<div class="d4p-bbt-quote-title">
Gloeilamp wrote:</div>
<div class=”d4p-bbt-quote-title”>
mattman wrote:</div><br>
Elbow en Queens of the Stone Age sullen del twee subheadliners worden, met Pearl Jam als mogelijke headliner. Enkel die laatste headliner is nog een groot vraagteken.
Muse en Foo Fighters komen niet. Vergeet dat maar. Misschien moeten we eens aan megarappers als Jay-Z en Kanye West denken? Beide heren touren.
Verder verwacht ik ook wel popzangeresjes Ellie Goulding en Lily Allen. En misschien staat Beck er ook wel, zijn nieuwe album komt (eindelijk!) uit in het voorjaar.
Qua Belgen zie ik nog Mintzkov, Hooverphonic, Stromae, Daan en Compact Disk Dummies als mogelijkheden.
Wat een toontje, of weet jij meer dan wij? Elbow komt niet. Vergeet dat maar. Staan niet zo lang voor RW in een grote zaal in België.
@gloeilamp .. lekker negatief weer, je bent best wel hevig moet ik zeggen. Een forum is om een mening te geven en een gevoel of wat dan ook. Laat mensen dat lekker doen, niet zo aangebrand yoh
En dat Elbow net van te voren in België staat is geen garantie voor het feit dat ze niet of wel komen. Komt vaak genoeg voor dat ze op RW staan en een week er na ofzo ergens anders in België. Ik denk en hoop stiekem ook wel dat ze er staan, ofja die kans is best aanwezig.