Rock Werchter 2025

Die is idd al stacked genoeg, liever op za of zo voor wat tegenwicht. Misschien een mooie afsluiter op The Slope als alternatief voor OR, of zijn ze daar dan weer net te groot voor?
Niet net te groot, die zijn gewoon veel te groot daar voor.

Niet net te groot, die zijn gewoon veel te groot daar voor.
Dacht ik eerlijk gezegd ook van Against The Current en Neck Deep afgelopen jaar. Maar ben het op zich met je eens.

Nouja laat ze er überhaupt eerst maar eens staan.

Hoe langer we moeten wachten, hoe meer ik me zorgen maak dat we niet te veel van de poster moeten verwachten.

Dat is dat grote nieuwe gebouw langs de Haachtsesteenweg he?
Dik contract wel voor hun.
Om in de woorden van de bazin te zeggen "Bijna elken dag ne kermis derbij, zeker ast metal is, die manne kunnen der wa van".

Supervriendelijke mensen en ga der toch maandelijks eens snoepen.

• Leuk
Waarderingen: Joe
Heeft iemand enige ervaring met vrijwilligerswerk op Rock Werchter?
ik heb hier enkele vragen over?
-mag je naar bepaalde optredens?
- Heb je daar keuze in?
- Hoeveel uur moet je in totaal werken?
- mag je dit zelf verdelen over het weekend of is het 4x “zoveel” uur per dag?
- heb je keuze tussen dag en nachtshifts?
- wat zijn goede organisaties waar ik mij hiervoor kan aanmelden?

alvast bedankt als iemand hier antwoord op heeft en de moeite heeft gedaan dit te beantwoorden <3

Heeft iemand enige ervaring met vrijwilligerswerk op Rock Werchter?
ik heb hier enkele vragen over?
-mag je naar bepaalde optredens?
- Heb je daar keuze in?
- Hoeveel uur moet je in totaal werken?
- mag je dit zelf verdelen over het weekend of is het 4x “zoveel” uur per dag?
- heb je keuze tussen dag en nachtshifts?
- wat zijn goede organisaties waar ik mij hiervoor kan aanmelden?

alvast bedankt als iemand hier antwoord op heeft en de moeite heeft gedaan dit te beantwoorden <3

Je zal toch eerst lid moeten zijn van een vereniging werkzaam op RW. En afhankelijk daarvan kan je antwoorden krijgen op je vragen. Want is teamgebonden.

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
7 februari start ticketverkoop tour AC/DC lees ik in dat topic. Die aankondiging moet er ook nog eens bij vandaag of begin volgende week.

Hoe langer we moeten wachten, hoe meer ik me zorgen maak dat we niet te veel van de poster moeten verwachten.
Dit kun je natuurlijk alle kanten op redeneren. Variërend van 'we hebben matige namen dus we melden maar niks' tot 'we wachten tot die grote knaller definitief bevestigd is'. In alle gevallen blijft de vraag waarom er dan niet alvast wat namen gedropt worden. Het antwoord zal wel te maken hebben met een gebrek aan urgentie vanwege de toch wel goed lopende kaartverkoop.

Mss dat ze een paar namen die live is live normaal had er nog tussen proberen krijgen waardoor eerder afgesproken volgordes allemaal terug besproken moeten worden,

Dit duurt te lang

Dit kun je natuurlijk alle kanten op redeneren. Variërend van 'we hebben matige namen dus we melden maar niks' tot 'we wachten tot die grote knaller definitief bevestigd is'. In alle gevallen blijft de vraag waarom er dan niet alvast wat namen gedropt worden. Het antwoord zal wel te maken hebben met een gebrek aan urgentie vanwege de toch wel goed lopende kaartverkoop.
Omdat je als Werchter niet wat losse namen wil lossen, maar evenwichtige pakketjes?

Mss dat ze een paar namen die live is live normaal had er nog tussen proberen krijgen waardoor eerder afgesproken volgordes allemaal terug besproken moeten worden,

Dit duurt te lang
Maar neen, staat los van elkaar.
Ik vermoed gewoon dat er nog links en rechts wat dingen verschoven zijn, en dat ze alles eerst willen afkloppen voor er iets kan aangekondigd worden. En kan goed zijn dat de Schuer zelf nogal veel dingen tegelijk te 'handelen' heeft (als er ook sprake is van ACDC bvb). Bovendien is er ook nog KNTXT dit weekend, wat ook wel aandacht naar zich toe zal trekken qua productie.
Maar je kan je natuurlijk ook niet van indruk ontdoen dat er weinig urgentie is.

• Leuk
Waarderingen: jarne
Over Arsenal, die kan je natuurlijk kwijt op heel veel verschillende spots. Maar afsluitende act KluB C op donderdag lijkt de meest logische.

Over Arsenal, die kan je natuurlijk kwijt op heel veel verschillende spots. Maar afsluitende act KluB C op donderdag lijkt de meest logische.
Ja, prima band, maar nemen waarschijnlijk wel een dure hoge plek in. En we hebben met Goose en Amenra al 2 Belgen om prominente plekken...

Arsenal doet me nu eens echt helemaal niks.
Heb ze ooit gezien op mainstage als afsluiter van een dag (toen nog na de headliner van de dag)
Was koud & een lange dag geweest en kon me absoluut niet meer opwarmen.
Moest het in een tent zijn & er staat niet echt iets tegenover op mainstage zou ik het nog een kans willen geven, maar op mainstage aub niet ...

Users who are viewing this thread