Rock Werchter 2025

Anno 2015, 2016, 2017, 2018 denk ik wel dat we bijna nooit met zoveel namen de "winterstop" ingingen. Is echt meer een trend van de laatste jaren.

Dan had je als ik het me goed herinner vaak maar een 5 a 8-tal echt grote namen tegenover de 31(!) die we nu al hebben + het is nogal gebleken in het verleden als het uitverkocht is dat ze hun tactiek van wekelijks namen droppen stopzetten. Om dan wat weken niets te announcen, en dan gewoon de line up met een grote worp vervolledigen.
De tactiek om door goede verkoop te wachten met aankondigen is onbestaande. Dat staat niet in een draaiboek ofzo. Zullen eerder omstandigheden zijn. Is nog al voorgevallen met bepaalde pakketjes. Wel eerste keer met inderdaad eerste pakket in nieuwe jaar.

blijf het heel vreemd vinden dat dead poet society, the warning, hardy, eagles of death metal op graspop staan en niet werchter
In mindere mate heb ik dat ook met peyton parrish, creeper, hot milk

blijf het heel vreemd vinden dat dead poet society, the warning, hardy, eagles of death metal op graspop staan en niet werchter
In mindere mate heb ik dat ook met peyton parrish, creeper, hot milk
Zo'n lijstje kan je ieder jaar wel samen stellen toch?
En andersom natuurlijk ook bands die op Werchter staan waarvan je zou kunnen beargumenteren dat ze op Graspop beter tot zijn recht zouden komen
De festivals hebben gewoon een bepaalde overlap, dat zal nooit veranderen.

Niet zo fijn dat Werchter gaan vast schema meer heeft van het bekend maken van nieuwe namen.
Nu zijn de meeste forumleden om 11 uur teleurgesteld. En om 13 uur. En om 15 uur. En om 16 uur.
Kunnen ze dat wel aan?

• Haha
Waarderingen: jimmywe
Gisteren Maribou State gezien in de Roma,
Die gaan wel wat mogen investeren in hun opzet want was visueel eigenlijk gewoon saai. Het gemiddelde voorprogramma heeft een betere lichtshow. Muziekaal doorsnee live.
Om de barn af te sluiten verwacht ik toch meer
Op zich voor deze tijden relatief goedkope tickets. Niet veel geld gestoken in productie.

Anno 2015, 2016, 2017, 2018 denk ik wel dat we bijna nooit met zoveel namen de "winterstop" ingingen. Is echt meer een trend van de laatste jaren.

Dan had je als ik het me goed herinner vaak maar een 5 a 8-tal echt grote namen tegenover de 31(!) die we nu al hebben + het is nogal gebleken in het verleden als het uitverkocht is dat ze hun tactiek van wekelijks namen droppen stopzetten. Om dan wat weken niets te announcen, en dan gewoon de line up met een grote worp vervolledigen.
Rock Werchter is nu niet uitverkocht. Er zijn nog veel combi-tickets en zaterdagtickets voorhanden.

Er is nog altijd geen last call geweest voor RW. Cactusfestival daarentegen heeft met slechts enkele namen nu al alle driedaagse tickets uitverkocht en bijna alle tweedaagse tickets. Enkel dagtickets nog verkrijgbaar.
Ga je echt een festival dat 8 keer kleiner is vergelijken?

Het is veelbetekend dat zaterdag (de beste avond voor een festival) nog niet uitverkocht is en dat ook de combitickets niet uitverkocht zijn. Wat veel voor mij betekent is voor mij een weet, voor jou een vraag:). Jouw veel is misschien veel meer dan mijn veel:). Ach, Rock Werchter zal wel uitverkocht geraken maar krijg de indruk dat de hype rond RW minder is dan de verkoopshype rond Pukkelpop vorig jaar. Op een weekeinde werden daar alle combitickets voor PKP 2024 uitverkocht en ook de dagtickets vrijdag en zaterdag verkochten heel snel.

Het is veelbetekend dat zaterdag (de beste avond voor een festival) nog niet uitverkocht is en dat ook de combitickets niet uitverkocht zijn. Wat veel voor mij betekent is voor mij een weet, voor jou een vraag:). Jouw veel is misschien veel meer dan mijn veel:). Ach, Rock Werchter zal wel uitverkocht geraken maar krijg de indruk dat de hype rond RW minder is dan de verkoopshype rond Pukkelpop vorig jaar. Op een weekeinde werden daar alle combitickets voor PKP 2024 uitverkocht en ook de dagtickets vrijdag en zaterdag verkochten heel snel.
Veelbetekenend? Werchter verkoopt traditioneel pas uit binnen 2 tot 3 maand.

Users who are viewing this thread