Rock Werchter 2025

Heb 2 donderdagtickets kunnen scoren, maar hij deed het steeds maar half. Zijn ze nu weer uitverkocht of zie ik het verkeerd?

Heb 2 donderdagtickets kunnen scoren, maar hij deed het steeds maar half. Zijn ze nu weer uitverkocht of zie ik het verkeerd?

Ja ik denk het. Ik heb er zelf geen kunnen kopen aangezien de website én de app bleven vastlopen na het selecteren van het aantal tickets :/

Wel gek als ze extra tickets voor uitverkochte dagen beschikbaar maken dat ze dan niet het op hun socials zetten toch

Iemand die mij de donderdag link wil dm’en?
Gedaan.
Net weer twee tickets kunnen halen voor vrienden, maar hier staat bij dat doorsturen niet beschikbaar is voor dit evenement. Hoe werkt dit? Komt dit later nog? Of hoe doen jullie dit?

• Leuk
Waarderingen: JP5
Al weer even terug of nooit?

RW24: 17 januari
RW23: 25 januari
RW22: 28 januari
RW20: 22 januari
RW19: 16 januari
RW18: 17 januari
RW17: 18 januari
RW16: 15 januari
RW15: 21 januari
amai dan is dit sowieso het laatste dat ze ooit terug zijn begonnen

Anno 2015, 2016, 2017, 2018 denk ik wel dat we bijna nooit met zoveel namen de "winterstop" ingingen. Is echt meer een trend van de laatste jaren.

Dan had je als ik het me goed herinner vaak maar een 5 a 8-tal echt grote namen tegenover de 31(!) die we nu al hebben + het is nogal gebleken in het verleden als het uitverkocht is dat ze hun tactiek van wekelijks namen droppen stopzetten. Om dan wat weken niets te announcen, en dan gewoon de line up met een grote worp vervolledigen.

• Leuk
Waarderingen: zero

Users who are viewing this thread