Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
http://www.stubru.be/programmas/allareas/rockwerchterlost5nieuwenamen StuBru zegt anders wel dat we er snel moeten bij zijn, denk dat dit de verkoop toch ook wel sneller zou kunnen laten gaan

Wauw de RW line-up begint zo langzamerhand een droom line-up te worden voor mij. Arctic Monkeys en Placebo zijn 2 van mijn favoriete bands die (min of meer) bevestigd zijn, en van de twijfelgevallen is Muse mijn favo-band, en Pearl Jam, Black Keys en QOTSA tot mijn top-10.

Black Keys komen gewoon, ze zijn alleen maar headliner daar omdat het al de eerste dag, namelijk de woensdag is.

Denk wel dat de organisatie zowiezo bekendmaakt als alle combi's bijna weg zijn, deden ze de vorige jaren ook als ik me niet vergis

Als The Black Keys Open'er headlinen vraag ik me af of ze wel naar RW komen en niet voor de kleinere festivals gaan om daar te headlinen zoals Arctic Monkeys dat vorig jaar deden. Zou prima headliner zijn voor BKS ofzo.

En ik denk trouwens niet dat er morgen nog een headliner komt, gewoon weer een paar kleinere namen gok ik. Anders hadden ze gister wel gebruikt om een headliner bekend te maken. Misschien dat ze de klapper bewaren voor zaterdag en anders denk ik niet dat het Muse is want die heeft z'n Amerikaanse show al bekend gemaakt en als RW de enige andere show was konden ze die ook best bekend maken.

Wat een top namen zeg voor 2014. Geen artiest die ik niet zou willen zien, op Major Lazer na dan. Jammer dat die weer van de partij is, maar meer dan logisch, terugkijkend naar de overvolle KluB C van afgelopen editie.

Ik gok dat we morgen de headliner van zaterdag kunnen verwachten (wat hopelijk Pearl Jam is) met wat andere subs zoals Placebo en The Black Keys. Als we dan zaterdagochtend krijgen te horen dat Muse deze (voor mij nu al) epische editie af gaat sluiten, dan ben ik zaterdagmiddag €205,- lichter en in 2014 een te gekke ervaring rijker.

Op Facebook vraagt werchter welke artiest met letter L we graag willen. Hopelijk doelt dat niet op Linkin Park. Best leuke band maar zal kans op Pearl Jam en Muse of Foo Fighters onmogelijk maken

Op Facebook vraagt werchter welke artiest met letter L we graag willen. Hopelijk doelt dat niet op Linkin Park. Best leuke band maar zal kans op Pearl Jam en Muse of Foo Fighters onmogelijk maken

Ben ik nou zo blind of zie ik niks?

Ik zie dat nergens staan?

Het account 'Rock Werchter 2014' plaatst dat, niet een officieel Werchter account. Die spelen gewoon een spelletje voor hun community.
Zie: https://www.facebook.com/RockWerchter2014?fref=ts

Waarom is Pearl Jam ineens onder de categorie Leaks en Zelfbevestiging geplaats? Welk nieuwtje heb ik gemist?

Ja het is bevestigd, Placebo(sub headliner?) speelt op 3 juli op RW 2014, de eerste 2 dagen zijn al erg goed wat kunnen we nog verwachten voor de volgende 2 dagen?
Overzicht:
Dag1: Metallica, Placebo en skrillex
Dag2: Arctic Monkeys en Major Lazor
Dag3: pixies en triggerfinger (Pearl jam en deadmau5 ?)
Dag4: Franz Ferdinand (Muse?!, Knife Party?)

Placebo als subheadliner onder Metallica is op zich niet verkeerd :) Denk dat Pearl Jam als headliner ook wel komt, die hebben nog niks bekend gemaakt dus daar zullen we nog wel ff op moeten wachten tot ze groen licht geven. En de 4e headliner heb ik geen idee, ik denk niet dat het Muse is want anders hadden ze die wel bekend gemaakt. Denk trouwens niet dat we vandaag meer namen gaan krijgen.

Placebo heeft dit zelf bevestigd niet? Rock Werchter heeft het niet zelf bevestigd maar ze zullen zeker nog 1 headliner bekend maken voor hun ticketverkoop hoop/denk ik

Users who are viewing this thread