Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die is idd al stacked genoeg, liever op za of zo voor wat tegenwicht. Misschien een mooie afsluiter op The Slope als alternatief voor OR, of zijn ze daar dan weer net te groot voor?
Heeft iemand enige ervaring met vrijwilligerswerk op Rock Werchter?
ik heb hier enkele vragen over?
-mag je naar bepaalde optredens?
- Heb je daar keuze in?
- Hoeveel uur moet je in totaal werken?
- mag je dit zelf verdelen over het weekend of is het 4x “zoveel” uur per dag?
- heb je keuze tussen dag en nachtshifts?
- wat zijn goede organisaties waar ik mij hiervoor kan aanmelden?
alvast bedankt als iemand hier antwoord op heeft en de moeite heeft gedaan dit te beantwoorden <3
Heeft iemand enige ervaring met vrijwilligerswerk op Rock Werchter?
ik heb hier enkele vragen over?
-mag je naar bepaalde optredens?
- Heb je daar keuze in?
- Hoeveel uur moet je in totaal werken?
- mag je dit zelf verdelen over het weekend of is het 4x “zoveel” uur per dag?
- heb je keuze tussen dag en nachtshifts?
- wat zijn goede organisaties waar ik mij hiervoor kan aanmelden?
alvast bedankt als iemand hier antwoord op heeft en de moeite heeft gedaan dit te beantwoorden <3
Je zal toch eerst lid moeten zijn van een vereniging werkzaam op RW. En afhankelijk daarvan kan je antwoorden krijgen op je vragen. Want is teamgebonden.
Dit kun je natuurlijk alle kanten op redeneren. Variërend van 'we hebben matige namen dus we melden maar niks' tot 'we wachten tot die grote knaller definitief bevestigd is'. In alle gevallen blijft de vraag waarom er dan niet alvast wat namen gedropt worden. Het antwoord zal wel te maken hebben met een gebrek aan urgentie vanwege de toch wel goed lopende kaartverkoop.
Mss dat ze een paar namen die live is live normaal had er nog tussen proberen krijgen waardoor eerder afgesproken volgordes allemaal terug besproken moeten worden,
Dit kun je natuurlijk alle kanten op redeneren. Variërend van 'we hebben matige namen dus we melden maar niks' tot 'we wachten tot die grote knaller definitief bevestigd is'. In alle gevallen blijft de vraag waarom er dan niet alvast wat namen gedropt worden. Het antwoord zal wel te maken hebben met een gebrek aan urgentie vanwege de toch wel goed lopende kaartverkoop.
Nu Neil Young op de markt is voor openluchtoptredens zijn ze aan het regelen om Oscar & the Wolf naar een ander festival door te schuiven. Zo kan Neil Young ingepland worden voor Sam Fender. Young wil immers maximaal tot 23.00 uur optreden.
Mss dat ze een paar namen die live is live normaal had er nog tussen proberen krijgen waardoor eerder afgesproken volgordes allemaal terug besproken moeten worden,
Maar neen, staat los van elkaar.
Ik vermoed gewoon dat er nog links en rechts wat dingen verschoven zijn, en dat ze alles eerst willen afkloppen voor er iets kan aangekondigd worden. En kan goed zijn dat de Schuer zelf nogal veel dingen tegelijk te 'handelen' heeft (als er ook sprake is van ACDC bvb). Bovendien is er ook nog KNTXT dit weekend, wat ook wel aandacht naar zich toe zal trekken qua productie.
Maar je kan je natuurlijk ook niet van indruk ontdoen dat er weinig urgentie is.
Arsenal doet me nu eens echt helemaal niks.
Heb ze ooit gezien op mainstage als afsluiter van een dag (toen nog na de headliner van de dag)
Was koud & een lange dag geweest en kon me absoluut niet meer opwarmen.
Moest het in een tent zijn & er staat niet echt iets tegenover op mainstage zou ik het nog een kans willen geven, maar op mainstage aub niet ...