Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
The Fratellis is op dit moment bezig met een tour, dus kans is aanwezig dat ze het festivalseizoen ook nog meepakken iig.

hoezo heb ik de Crystal Fighters niet langs horen komen? hebben een heerlijk album uitgebracht. kunnen ze makkelijk ergens in the barn zetten

wombats staan ook op hurricane/ southside dus kans dat hun komen is ook wel aanwezig

@LuudGoossens
Ik denk dat Imagine Dragons wel The Barn wil afsluiten (wat mij perfect lijkt) en anders op mainstage wil staan. Die band is, in ieder geval hier in Nederland, te groot voor een namiddagplek in The Barn naar mijn idee...

@LuudGoossens<br>
Ik denk dat Imagine Dragons wel The Barn wil afsluiten (wat mij perfect lijkt) en anders op mainstage wil staan. Die band is, in ieder geval hier in Nederland, te groot voor een namiddagplek in The Barn naar mijn idee…

Oei, dat zou zuur zijn zeg. Ik hoop echt niet dat Imagine Dragons The Barn gaan afsluiten, dat zouden ze in mijn ogen ook nog niet verdienen. Meer iets voor het hoofdpodium rond 17:00 uur. Dan kan ik rond die tijd mooi bier gaan halen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">juw wrote:</div>

<div class="d4p-bbt-quote-title">jefferke wrote:</div>
Zou Daan een optie zijn als Belgische artiest met zijn nieuw album onder de arm?

Wie is Daan?

Haha dat vroeg ik mezelf ook al af, maar goed ben dan ook geen Belg.

Jongens, volgens mij heb ik de Mysterious Daan gevonden... Clip met een hoog WTF-gehalte, maffe maar leuke tekst (voor degenen onder ons die het Frans enigszins machtig zijn) en de muziek vind ik persoonlijk wel chill. Geen idee of het ook Werchter-materiaal is, maar oordeel zelf.
http://www.youtube.com/watch?v=41B8sWnhf7s

Imagine Dragons is wel mainstage materiaal. in de late middag/vroege avond wel leuk.
Waren op Pukkelpop leuk vond ik, waren de eerste act op de mainstage(de eerste dag geloof ik).

Blink-182 is net aangekondigt voor Reading & Leeds te headlinen, misschien dat we ze ook op werchter kunnen verwachten

Blink-182 is net aangekondigt voor Reading & Leeds te headlinen, misschien dat we ze ook op werchter kunnen verwachten

Denk dat ze dan eerder lowlands/ pukkelpop doen en ze stonden er in 2012 nog voor zo'n band misschien wel heel snel om terug te komen

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
http://festileaks.com/users/luudgoossens/@LuudGoossens<br><br>
Ik denk dat Imagine Dragons wel The Barn wil afsluiten (wat mij perfect lijkt) en anders op mainstage wil staan. Die band is, in ieder geval hier in Nederland, te groot voor een namiddagplek in The Barn naar mijn idee…

Oei, dat zou zuur zijn zeg. Ik hoop echt niet dat Imagine Dragons The Barn gaan afsluiten, dat zouden ze in mijn ogen ook nog niet verdienen. Meer iets voor het hoofdpodium rond 17:00 uur. Dan kan ik rond die tijd mooi bier gaan halen.

Ik zou me vooral hierover niet te veel zorgen maken vorig jaar oa sigur ros, bloc party, frank ocean en tame impala op de latere spots in de barn lijkt me sterk dat ze nu imagine dragons the barn af laten sluiten. Lijkt me meer iets voor op de mainstage rond 4/5 uur of s' middags in the barn net als lumineers en of monsters and men

<div class="d4p-bbt-quote-title">Dr. Hannibal wrote:</div>
Jongens, volgens mij heb ik de Mysterious Daan gevonden

Schaam jullie! Wie kent Daan nou niet?

Het spijt me Ron. Maar ik ken Revere. Dat zou een geweldige, en spotgoedkope naam zijn voor Werchter. Gaat dat checken mensen!

[video]http://www.youtube.com/watch?v=7NaSxkAM_fM[/video]

Het spijt me Ron. Maar ik ken Revere. Dat zou een geweldige, en spotgoedkope naam zijn voor Werchter. Gaat dat checken mensen!

Check eens Swedish Designer Drugs.

Album van Revere begint veelbelovend. Zakt daarna in mijn optiek flink weg. Wil het live wel eens horen, maar nog verre van een top notering voor mij.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

Check eens Swedish Designer Drugs.

Album van Revere begint veelbelovend. Zakt daarna in mijn optiek flink weg. Wil het live wel eens horen, maar nog verre van een top notering voor mij.

Jammer, ik vind het nieuwe album na Deafheaven het beste album van 2013. Ik ben druk bezig met het promoten van de band, en in mijn ogen verdienen ze een plekje op veel zomerfestivals. Bedankt voor de tip, ik ga er eens achteraan :) Sorry voor het offtopic gaan, nu weer back to Werchter!

Ik heb hier nog wel iets zinnigs te zeggen voor de mensen die van gitaartjes houden. Mastodon en Ghost touren in de zomer mee met Metallica, zullen dus ook wel op Werchter en Pinkpop staan.

Ik zou niet al teveel op Imagine Dragons rekenen hoor. Ze zeggen zelf dat ze hun huidige tour afmaken en dan aan een nieuw album gaan werken. Van de andere kant is dat een hele vreemde keuze, waarom niet al die festivals nog even afgaan en dan aan je album werken. Naja dit is in ieder geval wat ze zelf zeiden.

Ik zelf zou Stromae en Macklemore ook wel opschrijven en dat vind ik persoonlijk geweldig. Ik hoop nog steeds op een hele grote hiphop-artiest, zou denk ik opzich nog wel redelijk voor AM passen. Dat soort publiek houdt denk ik ook wel erg van HipHop (ik ben er één van).

Maar wat denken jullie, morgen headliner nummer 3 of toch even QOTSA/Placebo/DanceArtiest bekend maken. Ik vind Prodigy en Chemical Brothers wel duidelijke kanshebbers, ze staan op dat snowbombing geval.

Ze zullen Muse wel na Pearl Jam bekend maken als die twee komen. Maar ik denk dat het gewoon gaat gebeuren. @Thijs gaf al aan dat die bron 90% zeker klopt, en ja dat Roskilde is op mijn tweets blijven reageren, en ik kan me niet voorstellen dat als je zo'n grote artiest exclusief als Muse binnen hebt je überhaupt gaat reageren als iemand iets over Muse vraagt. Die contacten tussen Muse&RW zijn gewoon dit jaar op Boutique ontstaan en vanwege de 20th anniversairy is het té perfect.

Users who are viewing this thread