Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Maar verder, ik heb hier natuurlijk een keertje Slash genoemd, maar ik begreep dat dat niks zou worden omdat Miles Kennedy met Alter Bridge zou gaan touren. Ik zet dat net even te luisteren, en ik zeg: stuur maar door! Jammer dat Slash er niet bij zit, maar retevette muziek is het zeker wel!

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
@Black Lies<br><br>
Zo makkelijk om even zelf de site te checken…

Ja, gisteren waren ze vroeg en vandaag nog helemaal niks bekend gemaakt.

Ik bedoel dat je dat net zo makkelijk even op kan zoeken ipv het aan ons te vragen. Ik merk wel vaker dat mensen hier naar dingen vragen die ze makkelijk zelf kunnen Googelen, zoals 'tourt die en die band dan' en 'gaat die en die een nieuwe plaat uitbrengen'. Zoek zelf ff, dan heb je zo het antwoord...
(Niet kwaad bedoeld ofzo btw, gewoon een tip ;-) )

Even een beetje off-topic trouwens, hebben jullie er ook geen haat aan als een site automatische muziek speelt? Had het net toen ik de site van Alter Bridge ging checken namelijk, knalt dwars door mn andere muziek heen. Vrij hinderlijk -_-

Even een beetje off-topic trouwens, hebben jullie er ook geen haat aan als een site automatische muziek speelt? Had het net toen ik de site van Alter Bridge ging checken namelijk, knalt dwars door mn andere muziek heen. Vrij hinderlijk -_-

het ergste is als je niet weet waar het vandaan komt ;)
dat je tergend loopt te zoeken waar je het uit kan zetten

het ergste is als je niet weet waar het vandaan komt
icon_wink.gif
<br>
dat je tergend loopt te zoeken waar je het uit kan zetten

Google Chrome was bezig met een functionaliteit om te laten zien welk tabblad geluid maakt, laten ze daar maar mee opschieten xD

Inderdaad goed irritant!

Er is trouwens geen zekerheid dat er een naam komt vandaag hoor. Velen vermoeden van wel maar er is nooit zoiets gecommuniceerd. Het kan natuurlijk nog altijd, het is tenslotte pas 12 uur.

Jack Johnson 11 juli op Bilbao BBK Live en 14 juli op een Italiaans festival. Lijkt me een zekerheidje.

The Prodigy headlinede als afsluiter (vrijdag) op pukkelpop en was geweldig, ze hebben een nieuwe album die meer bass heeft en het is wel goed maar totaal anders dan hun invaders must die bijvoorbeeld

The Prodigy was, na mijn grote verbazing, ondanks de afzegging van Neil Young niet de vervangende headliner. Dat was Eels.. Maar desalniettemin zie ik The Prodigy heel graag terug op RW. Wat heb ik genoten van die gasten op Pukkelpop, was ook de act waar ik het meest naar uitkeek van dat festival. WOW! Ik ben aan het wachten op die naam, Roskilde heeft ook nog niks laten horen vandaag..

<div class="d4p-bbt-quote-title">DeadRinu5 wrote:</div>
The Prodigy headlinede als afsluiter (vrijdag) op pukkelpop en was geweldig, ze hebben een nieuwe album die meer bass heeft en het is wel goed maar totaal anders dan hun invaders must die bijvoorbeeld

The Prodigy was, na mijn grote verbazing, ondanks de afzegging van Neil Young niet de vervangende headliner. Dat was Eels.. Maar desalniettemin zie ik The Prodigy heel graag terug op RW. Wat heb ik genoten van die gasten op Pukkelpop, was ook de act waar ik het meest naar uitkeek van dat festival. WOW! Ik ben aan het wachten op die naam, Roskilde heeft ook nog niks laten horen vandaag..
oei ik dacht echt dat the prodigy dat was, ben niet eens gaan kijken naar eels.

Ze zijn blijkbaar wel wakker bij RW maar ipv nieuwe namen zijn ze op twitter AM aan het promoten...

Niet gaan kijken bij eels, shame on you :o, moet wel iets heeel goeds tegenover gestaan hebben dan.

Users who are viewing this thread