Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok...dus er zijn vrijwilligers nodig voor een feest je waarvan 80% vrijwilliger is, maar jij hebt 'inside' information. @Cootje al een uitnodiging voor een feestje gehad
Denk ik niet. Dan zal het eerder een andere act zijn. Maar gezien er dit jaar geen optredens zijn in het Goffertpark, hebben ze wellicht iets dat normaal daar had gestaan richting Weert gezet?
Denk ik niet. Dan zal het eerder een andere act zijn. Maar gezien er dit jaar geen optredens zijn in het Goffertpark, hebben ze wellicht iets dat normaal daar had gestaan richting Weert gezet?
Goffert is wel veel groter dan Bospop. Ik begreep overigens dat er sowieso een gebrek aan grote acts was om daar neer te zetten? Om de een of andere reden moeten grote concerten steeds weer in de ellende van de Arena plaatsvinden..
Goffert is wel veel groter dan Bospop. Ik begreep overigens dat er sowieso een gebrek aan grote acts was om daar neer te zetten? Om de een of andere reden moeten grote concerten steeds weer in de ellende van de Arena plaatsvinden..
Klopt dat de Goffert groter is, maar voor een hoop artiesten is de weide in Weert ook groot genoeg om een concert op te geven. Misschien beter een volledig uitverkochte weide in Weert dan een 3/4 gevulde Goffert...
De camping gaat wel donderdag open , misschien is daar extra volk voor nodig? Maar ik zag alleen bij vrijdag 11 , zaterdag 12 en zondag 13 juli het label festivaldag staan.
maak je nou een (slechte) grap, of heb je cht totaal geen idee hoe de festivalwereld in elkaar zit??
als Neil Young in groningen optreed, dan is de kans 0 dat hij ook in weert speelt
maak je nou een (slechte) grap, of heb je cht totaal geen idee hoe de festivalwereld in elkaar zit??
als Neil Young in groningen optreed, dan is de kans 0 dat hij ook in weert speelt
Ik ben alleen van de goeie grappen, Kesselman ; in het verleden hebben grote namen wel vaker én in Groningen én in Limburg opgetreden, daarom acht ik een optreden van Neil in Weert niet uitgesloten. Over slechte grappen gesproken, ik begrijp niet zo goed waarom ze hem op zo'n groot evenemententerrein in Groningen zetten (tenzij de capaciteit daar goed op afgesteld kan worden). Een ZiggoDome krijgt hij wel vol, maar in Weert 2008 kwamen er 'maar' 8000 bezoekers op af. Praktisch lijkt met me voordehandliggender dat hij in Weert gezet wordt, waar podium en alles daaromheen al klaarstaat voor de drie dagen erna.
Klopt dat de Goffert groter is, maar voor een hoop artiesten is de weide in Weert ook groot genoeg om een concert op te geven. Misschien beter een volledig uitverkochte weide in Weert dan een 3/4 gevulde Goffert...