Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Black Keys op Optimus Alive is niet echt goed nieuws, nog een headlinerspot dus ziet er naar uit dat ze alleen maar willen headlinen. Denk niet dat ze RW kunnen headlinen, misschien dat ze samen met Arctic Monkeys op 1 dag willen co-headlinen.

Black Keys op Optimus Alive is niet echt goed nieuws, nog een headlinerspot dus ziet er naar uit dat ze alleen maar willen headlinen. Denk niet dat ze RW kunnen headlinen, misschien dat ze samen met Arctic Monkeys op 1 dag willen co-headlinen.

Komende editie zal ook wel per dag 2 headliners hebben zoals vorig jaar de koppeltjes KoL/Blur en Depeche Mode/Editors.

Komende editie zal ook wel per dag 2 headliners hebben zoals vorig jaar de koppeltjes KoL/Blur en Depeche Mode/Editors.

Moeten de bands dat wel willen natuurlijk, ik heb geen idee hoe veeleisend the Black Keys zijn maar Arctic Monkeys willen alleen nog maar headlinen. Co-headlinen is eigenlijk gewoon een veredelde naam voor een mindere headliner en een betere sub-headliner bij elkaar zetten.

wie kan muse dan eventueel vervangen? linking park is nog steeds niet van de geruchtenlijst

mss Foo Fighters, en (al lijkt het me héél onwaarschijnlijk) als Pinkpop serieus met Stones aan het praten is kan dat natuurlijk ook. Voor de duidelijkheid, dit verwacht ik niet, maar dan klopt het zeker dat de tickets heel snel zullen gaan.

Muse staat dan natuurlijk op coachella, moskou klinkt wel heel overtuigend. Eigenlijk zou het logisch zijn dat ze dan ook ergens in Azië staan ofzo hebben ze alle delen van de wereld wel gehad (misschien Australië nog) zie de kansen van werchter dus wel krimpen.

RHCP blijft ook een optie, alleen net zo min waarschijnlijk. Linkin Park vermoed ik van niet, of ze moeten die op zaterdag zetten en Pearl Jam laten afsluiten. Maar ik blijf ervan overtuigd dat er buiten Pearl Jam een grote klapper komt, en Linkin Park is dat, hoe vet ook, niet.

Muse staat dan natuurlijk op coachella, moskou klinkt wel heel overtuigend. Eigenlijk zou het logisch zijn dat ze dan ook ergens in Azië staan ofzo hebben ze alle delen van de wereld wel gehad (misschien Australië nog) zie de kansen van werchter dus wel krimpen.

Azie hebben ze in Japan in elk geval dit jaar al festivals gedaan.
Australie zijn ze nu concerten aan het doen.
Coachella zou goed kunnen overigens. Muse heeft tot nu toe alleen Lollapalooza staan in Brazilie. Moskou is mogelijk, maar ik zie het maar als gewoon vaag doen van hun kant. ik denk eerlijk gezegt dat Rusland gewoon hun Muse concerten krijgt ipv hun op een festival. Everything is possible.

Als ''vervanger'' voor Muse, zal het Linkin Park kunnen zijn, maar zou het persoonlijk geen hele sterke headliner naam vinden.

Alsjeblieft geen LP! Zojuist besloten deze keer naar RW te gaan, wordt mijn eerste keer, ben benieuwd.

Ik zie Foo Fighters eerder op Pukkelpop staan maar ik zou niet weten wie ze dan als afsluiter gaan zetten

Leuk WeckoJ! Word als het zo door gaat met de namen zeker een verstandige keuze :) Ik hoop ook echt niet op LP, dat zou echt een tegenvaller zijn met al die mooie namen die hier als mogelijke headliners voorbij komen xD

Zelfs ik als LP fan zou liever Muse, Foo Fighters of RHCP zien... Dus ik hoop dat de afsluiter uit dat rijtje komt!

Ik heb even wat onderzoek gedaan, en er is geen één festival waar Muse een logische naam is. Dat Park Life had vorig jar Limp Bizkit en Killers als headliners, lijkt me sterk dat dit festival nu ineens mMuse binnenhaalt. Dan heb je nog Rock over Volga maar dit ligt helemaal niet in Moscou en de enige opvallende namen zijn Rammstein en Deep Purple als je kijkt naar de afgelopen jaren.

Ik kan me herinneren dat Dominic Howard (drummer Muse) een keer zei dat ze nog wel eens naar plekken als Oekraienië en Rusland wouden gaan om op te treden. Je zag deze zelfde drummer ook snel 'somewhere else' zeggen voordat Matt iets kon verklappen. Oftewel, dat somwhere else blijft voor mij staan. Ik vind het überhaupt niet logisch om te zeggen; 'we treden op in Europa' om dan vervolgens in Rusland op te treden. Mijn hoop is nog niet weg...

@Stockholm Syndrome
Dat laatste is wel waar ja, Rusland is niet echt Europa. Ik hoop ook echt zo hard dat ze op Werchter staan, maar mn twijfels worden steeds groter...

Jongens, Rusland is gewoon Europa hoor, zeker Moskou... Als je dan verder naar het Oosten gaat kom je wel in Azië maar het is wel degelijk Europa.

Arcade Fire kan ook gewoon headliner zijn. Zeker als je kijkt naar de headliner Arctic Monkeys. Daar doet Arcade Fire niets voor onder. Net zoals QOTSA trouwens

Verder hoop ik nog op een mooie act als afsluiter in de Barn op donderdag tijdens Metallica want dat is niet mijn muziek en al helemaal niet van degene wwaarmee ik altijd ga.

Users who are viewing this thread