Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met dat verschil dat Pommie elke zaal die ze in verkoop zet ook vult en met haar debuutplaat zowel commercieel als kritisch scoort en bijgevolg dus relevant is...
Je mag me gerust baiten, maar je probeert hier een appel met oude citroenen die al 20 jaar geen hitnotering gehad hebben te vergelijken.
Rock Werchter wordt precies gesponsord door TikTok, Ketnet en nickolodeon. Dat is het probleem. Dat ze hedendaagse bands boeken met een wat kwalitatief oeuvre ipv girl in red, Noah Kahan, Sam Fender en al die andere bucht. Als ik nieuwe muziek wil ontdekken ga ik wel naar Pukkelpop.
Rise Against zie ik wel als één van de ontbrekende logo bands op Graspop.
Het stemt me wel positief dat A Day To Remember (nog) niet op de Graspop poster staat, ik zie niet zo snel een reden waarom ze er nog niet op hadden gestaan anders, i.t.t. Rise Against die nog in een Europese tour zitten.
Rock Werchter wordt precies gesponsord door TikTok, Ketnet en nickolodeon. Dat is het probleem. Dat ze hedendaagse bands boeken met een wat kwalitatief oeuvre ipv girl in red, Noah Kahan, Sam Fender en al die andere bucht. Als ik nieuwe muziek wil ontdekken ga ik wel naar Pukkelpop.