Bospop 2025

Maar eigenlijk vind ik dat ze Lesoir moeten boeken na de overtuigende show op Midwinter Prog. Met name de uitvoering van het ruim 20 minuten durende Babel met 6 extra muzikanten was prachtig. Laat deze band de tent lekker in vervoering brengen

• Leuk
Waarderingen: Rick1617899545 en Jamel
Zou er donderdag ook iets komen op het evenemententerrein Weert?
Er worden nl (bar)vrijwilligers gevraagd voor de dag voor Bospop.

Dan hoop ik op een concert van Neil Young 🤞

Miss weet de bekende van Kesselman daar meer van ?
Zou fantastisch zijn, zeker gezien het feit hij heeft aangegeven alleen buitenconcerten te doen dit jaar.

• Leuk
Waarderingen: Timmy

Dat zou ik zeker niet uitsluiten. Zeker met de berichten van vorig jaar dat ze er met Neil Young bijna uit waren voor Bospop maar hij uiteindelijk toch voor een tour door de VS koos.

• Leuk
Waarderingen: PJ, Timmy en BatMutsje

Kom maar door...wij arriveren dondermiddag al met de camper.... maakt mij niet uit we boeken gewoon de donderdag ticket wat het ook is. Gewoon een dag langer Bospop feest 🤩 🎸 🍻 🚌

Ik zie nu trouwens de aankondiging van North Sea Jazz. Zie dat daar op zaterdag Jonathan Jeremiah voor de zaterdag is aangekondigd. Die zie ik nopg zomaar wel door komen naar Bospop dan op vrijdag of zondag (zonder zijn verdere tour te kennen).

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
Ik zie nu trouwens de aankondiging van North Sea Jazz. Zie dat daar op zaterdag Jonathan Jeremiah voor de zaterdag is aangekondigd. Die zie ik nopg zomaar wel door komen naar Bospop dan op vrijdag of zondag (zonder zijn verdere tour te kennen).
Vond hem de vorige in 2018 echt wel goed in de tent.
Toen waren er volgens mij ook strijkers bij, vind ik toch altijd wel iets toevoegen.
Kan me wel herinneren dat het toen niet druk was maar dat had miss ook te maken met het warme weer

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
@Cootje geeft aan dat bv Neil Young te gek zou zijn voor de donderdag voor Bospop, helemaal mee eens trouwens.
Maar.. Vraag... zijn er meer serieuze gegadigden voor de donderdag?
😊🎸🎸

@Cootje geeft aan dat bv Neil Young te gek zou zijn voor de donderdag voor Bospop, helemaal mee eens trouwens.
Maar.. Vraag... zijn er meer serieuze gegadigden voor de donderdag?
😊🎸🎸
Kan bijna niet anders dan Neil Young zijn. Hij wil in de open lucht optreden en zijn tour is rijkelijk laat in elkaar gezet. Alle headliners voor Bospop lagen toen al vast en dus zal Mojo hem de optie hebben gegeven voor Weert.

Kan bijna niet anders dan Neil Young zijn. Hij wil in de open lucht optreden en zijn tour is rijkelijk laat in elkaar gezet. Alle headliners voor Bospop lagen toen al vast en dus zal Mojo hem de optie hebben gegeven voor Weert.
Zou echt waanzinnig zijn... Nu maar hopen.
Zou dit ook half februari bekend worden...?

Users who are viewing this thread