Rock Werchter 2025

Iets helemaal anders, maar ik was vergeten dat ze die Jacob Collier best snel terug geboekt hebben. Enorm getalenteerde gast hoor, maar...waarom? 2 jaar geleden speelde hij in de KlubC en die was echt nog niet voor de helft gevuld naar mijn gevoel.

Trouwens een drop van RW en PKP op dezelfde dag kan, de 3de grote batch van PKP viel samen met de Slope line up trouwens.

Iets helemaal anders, maar ik was vergeten dat ze die Jacob Collier best snel terug geboekt hebben. Enorm getalenteerde gast hoor, maar...waarom? 2 jaar geleden speelde hij in de KlubC en die was echt nog niet voor de helft gevuld naar mijn gevoel.
Hij heeft promotie gemaakt, nu staat hij drie keer (!) als resident artist in North Sea Jazz Festival, dan heb je het echt gemaakt!

Wel een lange periode van festivals van half juni tot eind augustus maar voorlopig weinig bevestigde optredens en veel grote gaten tussen de optredens.

Hij heeft promotie gemaakt, nu staat hij drie keer (!) als resident artist in North Sea Jazz Festival, dan heb je het echt gemaakt!
Ik hoop voor hem dat zijn promotie ervoor zorgt dat zijn tent een beetje voller staat deze keer. Geen idee waar die zou staan trouwens.

En 4 april in Tivoli. Zit eigenlijk te wachten/hopen dat ze tussen de namen zitten in de volgende drop, dan kan ik bepalen of ik nog naar Tivoli ga of niet. Heb ze namelijk ook al 2 x gezien de afgelopen 1,5 jaar, 4 x in 2 jaar tijd zou een beetje overkill zijn.

Duurt laaaaang.

Users who are viewing this thread