Bospop 2025

Oké, nog een uurtje! Iemand nog een gok wat we kunnen verwachten?
Wat het Bospop festival zelf aangaat durf ik het niet te zeggen...maar we hebben begreep ik inside leden op het forum die zullen het wel weten. Ik ben wel nieuwsgierig waarom er voor de donderdag extra bar personeel (vrijwilligers zijn gevraagd)

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en BatMutsje
Ben ook benieuwd wat ze die donderdag van plan zijn en of we er dadelijk ook iets van horen.
Zo'n tribute avond op donderdag zoals ze vroeger op de vrijdag hadden zou ook nog wel iets zijn, moeten ze wel alle coverbands van de gewone line-up afhalen, dus zoiets zal het wel niet zijn...

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
Wat het Bospop festival zelf aangaat durf ik het niet te zeggen...maar we hebben begreep ik inside leden op het forum die zullen het wel weten. Ik ben wel nieuwsgierig waarom er voor de donderdag extra bar personeel (vrijwilligers zijn gevraagd)
De donderdag is geen bospopdag, dus of dat al bekend wordt straks is de vraag

• Leuk
Blij verrast met de nieuwe namen! Marcus King, Blackberry Smoke en Dirty Honey zijn fijne toevoegingen. Helaas geen van die drie op zaterdag maar wel Ilse de Lange haha. Al is dat wel een van de fijnere Nederlandse artiesten.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
Voor mij ook Blackberry Smoke, Marcus King en Dirty Honey de kers op de taart voor de zondag. Dat is zo wel een heerlijke dag geworden voor de bluesliefhebbers! Verder leuke toevoeging van The Vices op vrijdag. Dus ik ga denk ik toch wel twee dagkaarten voor vrijdag en zondag scoren!

Marcus King is bij mij wel over zijn prime heen, maar alsnog wel een leuke toevoeging. Blackberry Smoke heel leuk. Dirty Honey en The Vices, altijd prima. L.A. Edwards was ook prima als voorprogramma van The White Buffalo afgelopen najaar. Ilse beetje mee dood gegooid door Tuvkerville, maar daar kan zij niks aan doen. Rest ken ik niet echt. Aardige toevoeging wel.

Zeker goede drop of bands erbij gekregen...Bospop is lekker bezig zeg ik als doorgewinterde Graspop bezoeker... wordt weer een heerlijk relaxed Bospop festival.

Maar nu de namen bekend zijn wat staat er voor de aanwezige op donderdag te gebeuren, sowieso geen AC/DC want die zitten dan op de "Rock&Rolll Train" richting Spanje.

• Leuk
Programma compleet nu? Tijdschema zullen we wel in juni krijgen. Vrijdag en zaterdag voor mij persoonlijk helemaal in orde. Zondag ook goed maar iets minder wat mij betreft. Over het algemeen wel een heel goed programma dit jaar. Doen ze goed!!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy

Users who are viewing this thread