Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Iets helemaal anders, maar ik was vergeten dat ze die Jacob Collier best snel terug geboekt hebben. Enorm getalenteerde gast hoor, maar...waarom? 2 jaar geleden speelde hij in de KlubC en die was echt nog niet voor de helft gevuld naar mijn gevoel.
Iets helemaal anders, maar ik was vergeten dat ze die Jacob Collier best snel terug geboekt hebben. Enorm getalenteerde gast hoor, maar...waarom? 2 jaar geleden speelde hij in de KlubC en die was echt nog niet voor de helft gevuld naar mijn gevoel.
All the up-to-date information for London Grammar tour dates, tickets, gigs, concerts, live shows, presale and events. 2021 and 2022 and onwards.
www.londongrammar.com
Wel een lange periode van festivals van half juni tot eind augustus maar voorlopig weinig bevestigde optredens en veel grote gaten tussen de optredens.
En 4 april in Tivoli. Zit eigenlijk te wachten/hopen dat ze tussen de namen zitten in de volgende drop, dan kan ik bepalen of ik nog naar Tivoli ga of niet. Heb ze namelijk ook al 2 x gezien de afgelopen 1,5 jaar, 4 x in 2 jaar tijd zou een beetje overkill zijn.