Rock Werchter 2025

Arsenal doet me nu eens echt helemaal niks.
Heb ze ooit gezien op mainstage als afsluiter van een dag (toen nog na de headliner van de dag)
Was koud & een lange dag geweest en kon me absoluut niet meer opwarmen.
Moest het in een tent zijn & er staat niet echt iets tegenover op mainstage zou ik het nog een kans willen geven, maar op mainstage aub niet ...

Arsenal doet me nu eens echt helemaal niks.
Heb ze ooit gezien op mainstage als afsluiter van een dag (toen nog na de headliner van de dag)
Was koud & een lange dag geweest en kon me absoluut niet meer opwarmen.
Moest het in een tent zijn & er staat niet echt iets tegenover op mainstage zou ik het nog een kans willen geven, maar op mainstage aub niet ...
Zal wel opnieuw tent zijn. Experiment op main was inderdaad geen succes, keer daarop stonden ze gewoon weer laat in een tent en was het er weer boenk op.

Zal toch minstens late namiddag worden, lijkt me. Vroeg aangekondigd en heel goede beurt gemaakt twee jaar geleden.
gaat geen main worden
hebben donker nodig, anders werk het minder...
zal een tent plek zijn wat hoger in de orde maar die sluiten zaterdag geen main af bv

gaat geen main worden
hebben donker nodig, anders werk het minder...
zal een tent plek zijn wat hoger in de orde maar die sluiten zaterdag geen main af bv
Nee, heb ik ook niet gezegd, maar wel late namiddag tent (omdat ze donker nodig hebben en vorige keer was erg gesmaakt, dus zullen ze sowieso mooie positie krijgen nu)!

• Leuk
Waarderingen: reaper
Nu Neil Young op de markt is voor openluchtoptredens zijn ze aan het regelen om Oscar & the Wolf naar een ander festival door te schuiven. Zo kan Neil Young ingepland worden voor Sam Fender. Young wil immers maximaal tot 23.00 uur optreden.

#dromenmag
Rock Werchter gaat in een editie van vernieuwing niet Neil Young programmeren op zijn festival. Wellicht gaat Neil Young naar locaties waar hij een concert kan geven met een ticketprijs van 150 tot 200 Euro per aanwezige via dynamic pricing.

Gingen we niet iets horen ivm een tournee van London Grammar? Benieuwd of ze op RW of op Pukkelpop gaan staan.
Volgende week maandag morgen of middag RW nieuws over pakketje en vanaf woensdag per dag een headliner of meerdere voor PKP denk ik.

Rock Werchter gaat in een editie van vernieuwing niet Neil Young programmeren op zijn festival.
Een editie van vernieuwing? Twee van de headliners zijn Green Day en Linkin Park.

Als Young op RW wil spelen / ze Young kunnen boeken zeggen ze echt geen nee.

Gingen we niet iets horen ivm een tournee van London Grammar? Benieuwd of ze op RW of op Pukkelpop gaan staan.
Volgende week maandag morgen of middag RW nieuws over pakketje en vanaf woensdag per dag een headliner of meerdere voor PKP denk ik.
They announced LIDO fest in the UK

Een editie van vernieuwing? Twee van de headliners zijn Green Day en Linkin Park.

Als Young op RW wil spelen / ze Young kunnen boeken zeggen ze echt geen nee.
Ja, precies. Alleen, we kennen dus al de headliners. En Young gaat echt niet voor Sam Fender spelen, met alle respect voor die jongen.

Zal wel opnieuw tent zijn. Experiment op main was inderdaad geen succes, keer daarop stonden ze gewoon weer laat in een tent en was het er weer boenk op.
2011 kwamen Arsenal en The Subs erbij op vrijdag omdat die verkoop niet waanzinnig liep. Hebben ze iets gezocht en gevonden, en heeft ook gewerkt.

Gisteren Maribou State gezien in de Roma,
Die gaan wel wat mogen investeren in hun opzet want was visueel eigenlijk gewoon saai. Het gemiddelde voorprogramma heeft een betere lichtshow. Muziekaal doorsnee live.
Om de barn af te sluiten verwacht ik toch meer

Iedereen hier behoorlijke drang naar nieuws, terwijl je wel ergens aanvoelt dat het zal vissen worden naar parels tussen de zwijnen.

Users who are viewing this thread