<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>
De invloed van ’40ste verjaardag’ zal echt wel meevallen hoor, de rest van de line up van pinkpop op de 40ste verjaardag stelde dan ook niet zo veel voor. Misschien was het gewoon toeval dat bruce eens een festival wilde doen en had pinkpop gewoon geluk dat ze 40 jaar bestonden, dat wilt toch niet zeggen dat hij kwam omdat ze 40 jaar bestonden. Hetzelfde geldt voor werchter dit jaar artiesten zullen echt niet denken oow wat leuk ze bestaan zoveel jaar laten we dan maar optreden. Dit blijft gewoon een questie van geld, past het in het schema en populariteit van een artiest.
Ik beweer ook niet dat de artiesten opeens allemaal op Werchters 40e verjaardagsfeestje willen komen, maar dat de organisatie meer zijn best gaat doen om er een feestje van te maken. En dat is wel degelijk een logische verhaal, waarschijnlijk ook (één van) de reden(en) dat Pinkpop destijds Bruce heeft gecontracteerd.
Dat bedoelde ik dus, ik bedoelde ook niet dat ze opeens allemaal daarom komen, maar gewoon dat ze nu wel extra hun best doen denk ik. en graag een grote/exclusieve naam op hun festival willen. dus daarom verwacht ik dat. en ja, dat denk ik ook wel. Bruce deed dus zo weinig festivals, en dit met Pinkpop en 40 jaar bestaan was wel speciaal natuurlijk.