjaar.

Qua Belgen zie ik nog Mintzkov, Hooverphonic, Stromae, Daan en Compact Disk Dummies als mogelijkheden.

Wat een toontje, of weet jij meer dan wij? Elbow komt niet. Vergeet dat maar. Staan niet zo lang voor RW in een grote zaal in België.

@gloeilamp .. lekker negatief weer, je bent best wel hevig moet ik zeggen. Een forum is om een mening te geven en een gevoel of wat dan ook. Laat mensen dat lekker doen, niet zo aangebrand yoh ;)

En dat Elbow net van te voren in België staat is geen garantie voor het feit dat ze niet of wel komen. Komt vaak genoeg voor dat ze op RW staan en een week er na ofzo ergens anders in België. Ik denk en hoop stiekem ook wel dat ze er staan, ofja die kans is best aanwezig.

Over het algemeen komen bands die al in een grote zaal staan vlak voor of na RW niet ook nog eens op RW, als dat wel het geval is komt dat waarschijnlijk omdat ze niks beters kunnen vinden. In dat geval word de band pas erg laat aangekondigd, dus ik denk niet dat er op dit moment al plannen zijn om Elbow te plaatsen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>mattman wrote:</div><br>

@gloeilamp .. lekker negatief weer, je bent best wel hevig moet ik zeggen. Een forum is om een mening te geven en een gevoel of wat dan ook. Laat mensen dat lekker doen, niet zo aangebrand yoh
icon_wink.gif

En dat Elbow net van te voren in België staat is geen garantie voor het feit dat ze niet of wel komen. Komt vaak genoeg voor dat ze op RW staan en een week er na ofzo ergens anders in België. Ik denk en hoop stiekem ook wel dat ze er staan, ofja die kans is best aanwezig.

Kleine kans, zoals Shaverion het ook al zegt. Daarnaast lijkt mattman zo zeker van zijn zaak te zijn dat ik daar best naar mag vragen toch?

Nou ik durf gerust te stellen dat ik metalmuziek kut vind haha. Maar hun shows kan ik wel weer enorm waarderen. Rammstein was awesome dit jaar :)

als jullie zeggen muse komt niet, elbowkomt niet, foo fighters komen niet gelieve je standpunt dan te argumenteren want anders slaat het op niets

Down the rabbit hole maakt: The Black Keys, MGMT, Foals, The Soft Moon en Thomas Dybdahl bekend.
Dikgedrukt kunnen we nu ook als hardnekkige geruchten bijschrijven voor Werchter neem ik aan.

Ik wilde net hetzelfde zeggen over Down the Rabbit Hole. leuke namen btw.
en waarom zie je The Black Keys dan niet als hardnekkig gerucht?

als jullie zeggen muse komt niet, elbowkomt niet, foo fighters komen niet gelieve je standpunt dan te argumenteren want anders slaat het op niets

Tja, maar om te roepen dat Foo Fighters wel komen slaat in principe ook op niets :p

<div class="d4p-bbt-quote-title">DeadRinu5 wrote:</div>

Tja, maar om te roepen dat Foo Fighters wel komen slaat in principe ook op niets :p
Weet ik zo niet echt maar over muse en elbow slaat het op niets als je niet argumenteert waarom

Ja, the Black Keys lijken me ook wel naar RW te komen, lekker!

DTRH is wel weer een nieuwe headliner-spot voor the Black Keys, tot de eerste sub-headline spot voor ze is aangekondigd schat ik de kans niet heel hoog in voor RW.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DeadRinu5 wrote:</div><br>

Weet ik zo niet echt maar over muse en elbow slaat het op niets als je niet argumenteert waarom

Ik heb gewoon duidelijk verteld waarom Elbow niet gaat komen hoor. Dus waar dit vandaan komt is me een beetje een raadsel. Over Muse is helaas ook nog heel weinig te zeggen.

Nog iets anders: ik zie dat Alter Bridge nu naast Graspop ook op FortaRock staat, dus die kunnen we wel afschrijven voor Werchter ben ik bang? Wel jammer, maar helaas...

Voila, de voorgaande discussie over Werchter gangers en graspoppers dat ik gestart ben gelezen.
Ben nog blij met antwoord, ik zie het idd ook zo.

Het is wel waar dag de meeste Graspoppers meer zagen over mensen die naar Werchter gaan, maar onterecht!

Ook in de lokale shows waar ik uitga en veel metals ken zagen zij ook dat ik naar Werchter en Graspop ga, maar ik zie het idd zo als de koffie zoals in voorbeeld.

Met groepen als Major Lazer, Skrillex, Black Eyed Peas, Kanyye West, Stromae... ben ik wel niet zo gezet... Ik heb er niets tegen maar hoor het echt niet graag.

Er iets tegen hebben is inderdaad wel wat overdrijven maar dat zijn allemaal acts die ik als het ff kan links laat liggen. Rap-muziek vind ik echt kutmuziek en dance-acts van tegenwoordig vind ik ook zo'n beetje allemaal enorm crap. Maar goed gelukkig zal er genoeg leuks staan zodat je die dingen allemaal kan ontlopen mochten ze er staan.

Users who are viewing this thread