Rock Werchter 2025

Ik ben al tevreden met Weezer, Franz Ferdinand, Bloc Party en Kaiser Chiefs. Muziek die ooit op men eerste Ipod stond...
Ben ik ook al tevreden mee en hopelijk nog bij in dat pakket : Biffy Clyro, London Grammar, Royel Otis, Supergrass,Turnstile , Soft Play, The Sherlocks , Wunderhorse , Circa Waves, The Reytons en Vampire Weekend. Voor mij persoonlijk zou het een geslaagde affiche zijn dan 🥳

Iets helemaal anders, maar ik was vergeten dat ze die Jacob Collier best snel terug geboekt hebben. Enorm getalenteerde gast hoor, maar...waarom? 2 jaar geleden speelde hij in de KlubC en die was echt nog niet voor de helft gevuld naar mijn gevoel.
Live nation artiest he. Gepusht vanuit USA.

Niks. Zou het kunnen dat ze het hele gebeuren gewoon glad aan het vergeten zijn??

Mijn eigen geheugen functioneert ook als een zeef dus het zou niet gek zijn.

• Leuk
Waarderingen: Rockbeer
Dit kun je natuurlijk alle kanten op redeneren. Variërend van 'we hebben matige namen dus we melden maar niks' tot 'we wachten tot die grote knaller definitief bevestigd is'. In alle gevallen blijft de vraag waarom er dan niet alvast wat namen gedropt worden. Het antwoord zal wel te maken hebben met een gebrek aan urgentie vanwege de toch wel goed lopende kaartverkoop.
Volgend jaar allemaal terug wat langer wachten voordat we tickets kopen 🙃

Jihaaa. Maar wou eigenlijk de maand nog eens benoemen. Wat was eigenlijk de laatste keer dat ze pas in februari uit hun winterslaap schoten?
Al weer even terug of nooit?

RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari
RW19: 16 januari
RW18: 17 januari
RW17: 18 januari
RW16: 15 januari
RW15: 21 januari

Laatst bewerkt:
Al weer even terug of nooit?