Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Sorry als ik mentions vergeet haha. Maar met afsluiters bedoelde ik inderdaad the barn sorry voor onduidelijkheid.. imagine dragons zal wel een spot lager krijgen als Bloc Party denk ik.. hoezeer mensen het er ook mee eens zijn. Rw doet niet zoals pinkpop en zet geen artiesten na een album meteen heel hoog in als passanger en ben howard. Overigens heeft ben howard het later meer dan waargemaakt en is barn afsluiter, maar allicht geen sub headliner.

las ook wat over wolfmother. Die frontman ( geen idee hoe die heet ) gaat solo wat doen. En ik zie trouwens ook wel kansen voor.blink-182. Maar die zie ik ook wel een mooie spot elders krijgen. Hier komen die niet hoger dan dezelfde spot als twee jaar terug. Jack White zie ik ook als kanshebber.

En van tdcc. Die hebben eens gezegd mega graag op Werchter te spelen. Een van de favoriete spots zelfs. En ze touren door komende zomer, ook zeide ze: we hopen jullie volgend jaar weer te zien op werchter. Dit zegt niet veel nee, maar is wel een open sollicitatie van de band zelf. Dus ik zie de kans nog open. Denk dat veel mensen ze graag terug zien.

Ik zou niet al teveel op Imagine Dragons rekenen hoor. Ze zeggen zelf dat ze hun huidige tour afmaken en dan aan een nieuw album gaan werken. Van de andere kant is dat een hele vreemde keuze, waarom niet al die festivals nog even afgaan en dan aan je album werken. Naja dit is in ieder geval wat ze zelf zeiden.

Ik zelf zou Stromae en Macklemore ook wel opschrijven en dat vind ik persoonlijk geweldig. Ik hoop nog steeds op een hele grote hiphop-artiest, zou denk ik opzich nog wel redelijk voor AM passen. Dat soort publiek houdt denk ik ook wel erg van HipHop (ik ben er één van).

Maar wat denken jullie, morgen headliner nummer 3 of toch even QOTSA/Placebo/DanceArtiest bekend maken. Ik vind Prodigy en Chemical Brothers wel duidelijke kanshebbers, ze staan op dat snowbombing geval.

Ze zullen Muse wel na Pearl Jam bekend maken als die twee komen. Maar ik denk dat het gewoon gaat gebeuren. @Thijs gaf al aan dat die bron 90% zeker klopt, en ja dat Roskilde is op mijn tweets blijven reageren, en ik kan me niet voorstellen dat als je zo’n grote artiest exclusief als Muse binnen hebt je überhaupt gaat reageren als iemand iets over Muse vraagt. Die contacten tussen Muse&RW zijn gewoon dit jaar op Boutique ontstaan en vanwege de 20th anniversairy is het té perfect.

Bedoelde Thijs niet over Pearl Jam met die bron? (ik wil graag geloven dat het over Muse ging hoor, maar had het zo gelezen dat het over Pearl Jam ging)... Is dat zo, Thijs?
Het zou inderdad té perfect zijn, mee eens.
Ik gok morgen(aka vandaag) inderdaad een sub aangekondigd gaat worden.

Bedoelde Thijs niet over Pearl Jam met die bron? (ik wil graag geloven dat het over Muse ging hoor, maar had het zo gelezen dat het over Pearl Jam ging)… Is dat zo, Thijs?
Het zou inderdad té perfect zijn, mee eens.
Ik gok morgen(aka vandaag) inderdaad een sub aangekondigd gaat worden.

Jup, Pearl Jam. Van de 4 headliners die de grootste kansen hebben (Metallica, Arctic Monkeys, Pearl Jam, Muse) is Muse nog altijd degene met de minste zekerheid. Zou me niet verbazen als ze toch met iets totaal anders komen, of wachten.
Morgen gok ik ook op een sub, om de dag met Arctic Monkeys te verstevigen of misschien de dag van de 'grote act' op te vullen als die nog niet aangekondigd wordt.

las ook wat over wolfmother. Die frontman ( geen idee hoe die heet ) gaat solo wat doen. En ik zie trouwens ook wel kansen voor.blink-182. Maar die zie ik ook wel een mooie spot elders krijgen. Hier komen die niet hoger dan dezelfde spot als twee jaar terug. Jack White zie ik ook als kanshebber.

