Rock Werchter 2025

Leon Bridges trouwens ook naar Gent Jazz. Had die eigenlijk ook wel ergens hier verwacht.

Maar Massive Attack in de Barn, het lijkt toch elk jaar iets te hoog gegrepen he. Dan maar naar Gent Jazz.

Een bron verklappen doe je toch niet? ;) Maar dus via via vernomen, en degene die het mij zei was er zeker van. Is nu ook geen "wereldnieuws", maar gezien de stilte in aankondigingen leek het me leuk dit te delen.
Nee, was eerder vraag of ze zelf iets gelost hadden wat erop kon wijzen dat er iets zou komen morgen.

Met dat verschil dat Pommie elke zaal die ze in verkoop zet ook vult en met haar debuutplaat zowel commercieel als kritisch scoort en bijgevolg dus relevant is...

Je mag me gerust baiten, maar je probeert hier een appel met oude citroenen die al 20 jaar geen hitnotering gehad hebben te vergelijken.
Ik vond "Pommie" haar act anders flink tegenvallen op de mia's gisteren.

Geef me dan toch maar een oude citroen. Trouwens een kaiser chiefs zal zeker ook volk lokken en voor heel wat sfeer zorgen

A day to remember lijkt me een binnenkoppertje voor Werchter, die blijven opvallend afwezig op Graspop.
Was mij ook opgevallen ja. Vind het alleen moeilijk inschatten op welke stage zij dan terecht zouden komen op RW.

Op Graspop lijkt dat me gewoon een mainstage band, op RW misschien op een plek a la Bad Omens vorig jaar?

Hoop heel erg dat ze er staan in ieder geval!

Was mij ook opgevallen ja. Vind het alleen moeilijk inschatten op welke stage zij dan terecht zouden komen op RW.

Op Graspop lijkt dat me gewoon een mainstage band, op RW misschien op een plek a la Bad Omens vorig jaar?

Hoop heel erg dat ze er staan in ieder geval!
Als die nog eens op die stacked donderdag er bij komen ga ik een table gaan flippen omdat ik geen kaart heb

Users who are viewing this thread