Bospop 2025

Trouwens, met het feit dat Kensington nu ook weer met allerlei aankondigingen gaat komen en dat gelijk valt nu met de aankondigingen voor Bospop, zou er dan toch nog plek zijn in de line-up voor een dergelijke naam? Ik zou in eerste instantie zeggen van niet, maar ik weet niet hoe ik Kensington met zo'n hiaat en een nieuwe zanger ook qua plek in moet schatten.
Kijk naar Linkin' Park en je weet dat alles mogelijk is. Kijkend naar het reeds bevestigde programma van Bospop 2025 zie ik daar Kensington niet meer op terecht komen.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules en Timmy
Hmm op het Comfort festival in Milaan https://nl.concerts-metal.com/concert_-_Comfort_Festival_2025-191712.html waar Warren Haynes ook staat de week voor Bospop staan nog een aantal leuke eventuele toevoegingen Satchvai band , Wolfmother en Blackberry Smoke. Hopelijk een of meerdere van deze bands ook op Bospop.
SatchVai gaat niet gebeuren met die show in de AFAS, Wolfmother staat al ergens anders (al doen die wel vaak 35 shows in Nederland, maar komen in augustus in ieder geval), Blackberry Smoke zou altijd mooi zijn. Het verbaast me een beetje dat ze er nog nooit hebben gestaan.

• Leuk
SatchVai gaat niet gebeuren met die show in de AFAS, Wolfmother staat al ergens anders (al doen die wel vaak 35 shows in Nederland, maar komen in augustus in ieder geval), Blackberry Smoke zou altijd mooi zijn. Het verbaast me een beetje dat ze er nog nooit hebben gestaan.
Aan de mannen van de Bospop-organisatie zal dat niet liggen, die zijn grote liefhebbers van de band. Blackberry Smoke zou mooie toevoeging voor de zondag zijn.

Geen nieuws dus in ieder geval deze week. Met de belofte van half januari zou je dan zeggen dat we komende week iets van Bospop zouden moeten horen...

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Geen nieuws dus in ieder geval deze week. Met de belofte van half januari zou je dan zeggen dat we komende week iets van Bospop zouden moeten horen...
Haha dat spreken we af Met #bospop ( @bospop ), wellicht heeft @Cootje nog nieuws over het vrijwilligers front... 😅 🎸 🎸 🍻
Dan beloven wij dat Kensington niet speelt. Gaan al naar de Ziggo zoals verwacht.

• Leuk
Waarderingen: Bokirules
@Timmy
Ik heb nog niks over aanmelden vrijwilligerswerk gehoord, maar ik denk dat dat niet meer lang gaat duren.
Als de kaartverkoop goed verloopt zullen ze wel heel wat mensen nodig hebben.

Ik hoor iig positieve reacties over het programma, ook bij de jongere generatie, dus dat is ook wel mooi voor het voortbestaan van Bospop!

• Leuk
@Timmy
Ik heb nog niks over aanmelden vrijwilligerswerk gehoord, maar ik denk dat dat niet meer lang gaat duren.
Als de kaartverkoop goed verloopt zullen ze wel heel wat mensen nodig hebben.

Ik hoor iig positieve reacties over het programma, ook bij de jongere generatie, dus dat is ook wel mooi voor het voortbestaan van Bospop!
We wachten je berichten af... en we gaan voor een bruisend Bospop... 🎸🎸☀️

Toevallig vnv een mail binnen.
Aanmelden vrijwilligerswerk kan va 18 feb. via de site.

Nieuwe namen binnenkort?

• Leuk
Waarderingen: Timmy
Ja, ze hadden eerst gezegd half januari (dus max deze week). Maar met het feit dat Pinkpop ook donderdag nog komt, zou je dan denken dat het vandaag is of dat het anders is uitgesteld naar februari.

Edit: zie nu wat er gisteren op Facebook is geplaatst. Er staat dus toch echt iets op stapel zou je zeggen.
1737448976769.png

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Oké, nog even wachten dus. Hadden we die wijsheid ergens kunnen lezen of heb je andere bronnen?

Users who are viewing this thread