Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wel opvallend: nergens in de berichtgeving hebben ze het erover dat dit de volledige line-up is. Op de website in het nieuwsbericht van de nieuwe drop staat zelfs specifiek "tot nu toe bevestigd". Krijgen we dus nog meer?
Wel opvallend: nergens in de berichtgeving hebben ze het erover dat dit de volledige line-up is. Op de website in het nieuwsbericht van de nieuwe drop staat zelfs specifiek "tot nu toe bevestigd". Krijgen we dus nog meer? Bekijk bijlage 12694
Als dit het is, lijkt me overigens heel goed mogelijk, dan is de vrijdag wel weer relatief veel geld, afgezet tegen het aantal bands en uitgaande van dagkaarten. Ik blijf dat vreemd vinden.
Dat klopt, maar dat is al jaren zo bij Bospop. Ik zou er ook voor opteren als organisatie om een keuze te maken: maak van de vrijdag gewoon een complete dag zoals de zaterdag en de zondag of reduceer de dagkaart prijs inderdaad met 15 euro o.i.d. om te compenseren dat je minder festival krijgt voor het geld.
Wel opvallend: nergens in de berichtgeving hebben ze het erover dat dit de volledige line-up is. Op de website in het nieuwsbericht van de nieuwe drop staat zelfs specifiek "tot nu toe bevestigd". Krijgen we dus nog meer? Bekijk bijlage 12694
Dat zou je wel zeggen... Waar zijn onze inside forum vrienden.
En @Cootje nog iets vernomen over de donderdag...de vraag om extra vrijwilligers voor de donderdag..
Bijvoorbeeld, behalve dat King of the World en Marlon Pichel niet tegelijk kunnen spelen aangezien Marlon zelf ook lid is van King of the World. En dat de subheadliners op Bospop normaal ook 1:15 krijgen om te spelen i.p.v. 1 uur.
Bijvoorbeeld, behalve dat King of the World en Marlon Pichel niet tegelijk kunnen spelen aangezien Marlon zelf ook lid is van King of the World. En dat de subheadliners op Bospop normaal ook 1:15 krijgen om te spelen i.p.v. 1 uur.
De eerste act van de dag vaak maar 3 kwartier en vorig jaar Racoon 1 uur en 5 minuten. En de headliners op zaterdag en zondag maar 1:15. Maar goed details die nog wel zullen volgen