Ben ik ook al tevreden mee en hopelijk nog bij in dat pakket : Biffy Clyro, London Grammar, Royel Otis, Supergrass,Turnstile , Soft Play, The Sherlocks , Wunderhorse , Circa Waves, The Reytons en Vampire Weekend. Voor mij persoonlijk zou het een geslaagde affiche zijn dan
Iets helemaal anders, maar ik was vergeten dat ze die Jacob Collier best snel terug geboekt hebben. Enorm getalenteerde gast hoor, maar...waarom? 2 jaar geleden speelde hij in de KlubC en die was echt nog niet voor de helft gevuld naar mijn gevoel.
Ben ik ook al tevreden mee en hopelijk nog bij in dat pakket : Biffy Clyro, London Grammar, Royel Otis, Supergrass,Turnstile , Soft Play, The Sherlocks , Wunderhorse , Circa Waves, The Reytons en Vampire Weekend. Voor mij persoonlijk zou het een geslaagde affiche zijn dan
Dit kun je natuurlijk alle kanten op redeneren. Variërend van 'we hebben matige namen dus we melden maar niks' tot 'we wachten tot die grote knaller definitief bevestigd is'. In alle gevallen blijft de vraag waarom er dan niet alvast wat namen gedropt worden. Het antwoord zal wel te maken hebben met een gebrek aan urgentie vanwege de toch wel goed lopende kaartverkoop.
RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari
RW19: 16 januari
RW18: 17 januari
RW17: 18 januari
RW16: 15 januari
RW15: 21 januari
RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari