Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Werchter heeft net op mijn tweet gereageerd, ze gaan nog bekend maken of ze subs of barn afsluiters zijn. Ook lijkt Placebo mij een zekerheid voor de donderdag of vrijdag als sub headliner gezien de tweet.

Ben trouwens echt heel enthousiast over de namen! Nu al een zeer sterke line up. Heel benieuwd hoe andere dit gaan over treffen.

Misschien niet eens barn-afsluiters dan? subs kunnen we sowieso doorstrepen, die 4 plekken zijn nog mooi open!

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
Luister eens naar cookie monsta, 50 carrot of kahn. Je kunt ook eens kijken wat er op giveitdub staat: http://www.doornroosje.nl/agenda/3096/kahn-swindle-sukh-knight-beevee-dbs-mc-brown-sugar

Ja, dat is dus duidelijk andere dubstep dan Skrillex. Maar dat neemt niet weg dat Skrillex dubstep is.. Want als je Skrillex geen dubstep noemt, dan noem je Rusko en Benga ook geen dubstep en ik neem aan dat je die fout niet begaat. Dus helaas, Skrillex = Dubstep!

Wil niet een mirenneuker zijn maar eigenlijk is Skrillex brostep. Neemt niet weg dat je niet kunt zeggen dat Skrillex geen dupstep is.

En wat een nieuws, PLACEBO! Ik ga er zondag heen in de Ziggo Dome, ben ik ken alle nummers uit mijn hoofd en ben gwn huuuuge fan!

Maar even, ze gaan toch heus nog wel een headliner bekend maken morgen? Dus misschien Muse&Placebo morgen. Lijkt me dat als ze Muse hebben ze die ook gewoon bekend maken.

Pearl Jam houdt mogelijk de bekendmaking nog tegen, dan is het logisch dat ze vandaag met wat kleiner namen komen. Of is het mogelijk dat ze morgen twee headliners doen + Placebo? Zou wel gruwelijk zijn.

Of is het nog mogelijk dat ze zaterdag voor de verkoop ook nog een naam bekend maken? De verkoop begint pas 14:00 uur, dus misschien om 12:00 Muse voor een gigantische impuls van de verkoop?

Ik vermoed dat er morgen nog een headliner voor de zaterdag en een aantal andere namen komen, waaronder dan wellicht Placebo, of wellicht QOTSA? De headliner zou dan natuurlijk Pearl Jam zijn, of er moet iets onverwachts komen.
En dan denk ik zaterdagochtend oid de grote klapper voor de zondag, ik hoop nog steeds Muse maar alles ligt open... Ik kan mij niet voorstellen dat ze met de grote afsluiter wachten tot na de start van de ticketverkoop...

Of, andere optie, we moeten nog even wachten op de headliner van zaterdag, en we krijgen morgen alvast die van zondag. Plus dan misschien Placebo, en wellicht nog iets als ze toch bezig zijn? Ik ben in ieder geval benieuwd, en blij met de namen die wel alvast hebben!

<div class="d4p-bbt-quote-title">LuudGoossens wrote:</div>
Werchter heeft net op mijn tweet gereageerd, ze gaan nog bekend maken of ze subs of barn afsluiters zijn. Ook lijkt Placebo mij een zekerheid voor de donderdag of vrijdag als sub headliner gezien de tweet.

Ben trouwens echt heel enthousiast over de namen! Nu al een zeer sterke line up. Heel benieuwd hoe andere dit gaan over treffen.

Misschien niet eens barn-afsluiters dan? subs kunnen we sowieso doorstrepen, die 4 plekken zijn nog mooi open!
Ik denk vooral dat ze hiermee de opties openhouden en dat ze duidelijk nog met iets bezig zijn, je kan ervan afleiden dat ze als plan b of c kunnen worden gebruikt.

@Stockholm Syndrome
Je bent me net even voor, maar dat is ook ongeveer waar ik tussen twijfel in andere woorden ja. We gaan het zien!

Ik weet niet of we Muse en/of Pearl Jam nu al gaan krijgen. Misschien gooien ze er morgen wel Placebo en nog een groepje namen tegenaan, waar dan nog een subheadliner bijzit. En wat mooie namen voor Klub C en The Barn

Placebo zou geweldig zijn! Ik ben er zondag ook bij in Amsterdam, maar een tweede keer op Werchter zou geen straf zijn. Mooi groepje namen zo, vooral Pixies ga ik zeker bekijken. Tot nu toe heb ik iedere dag wel een act die ik wil zien.

Jammer van Triggerfinger tho. Nooit begrepen wat daar zo vet aan is.

@Gloeilamp
Ben zelf wel fan van Triggerfinger, maar das een kwestie van smaak. Met een nieuw album op zak kon je ze natuurlijk als zekerheid opschrijven, ben ook totaal niet verbaasd met die naam.

Placebo zou inderdaad vet zijn, en wel waarschijnlijk nu dat ze komen ook, daar kunnen we het allemaal wel over eens zijn denk ik.

En ik kan gewoon niet geloven dat ze een klapper als Muse niet voor de start van de verkoop bekend maken. Pearl Jam zou nog kunnen, had die eigenlijk vandaag verwacht maar blijkbaar willen ze het nog even geheim laten (of komt er wat anders, maar ik denk het niet). Conclusie: we krijgen sowieso nog een headliner voor de verkoopstart!

Placebo voor morgen is al zeker, wat ik wel top vind!
Maar ik zou toch nog graag een paar knallers zien voor de aanvang van de ticketverkoop.
Bijvoorbeeld: Muse, Chase and Status en Macklemore and Ryan Lewis.
Dan is Combi ticket voor mij in de pocket!!!

Trouwens, even een vraagje van een trouwe Werchter ganger zelf. Werchter raakt nooit zo snel uitverkocht, en ik denk dat dat nu ook zo is. Denken jullie hier anders over of niet? Ik kan mijn ticket pas midden januari kopen namelijk. Zelf denk ik dat het niet zo snel zal gaan, maar ik wou het voor de zekerheid toch ook even bij jullie voorleggen! :)

@Gloeilamp ik had vorig jaar mijn ticket pas heel laat, ivm met andere festivalopties, maar het was tot lang niet uitverkocht. In 2012(met de redelijk grote lineup in gedachten) was RW ook pas na een paar maanden uitverkocht, ik meen zelfs in mei pas ofzo. Ik gok dat het dit jaar redelijk snel gaat, maar dat je halverwege Januari zeker nog wel goed zit. Pin me er niet op vast, ik hoor ook graag wat anderen er over denken.

Ben zelf geen trouwe Werchter-ganger, dit wordt mijn eerste keer (was al wel duidelijk denk).
Maar ik denk dat het heel erg aan de overige twee headliners ligt... Met Pearl Jam, Muse en nog een zootje goeie dagopvulling zou ik als ik jou was even een voordelige lening bij iemand afsluiten ofzo, dan kan het wel snel gaan denk ik...

Fack Placebo is wel een geweldige naam voor Werchter. Voor mij de beste aankondiging tot nu toe (samen met Arctic Monkeys)

Placebo voor morgen is al zeker, wat ik wel top vind!<br>
Maar ik zou toch nog graag een paar knallers zien voor de aanvang van de ticketverkoop.<br>
Bijvoorbeeld: Muse, Chase and Status en Macklemore and Ryan Lewis.<br>
Dan is Combi ticket voor mij in de pocket!!!

Haha Macklemore was hèt lachertje van bks, begonnen volgens mij bijna meteen met hun 2 hitjes, 1 liedje later liep die hele tent leeg.

http://www.last.fm/tag/brostep/artists
Is misschien inderdaad een beetje mierenneuken sorry hiervoor maar, jullie artiesten vallen dus allemaal onder brostep wat een andere genre is als dubstep (het is ook nog eens goed te horen ook nog)

Placebo zou mooi zijn!

Jup ze hebben in een uur 5 nummers gedaan, belachelijk. Iedereen liep naar Bloc Party toe, en ik moet zeggen dat ik blij was dat ik er weg was. Van mij mag hij wegblijven, en Baauer trouwens ook, maar dat is natuurlijk puur smaak

<div class="d4p-bbt-quote-title">dubstep is my alibi wrote:</div>

Haha Macklemore was hèt lachertje van bks, begonnen volgens mij bijna meteen met hun 2 hitjes, 1 liedje later liep die hele tent leeg.

http://www.last.fm/tag/brostep/artists

Is misschien inderdaad een beetje mierenneuken sorry hiervoor maar, jullie artiesten vallen dus allemaal onder brostep wat een andere genre is als dubstep (het is ook nog eens goed te horen ook nog)

Placebo zou mooi zijn!

http://www.last.fm/tag/dubstep

Dude, Skrillex is gewoon dubstep, ook volgens jouw bron ;)

Overigens is Brostep een afplitsing(en subgenre) van de dubstep. Je kunt dus wel degelijk zeggen dat Skrillex voornamelijk onder dubstep valt(al produceert hij ook een hoop andere rommel)

Koop je ticket maar lekker in januari, geen probleem. Ik koop hem ook pas rond die tijd ( studenten hebben niet veel geld he haha ). Heb alle jaren dat ik ben gegaan ze ook in januari/februari gekocht. Ik zou zeggen tot begin april geen haast maken, tenzij Pearl Jam en Muse al snel worden aangekondigd. dan zou ik toch een maandje een of twee eerder gaan zitten..

Trouwens, even een vraagje van een trouwe Werchter ganger zelf. Werchter raakt nooit zo snel uitverkocht, en ik denk dat dat nu ook zo is. Denken jullie hier anders over of niet? Ik kan mijn ticket pas midden januari kopen namelijk. Zelf denk ik dat het niet zo snel zal gaan, maar ik wou het voor de zekerheid toch ook even bij jullie voorleggen!
icon_smile.gif
maak je helemaal geen zorgen ik had vorig jaar pas begin mei men ticket gekocht ik verwacht nu dat de combi's begin april de deur uit zullen zijn

Users who are viewing this thread