Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Waarom staat Pearl Jam bij leaks&zelfbevestigingen??? En we krijgen sowiesi nog wel een naam vandaag, denk dat het Muse is of de vervanger van Muse.

Waarom zouden we nog een naam moeten krijgen? Ze hebben er vandaag al 1 bekend gemaakt en niet omdat ze het anders zelf zouden doen want van Placebo is nog geen bericht. Lijkt me beetje raar dat ze vandaag 2 aankondigingen doen en woensdag 0.

Pearl Jam staat denk ik bij leaks en zelfbevestigingen omdat op dit forum iemand een bron had die dat bevestigde en die heeft hij gedeeld met de beheerders hier die hem blijkbaar betrouwbaar vonden ;)

maar ik vind het raar dat ze s'morgens om 7 a 8u een naam geven, dit is toch geen goede reclame stunt, gisteren werden de 5 namen om 16u vrijgegeven wanneer de spits juist bezig is, dit is veel slimmer. Ik verwacht nog zeker een headliner morgen middag of vandaag. Wat ik raar vind is dat linking park nog altijd bij de geruchten staat.

Er komt zeker nog een naam vandaag, 8 uur 's ochtends slaat nergrns op en ze kunnen geen tickets verkopen voor de zondsg als ze alleen Franz Ferdinand bekend maken

Ik geloof niet dat er nog een naam komt vandaag.
Wellicht morgenochtend net voordat de kaartverkoop gaat beginnen.
Gok dan op Muse voor morgen. Tussendoor wellicht al wat opvulnamen.
Pearl Jam zou pas halverwege december hun tourdata bekend maken, dus verwacht die pas eind volgende week.

Ik denk ook niet dat ze morgen met de grote klapper komen, je gaat je beste naam toch niet op een zaterdag bekend maken. Dan schat ik de kans nog hoger in dat ze vandaag met die naam komen.

Mensen, ooit wel eens van ochtendspits gehoord? Ochtenprogramma's op de radio? Anyway, ik ben het met jullie eens dat er waarschijnlijk in de avodspits nog meer namen komen, voor maximale publiciteit, en ik hoop dat daar wat verassends bij zit want dat hebben we tot ni toe nog niet echt gehad...

Ik denk vandaag nog 2 a 3 namen (bv: Pearl jam, deadmau5 en qotsa)
en morge middag muse, dan zal de ticketverkoop snel en goed gaan

Ai Soundgarden op Graspop.. helaas geen Werchter. Tegenvaller, maar enigzins wel verwacht als je ziet op welke festivals Soundgarden bevestigd was.

http://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=m4ReEdWfaJI&t=2m29s&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Dm4ReEdWfaJI%26feature%3Dyoutu.be%26t%3D2m29s&app=desktop

Muse kunnen we dus ook schrappen. Matt zegt in dit heel recente interview dat het Europese festival voor volgende zomer in Moskou zal zijn.

Wel heel erg kut dat Alter Bridge en Bring Me the Horizon bevestigd zijn voor Graspop. Die kunnen we dus wel afschrijven. Verder ook nog Volbeat, Avenged Sevenfold, Black Sabbath en Soundgarden. gek genoeg geen Iron Maiden. Of hadden die al gezegd geen festivals/concerten te doen in landen waarin ze vorig jaar al gespeeld hebben?

Ze hadden het eerst over 2 festivals, nu hebben ze er al 1 in Brazilië aangekondigd en hebben het over 1 in California, Moskou en nog ergens anders. Dus er zijn duidelijk al wat bijgekomen, RW kan dus nog steeds. Die "somewhere else" klinkt wel alsof ze daar niks over mogen zeggen.

Ze hadden het eerst over 2 festivals, nu hebben ze er al 1 in Brazilië aangekondigd en hebben het over 1 in California, Moskou en nog ergens anders. Dus er zijn duidelijk al wat bijgekomen, RW kan dus nog steeds. Die “somewhere else” klinkt wel alsof ze daar niks over mogen zeggen.

Dat gevoel heb ik ook, en zoals ze California zeggen klinkt het een beetje van 'we doen alsof we een hint geven, maar eigenlijk slaat het nergens op.'

Ik verwacht vandaag of morgen nog wel een headliner en dan zullen we het waarschijnlijk wel weten aangezien PJ al zo goed als zeker is.

Wat voor festival is er eigenlijk in Moskou? Ik kan zo snel niks bijzonders vinden. Misschien iets wat te maken heeft met Olympische spelen ofzo.

Even serieus, het enige gerucht dat naar Muse wijst is dat ze één festival gaat doen dat speciaal is en dat Werchter 40ste verjaardag viert. Kan iemand trouwens die 'speciale' band uitleggen tussen Muse en Werchter?

Users who are viewing this thread