Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Op de site niets terug te vinden over een komende tours, dus daar kunnen we dan uit besluiten dat het niets wordt voor de komende zomer...

Op de site niets terug te vinden over een komende tours, dus daar kunnen we dan uit besluiten dat het niets wordt voor de komende zomer…

Hoeft niet. Misschien maken ze alles wel in een keer bekend. Tot die tijd is er weinig over te zeggen.

Wat ook nog kan is dat ze alleen de headliners bekend maken deze week, en dat dan vandaag de tussendag is zonder nieuwe headliner. Ik hoop toch echt dat we vandaag nog een headliner krijgen, ik raak er ontzettend nerveus van en daar hou ik niet van:P

Nee ook om 15:00 niks. Ik hou nog hoop, ik wil zoooooooooo graag een naam. Als je dit toch ziet... http://www.youtube.com/watch?v=9wV9_je85DE of dit http://www.youtube.com/watch?v=7_eDMjv0HwU

Is het heel misschien mogelijk dat Daft Punk een tour doet? Dat zou vet zijn :)

Ik doe heel erg mijn best om rustig aan te doen. Maar natuurlijk niet. Ieder jaar die geruchten maar er is nooit iets van de grond gekomen. Gaat gewoon niet gebeuren. 100% zeker.

wat ontzettend jammer is want ik zou Daft Punk echt heel graag willen zien.

Wie niet? Het begint alleen een beetje vervelend te worden dat Daft Punk ieder jaar als gerucht word gezien. Ook nu is er nog niks bekend over een eventuele tour. En ik zie ze sowieso niet op tournee gaan. Ik heb er echt geen hoop meer in :p

Blood Red Shoes komen met een nieuw album in maart, misschien iets voor in The Barn...

Er is nu meer reden dan ooit voor Daft Punk om te touren want dit keer hebben ze te tenminste een nieuw album uitgebracht, voorgaande jaren dat ze gerucht waren deden ze helemaal niks. Toch schat ook ik de kans heel klein in hoor xD

<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>
wat ontzettend jammer is want ik zou Daft Punk echt heel graag willen zien.

Wie niet? Het begint alleen een beetje vervelend te worden dat Daft Punk ieder jaar als gerucht word gezien. Ook nu is er nog niks bekend over een eventuele tour. En ik zie ze sowieso niet op tournee gaan. Ik heb er echt geen hoop meer in :p

Nee, precies. dat gerucht elk jaar opnieuw is natuurlijk ook om moe van te worden, al zal je denken met een nieuw album gaan ze wel touren, wat dus blijkt van niet. ik snap het niet zo, moesten eens weten hoeveel mensen ze willen live zien, maar goed. tsja :P

het klopt inderdaad dat ze nog niet hebben getourt met gun nieuwe album(wat ik toch niet al te denderend vond) maar ik verwacht ze eerlijk gezegd ook niet dat ze komen. volgens mij is de album dat ze gemaakt hebben niet bedoeld om live te doen maar eerder om radiohits te halrn zoals met get lucky

het klopt inderdaad dat ze nog niet hebben getourt met gun nieuwe album(wat ik toch niet al te denderend vond) maar ik verwacht ze eerlijk gezegd ook niet dat ze komen. volgens mij is de album dat ze gemaakt hebben niet bedoeld om live te doen maar eerder om radiohits te halrn zoals met get lucky

Misschien moet je het hele album luisteren. Vind get lucky een van de mindere nummers.

ik zeg toch dat het 1 van hun grootste radiohits is, ik heb toch niets gezegd over een goed of slecht nummer

ik zeg toch dat het 1 van hun grootste radiohits is, ik heb toch niets gezegd over een goed of slecht nummer

Ik bedoel dat alleen get lucky een radiohit is, misschien heeft het een rede dat de rest dit niet is. Het album was dus niet echt bedoeld om radiohits me te scoren want dan hadden ze hun muziek waarschijnlijk meer op get lucky laten lijken.

vind ik juist ook heel hun album is zo een nieuw type genre niet gelijk vroeger met hun machtige robot rock, da funk,...

Wat daft punk op RAM liet zien was alles behalve een nieuw genre.Ht was een puik staaltje terug naar de roots met funk, disco, elektro en zelfs rock...Of je het mooi vind is iets anders, maar het is enormveelzijdig. Contact is naar mijn mening trouwens redelijk in dr oude stijl van daft punk... Maargoed, ik vind het zonde dat ze trouwens niet nog een naam bekendhebben gemaakt. Ikhoop niet dat het bij deze namen blijft voorlopig...

Wat daft punk op RAM liet zien was alles behalve een nieuw genre.Ht was een puik staaltje terug naar de roots met funk, disco, elektro en zelfs rock…Of je het mooi vind is iets anders, maar het is enormveelzijdig. Contact is naar mijn mening trouwens redelijk in dr oude stijl van daft punk… Maargoed, ik vind het zonde dat ze trouwens niet nog een naam bekendhebben gemaakt. Ikhoop niet dat het bij deze namen blijft voorlopig…
ja ik bedoelde niet een nieuw genre maar een nieuw genre dat daft punk gebruikt, en wat is RAM

Users who are viewing this thread