Heerlijke namen! had gehoopt op een andere dag-afsluiter dan Major Lazer.. das dan toch jammer, maar dat kan nog veranderen.
Skrillex lijkt me dus tegenover Metallica in Klub C te gaan spelen. Mooi! Want hoe ziek was het feestje in 2012!?!
Ik vind het trouwens hooguit vervelend dat mensen roepen dat Skrillex geen naam voor Werchter is. Ten eerste: Werchter heeft elk jaar dubstep, en welke dubstep dj is groter dan Dubstep? precies. Ten Tweede: Wil je geen dance-acts, ga dan alsjeblieft samen met Jan Smeets zeuren op Pinkpop. Werchter is van alle fronten thuis, dus ook electronische muziek. Ten Derde: Weet je wat geen geschikte namen voor Rock Werchter zijn? Namen als Avicii, Tiesto, Dimitri Vegas en die andere rotkop, Ke$ha enz. Dat zijn namen die thuishoren op Tomorrowland of helemaal niet op festivals. Skrillex is een keiharde act voor festivals en headlinede verdomme Lowlands! En dat deed hij volgens vele recensies uitstekend, werd uiteindelijk de beste act van de editie genoemd!
Major Lazer, tja... Alweer het zelfde liedje. Leuk, maar ik hoop toch dat ze hem ergens 's middags op main programmeren. Of alsnog in KLub C. Misschien dat ze die vergroten zodat ook artiesten als Skrillex en Major Lazer erin passsen?
Franz Ferdinand en Pixies. Beide top-namen! en hopelijk in The Barn
Triggerfinger ook mooi voor op de middag, hoop niet dat dat een sub is..