Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ow en meer nieuws is onderweg dus verwacht morgen ook nog wel wat
icon_smile.gif

Skrillex trouwens op donderdag waar geen dance headliner zou komen, staat hij dus toch in ClubC. Vraag me dan af of Major Lazer dan wel gaat afsluiten of ook gewoon in ClubC staat want die is toch niet groter dan Skrillex.
meer nieuws onderweg? hoe weet je dat?

Mwah ik word alleen vrolijk van Franz Ferdinand eigenlijk, en die ga ik al eerder zien :). Zouden ze geen headliners meer hebben om bekend te maken voor zaterdag?

Skrillex komt dixies schoonvegen of hoe moet ik dat zien? heeft die uberhaupt iets relevants gedaan de afgelopen 1,5 jaar?

@DeadRinu5 dat staat in het nieuwsbericht: "More festival news is on its way!"

@Dr.Hannibal er staat daar voor ook "This time too" dus dat zou impliceren dat ze vorige keer ook niet in een tent stonden wat wel het geval was. Maar denk idd dat ze te groot zijn voor ClubC maar je weet het maar nooit ;)

Iemand al 'ns met de trein naar Werchter geweest ? Ben aan het nadenken om dat volgend jaar te proberen ;)

Is goed te doen in belgie reis je gratis, vanaf het station leuven gaan pendelbussen

Iemand al ‘ns met de trein naar Werchter geweest ? Ben aan het nadenken om dat volgend jaar te proberen
icon_wink.gif

Ja hoor gaat prima, ik ben nog nooit met de auto naar RW geweest maar wel een keer naar Werchter Boutique en dan kun je toch beter met de trein naar RW gaan moet ik zeggen. Je moet wel een beetje uitzoeken welke trein je het beste kunt pakken, sommige treinen zitten stampvol en ik heb ook een met een paar man in een hele wagon gezeten op weg naar Werchter. Bussen bij Leuven rijden non-stop en hoef je niet heel lang te wachten, het wachten begint pas als je bij Werchter aankomt xD

Iemand al ‘ns met de trein naar Werchter geweest ? Ben aan het nadenken om dat volgend jaar te proberen
icon_wink.gif

Ieder jaar, ik woon zelf namelijk in Utrecht. Vanaf daar de trein naar Rotterdam, en dan richting Mechelen.En vanaf daar een busje naar Werchter.

Erg goed te doen, al kan het wel erg druk zijn. Vooral de wandeling van de busplaats naar camping B1 is een hel.

Ik blijf wat op mijn honger zitten. Skrillex vind ik totaal overbodig op RW, Franz Ferdinand vind ik te klein om als subheadliner te fungeren en Triggerfinger heeft iedereen ondertussen ook al meer dan eens gezien. Ik vind het wat 'te makkelijk' van de organisatie. Maar dat is mijn mening natuurlijk, velen zullen wel blij zijn

Toffe namen!!

Franz Ferdinand: sub
Triggerfinger zou ik echt niet weten, misschien 1 plekje onder de sub headliner
Major Lazer denk ik na Arctic Monkeys
Skrillex mss na Metallica of zou hij nog in KluB C staan
Pixies verwacht ik headliner Barn net als Sigur Ros afgelopen jaar.

neen je bent fout, er is al gezegd geweest dat metallica de eerste dag aflsuit en
als je major lazor een dag laat afsluite trapt de helft het al af

Skrillex komt dixies schoonvegen of hoe moet ik dat zien? heeft die uberhaupt iets relevants gedaan de afgelopen 1,5 jaar?

Ik neem aan dat hij nog wat uitbrengt voordat hij z'n show op RW doet anders mogen ze hem idd wel een bezem geven. (mag van mij zo ie zo wel maar dat is omdat ik het niks vind)

Er is nergens gezegd dat Franz Ferdinand sub headliner is. Zal me enorm verbazen als ik eerlijk ben, blijf erbij dat die The Barn Headlinen. Evenals Pixies, zullen ook daar wel afsluiten. Major Lazer denk ik dan toch als Klub C afsluiter en dan toch, geheel onverwacht Skrillex als Klub C afsluiter. Had ik absoluut niet verwacht, maar zo zie je maar wat een grote namen we ook in die tenten kunnen verwachten!

franz ferdinand komt volgens mij op de main stage en pixies ook denk ik skrillex ben ik niet helemaal zeker maar major lazor zal terug in een tent staan, triggerfinger zal rond 16u op de main staan denk ik

Er is nergens gezegd dat Franz Ferdinand sub headliner is. Zal me enorm verbazen als ik eerlijk ben, blijf erbij dat die The Barn Headlinen. Evenals Pixies, zullen ook daar wel afsluiten. Major Lazer denk ik dan toch als Klub C afsluiter en dan toch, geheel onverwacht Skrillex als Klub C afsluiter. Had ik absoluut niet verwacht, maar zo zie je maar wat een grote namen we ook in die tenten kunnen verwachten!

is meer een verwachting, maar Major Lazer gaat echt niet in de tent passen tenzij het recht tegenover de (sub)headliner staat. Anders wordt het nog drukker dan afgelopen jaar...
Verder zou wat jij zegt ook wel kunnen lijkt mij al vind ik het zonde van Franz Ferdinand, kunnen dan misschien wel beter een plek zoals 30STM krijgen.

@DeadRinu5

Er is nooit iets gezegd geweest over Metallica als afsluiter dacht ik.
Skrillex zou ideaal zijn om na Metallica op te treden lijkt me.
Laat ik er je ook even aan herinneren dat Major Lazer op Pukkelpop de wei plat speelde.
Dus vind ik dat ze wel mogen afsluiten Vrijdag.

Heerlijke namen! had gehoopt op een andere dag-afsluiter dan Major Lazer.. das dan toch jammer, maar dat kan nog veranderen.
Skrillex lijkt me dus tegenover Metallica in Klub C te gaan spelen. Mooi! Want hoe ziek was het feestje in 2012!?!
Ik vind het trouwens hooguit vervelend dat mensen roepen dat Skrillex geen naam voor Werchter is. Ten eerste: Werchter heeft elk jaar dubstep, en welke dubstep dj is groter dan Dubstep? precies. Ten Tweede: Wil je geen dance-acts, ga dan alsjeblieft samen met Jan Smeets zeuren op Pinkpop. Werchter is van alle fronten thuis, dus ook electronische muziek. Ten Derde: Weet je wat geen geschikte namen voor Rock Werchter zijn? Namen als Avicii, Tiesto, Dimitri Vegas en die andere rotkop, Ke$ha enz. Dat zijn namen die thuishoren op Tomorrowland of helemaal niet op festivals. Skrillex is een keiharde act voor festivals en headlinede verdomme Lowlands! En dat deed hij volgens vele recensies uitstekend, werd uiteindelijk de beste act van de editie genoemd!

Major Lazer, tja... Alweer het zelfde liedje. Leuk, maar ik hoop toch dat ze hem ergens 's middags op main programmeren. Of alsnog in KLub C. Misschien dat ze die vergroten zodat ook artiesten als Skrillex en Major Lazer erin passsen?

Franz Ferdinand en Pixies. Beide top-namen! en hopelijk in The Barn
Triggerfinger ook mooi voor op de middag, hoop niet dat dat een sub is..

Users who are viewing this thread