Andrew Stockdale for your information ;). Die heeft dit jaar een cd uitgebracht, maar was recent nog aan het optreden met Wolfmother. Al is Wolfmother eigenlijk ook enkel Andrew Stockdale alleen kan die moeilijk alle instrumenten bespelen in zn eentje. Hoe dan ook Wolfmother shows waren allen in Australië en voorlopig heb ik nog niks opgevangen wat betreft een europese zomer tour. Maar zijn wat mij betreft zeker welkom om naar Nederland (en/of België) te komen.

Wolfmother of Andrew Stockdale in z'n eentje zouden allebei welkom zijn, die man is echt geweldig alleen jammer dat hij het niet zo op bandmembers heeft xD

Haha thanks! Maar verwacht ze toch niet. Denk trouwens dat vandaag The Prodigy wordt aangekondigd op vrijdag.. voorgevoel.

The Prodigy is de enige 'dance-act' die hier genoemd wordt die ik zeker wel kan waarderen. Het is wel een act die toch voornamelijk teert op de geweldige nummers die ze in de jaren '90 hebben gemaakt. Daarna vond ik het allemaal toch wel ff wat minder.

Metallica maakte net hun overige shows bekend, Frankrijk zit er niet tussen, Zegut had het dus volledig bij het rechte eind

The Prodigy headlinede als afsluiter (vrijdag) op pukkelpop en was geweldig, ze hebben een nieuwe album die meer bass heeft en het is wel goed maar totaal anders dan hun invaders must die bijvoorbeeld

The Prodigy zie ik eerder achter Pearl Jam staan dan achter de Arctic Monkeys, verwacht na de Arctic Monkeys iets recenter.

Ik ken het nieuwe album niet, Invaders must Die heb ik wel. Maar dat album vind ik niet meer dan ok. Invaders must Die, Omen en Take me to the Hospital zijn wel oke nummers maar het haalt het niet bij bv: No Good (Start the Dance), Firestarter, Smack My Bitch Up, Out of Space en Poison.

Ik ken het nieuwe album niet, Invaders must Die heb ik wel. Maar dat album vind ik niet meer dan ok. Invaders must Die, Omen en Take me to the Hospital zijn wel oke nummers maar het haalt het niet bij bv: No Good (Start the Dance), Firestarter, Smack My Bitch Up, Out of Space en Poison.

Er is ook geen nieuw album. Geen idee hoe @DeadRinu5 daar bij komt..

ik vind het persoonlijk bijna allemaal goed: smack my bitch up, their law, invaders must die, voodoo people,... ook altijd een geweldige lichtshow

<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>

Er is ook geen nieuw album. Geen idee hoe @DeadRinu5 daar bij komt..
ze zeiden al in mei dat ze een nieuw album gingen uitbrengen als je naar hun liveshows van de afgelopen zomer kijkt kan je zien dat ze nieuwe nummers hebben hier heb ik ook een link: http://hasitleaked.com/2012/the-prodigy-how-to-steal-a-jet-fighter/

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>WeckoJ wrote:</div><br>

Er is ook geen nieuw album. Geen idee hoe http://festileaks.com/users/deadrinu5/@DeadRinu5 daar bij komt..

ze zeiden al in mei dat ze een nieuw album gingen uitbrengen als je naar hun liveshows van de afgelopen zomer kijkt kan je zien dat ze nieuwe nummers hebben hier heb ik ook een link: http://hasitleaked.com/2012/the-prodigy-how-to-steal-a-jet-fighter/

Ja, maar dat album is nog niet uit en er is nog vrijwel niks over bekend. Ik zie ze wel komen hoor, zou een mooie afsluiter zijn.

Overigens vreselijk dat er nog steeds mensen zijn naar Kings of Leon vragen op Twitter. Alsof die nog niet vaak genoeg geweest zijn..

betekent nog niet dat ze een nieuw album hebben ;)
maargoed ik denk dat ze vandaag ook komen met een danceact zoals the prodigy of chemical brothers.

of pet shop boys? zullen die festivals gaan doen?

betekent nog niet dat ze een nieuw album hebben
icon_wink.gif
<br>
maargoed ik denk dat ze vandaag ook komen met een danceact zoals the prodigy of chemical brothers.

of pet shop boys? zullen die festivals gaan doen?
Ja misschien heb ik me verkeerd verwoord, er is een nieuw album in de maak dat waarschijnlijk "how to steal a jetfighter" zal heten, want ze hebben al livetracks gespeeld zoals; "jetfighter, rock weiler" en een harde baas plaat (ken de naam niet)

Users who are viewing this thread