Festileaks VoorSpel 2025 - Voorspel de Festival-Del!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
Nightwish heeft overigens al bevestigd om niet te gaan touren met dit album en een break te nemen van touren
Geen idee of je volgens de regels nog een nieuwe artiest mag kiezen maar als het kan zou ik het aanraden :)
Volgens de regels niet, van mij mag er echter wel een uitzondering gemaakt worden, deze is wel heel lullig:ROFLMAO:

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Nightwish heeft overigens al bevestigd om niet te gaan touren met dit album en een break te nemen van touren
Geen idee of je volgens de regels nog een nieuwe artiest mag kiezen maar als het kan zou ik het aanraden :)
Nope, artiest eenmal gekozen is gekozen

Na overleg tussen het sfeerbeheer team een wijziging in de regels!
Mocht je toch een andere naam willen kiezen dan oorspronkelijk dan mag dat. Bv, zoals in het geval van @Rooie_95 die Nightwish heeft, doordat je betreffende artiest heeft aangegeven niet te gaan touren. LET OP! Het moet dan nog steeds een artiest zijn die nog niet gekozen is.

• Leuk
Waarderingen: MadMandra27
Verder hebben de volgende users een dubbele naam die nog aangepast moet worden!
- @YR71
- @RS80

Mocht deze voor 1 november niet aangepast zijn, neem je helaas geen deel aan het Festileaks VoorSpel 2025

Na overleg tussen het sfeerbeheer team een wijziging in de regels!
Mocht je toch een andere naam willen kiezen dan oorspronkelijk dan mag dat. Bv, zoals in het geval van @Rooie_95 die Nightwish heeft, doordat je betreffende artiest heeft aangegeven niet te gaan touren. LET OP! Het moet dan nog steeds een artiest zijn die nog niet gekozen is.

Betekent dat dat @wenteldave ook nog een andere naam mag kiezen? Of moet het specifiek zijn dat een band niet gaat touren oid?

Betekent dat dat @wenteldave ook nog een andere naam mag kiezen? Of moet het specifiek zijn dat een band niet gaat touren oid?
Nee, ik wil Wilco wel zien winnen eigenlijk!

In principe is gekozen gekozen. Om de volgende redenen
1. Je hebt al een voordeel van vroeg kiezen. Er zijn namelijk meer artiesten over.
2. Je blokt een artiest die diegenen na jou niet meer mogen kiezen, dit is misschien wel hun favoriete artiest. Lullig als zij er later achter komen dat die wel beschikbaar is gekomen.
3. Daarnaast kan het voor een kettingreactie zorgen van mensen die iets anders gaan voorspellen. Dit wordt super onoverzichtelijk.
4. Beetje eigenbelang. Maar de administratie is niet mals, en wij doen dit vrijwillig. Dus om het onszelf zo makkelijk mogelijk te maken... :p

Maar.... als @wenteldave heel lief vraagt omdat hij de regels even verkeerd heeft gelezen in het begin. Wij zijn de moeilijkste niet.

ps. Ik wilde hierbij zeggen, wij zijn de moeilijkste niet voor een biertje op de festivalweide komende zomer. Maar tja, weet iemand of Wentaldave echt op festivals is te vinden? :rolleyes:

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave en Royke

1. Je hebt al een voordeel van vroeg kiezen. Er zijn namelijk meer artiesten over.
2. Je blokt een artiest die diegenen na jou niet meer mogen kiezen, dit is misschien wel hun favoriete artiest. Lullig als zij er later achter komen dat die wel beschikbaar is gekomen.
3. Daarnaast kan het voor een kettingreactie zorgen van mensen die iets anders gaan voorspellen. Dit wordt super onoverzichtelijk.
4. Beetje eigenbelang. Maar de administratie is niet mals, en wij doen dit vrijwillig. Dus om het onszelf zo makkelijk mogelijk te maken... :p

Maar.... als @wenteldave heel lief vraagt omdat hij de regels even verkeerd heeft gelezen in het begin. Wij zijn de moeilijkste niet.

ps. Ik wilde hierbij zeggen, wij zijn de moeilijkste niet voor een biertje op de festivalweide komende zomer. Maar tja, weet iemand of Wentaldave echt op festivals is te vinden? :rolleyes:
Oh ja, tuurlijk. Altijd maar weer dat eigenbelang ;) Denk eens aan je medemens!

Nee, heb me er al bij neergelegd, hoor. Wilco gaat dit ook gewoon winnen, let maar op.

Ik doe geen uitspraken over dat laatste...

• Haha
  • On fire
Waarderingen: Brian, JB. en Royke

We waren het er toch al over eens dat Dave een mythe is😜

• Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Dat is mooi, erg zonde van The Cure, had ze graag gezien volgend jaar
Yes, in dat geval wel!
Ik ga voor een naam waarvan ik eerder hoop dat hij een festivaltour doet in plaats van dat ik daadwerkelijk denk dat het gaat gebeuren: Luke Combs!

• Geweldig
Waarderingen: Royke
FKA Twigs voor mij!
En wishful thinking dat ze in 2025 komt opdagen, los van het voorspel.

Users who are viewing this thread