@DeadRinu5 Thomas Bangalter en Guy-Manuel de Homem Christo komen beide uit een andere hoek, dan de stijl waarom daft punk bekend is. Die sound is zo gegroeid, orinieel komen ze uit de Punk en de discohoek. Oja en RAM is de naam van hun album. Ik denk dat als je niet weet hoe het album heet, dat je het dan eerst maar een moet luisteren, anders kun je onmogelijk een mening hebben. Persoonlijk zou ik Daft Punk enorm graag zien omdat ik fan ben van hun muziek natuurlijk, maar het is ook een stuk status. Het zijn onderhand levende legendes, en er zijn veel mensen die ze en keer live gezien willen hebben, waaronder ik. Genoeg echter daarover. Ik denk dat het bij iedereen wel duidelijk is dat over Daft Punk niet te speculeren valt, en dat de kans dat ze komen erg klein is. Ik denk overigens dat er toch wel een verrassing zit in de Line-Up (@Stockholm Syndrome). Ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn, en ik weet ook niet of ik er blij mee zou moeten zijn. Ik ben er blij mee als de voorspelde line-up gewoon werkelijkheid word, in plaats van een verrassing van Bon Jovi ofzo. RHCP zou van mij nog wel een plaatsje op mogen vullen als verrassing, maar het is moeilijk te zeggen wie daardoor dan van het affiche zou moeten. Muse en Pearl Jam wil ik allebei niet missen…