Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik hoop op Frank Turner en Miles Kane, maar weet eigenlijk niet of dat ook reeël is

Misschien komt paul mccartney wel dan zijn the beatles toch nog een beetje aanwezig(zou ook nog echt kunnen ook aangezien hij net een new album uit heeft en hij een europa 2014 tour aan het plannen zou zijn). Ik zie trouwens liever noel gallagher dan beady eye verschijnen.

Ik vraag me toch af, omdat Pearl Jam waarschijnlijk niet op Pinkpop staat, is de kans dus juist groter of kleiner dat ze naar Werchter komen??

Als dance acts denk ik: Camo & Krooked (nieuwe nummers) en Nero (ook nieuwe album begin 2014) alsook denk ik major lazer terug te zien maar misschien in the barn want KluB C was ietsje te klein denk ik. Dj fresh, Knife party en Baauer zijn volgens mij ook kanshebbers

Miles Kane zou best kunnen, hij heeft met z'n laatste album nog niet op Werchter gestaan en staat in Mei als support act bij Arctic Monkeys in Londen, en even later ook nog individueel een ander festival geloof ik. Dus hij zou zomaar door kunnen touren...
Frank Turner heeft tot maart tourdata staan, maar de laatste daarvan is in Brussel... dus ik weet niet zo goed of hij 3-4 maanden later alweer in België zou kunnen staan...

Miles Kane zou best kunnen, hij heeft met z’n laatste album nog niet op Werchter gestaan en staat in Mei als support act bij Arctic Monkeys in Londen, en even later ook nog individueel een ander festival geloof ik. Dus hij zou zomaar door kunnen touren…<br>
Frank Turner heeft tot maart tourdata staan, maar de laatste daarvan is in Brussel… dus ik weet niet zo goed of hij 3-4 maanden later alweer in België zou kunnen staan…

Miles Kane moet dan wel op de vrijdag staan ;)
3/4 maanden kan denk ik wel, maar het zal dan denk ik eerder PKP worden, scheelt toch ruim een maand

Ik hoop in ieder geval op Franz Ferdinand en The Wombats. Qua dance, Skrillex is vet maar ik wil vooral Calvin Harris wel een keer zien. Dan hebben we nog Disclosure, CHVRCHES, De Jeugd Van Tegenwoordig en Knife Party. Imagine Dragons zou nu al één van de hoogtepunten zijn, Bastille mag terugkomen, Jak Bugg zal er ook wel weer staan vanwege zijn nieuwe album en ik hoop ook dat Paolo Nutini nog eens lang komt. The Kooks is ook altijd leuk :)

Ik hoop in ieder geval op Franz Ferdinand en The Wombats. Qua dance, Skrillex is vet maar ik wil vooral Calvin Harris wel een keer zien. Dan hebben we nog Disclosure, CHVRCHES, De Jeugd Van Tegenwoordig en Knife Party. Imagine Dragons zou nu al één van de hoogtepunten zijn, Bastille mag terugkomen, Jak Bugg zal er ook wel weer staan vanwege zijn nieuwe album en ik hoop ook dat Paolo Nutini nog eens lang komt. The Kooks is ook altijd leuk
icon_smile.gif

Ik vond imagine dragons echt enorm tegen vallen op lowlands dit jaar, paar hitjes waar iedereen leuk op mee doet en de rest vrij saai en eentonig.

@Stockholm Syndrome
Ik hoop dat Imagine Dragons de Barn mag afsluiten, lijkt me echt supervet. En Bastille zie ik ook graag nog een keer!

@xSam_
Ik denk dat het niets veranderd voor Werchter, de tour van Pearl Jam lijkt gewoon net iets later te beginnen dan Pinkpop, dus de kansen voor Werchter zijn ongeveer gelijk gebleven aangezien zij toch al in de tourperiode van Pearl Jam vielen.

Vind dit wel een beetje sneu voor Pinkpop overigens, maar ik zie ze nu ook wel opeens met the Stones er vandoor gaan, met Metallica en Arcade Fire oid erbij heb je dan natuurlijk niks te klagen!

Edit: of Bon Jovi ofzo (daar wel ja) als the Stones niet lukken

Klub C is speciaal voor de dance acts, in ieder geval op donderdag en vrijdag. Calvin Harris is niet echt een niet-dance festival dj, dus ik denk dat we hem kunnen vergeten. Ik denk dat Steve Aoki misschien wel langskomt. Beetje vergelijkbaar met Major Lazer qua muziek, en qua populariteit(buiten België) ook wel. Hij doet toch alles volgens mij, dus hij zal neit te beroerd zijn voor een Rock Festival :p. De Wombats was ik inderdaad vergeten!! Die zou ik graag eens zien zeg...

Haha Miles Kane :P. Als Alex Turner toch aanwezig is met AM, misschien een reunie van de Last Shadow Puppets :p(flauwekul). Miles Kane stond er in 2012 ook nog hea... Wel een nieuw album enzo, dus wie weet

Klub C is speciaal voor de dance acts, in ieder geval op donderdag en vrijdag. Calvin Harris is niet echt een niet-dance festival dj, dus ik denk dat we hem kunnen vergeten. Ik denk dat Steve Aoki misschien wel langskomt. Beetje vergelijkbaar met Major Lazer qua muziek, en qua populariteit(buiten België) ook wel. Hij doet toch alles volgens mij, dus hij zal neit te beroerd zijn voor een Rock Festival :p. De Wombats was ik inderdaad vergeten!! Die zou ik graag eens zien zeg…

Wat een onzin, Calvin Harris stond in 2012 nog op de affiche alleen cancelde op het laatst. Hij stond ook op T in the Park en vat nog veel plekken waar ik nou geen zin heb om naar te kijken. Kan prima, en heeft me een lange lijst aan hits daar valt je mond van open

Misschien nog een keertje C2C? Dan zouden ze wel met een nieuw album moeten komen, maar dat zie ik ook best gebeuren. Ik heb in ieder geval een stukje ervan meegekregen op Pinkpop, en het klonk heel gaaf. De tent ontplofte ook zowat van de mensen...

Misschien nog een keertje C2C? Dan zouden ze wel met een nieuw album moeten komen, maar dat zie ik ook best gebeuren. Ik heb in ieder geval een stukje ervan meegekregen op Pinkpop, en het klonk heel gaaf. De tent ontplofte ook zowat van de mensen…

was echt heel vet afgelopen jaar, dus mag zeker van mij

@Stockholm Syndrome rustig rustig, dat wist ik niet. Ik beschouwde hem niet als als rockfestival dj, maargoed, ik vind zijn muziek ook niet tof, dus dat wist ik inderdaad niet. Excuseer -.-. @Dr. Hannibal, C2C was gaaf afgelopen jaar. Iedereen ging los, dus van mij mogen ze terug komen!

Klub C is speciaal voor de dance acts, in ieder geval op donderdag en vrijdag. Calvin Harris is niet echt een niet-dance festival dj, dus ik denk dat we hem kunnen vergeten. Ik denk dat Steve Aoki misschien wel langskomt.

Calvin Harris past prima bij het festival-publiek. Ook hij is een geliefd man onder vooral het Britse publiek, zou in 2012 op RW staan maar cancelde toen en hij heeft een aantal mooie festival-hits op zijn naam staan.
Nummers als 'Flashback', 'Sweet Nothing', 'I Need You Love' en 'Thinkin Bout You' zijn toch echt wel plaatjes die op festivals plat gedraaid worden. En dan bedoel ik niet de Tommorowlands en Mysterylands. Nee, Pukkelpop, Lowlands, RW en daarnaast ook een geliefde dj bij studio brussel en 3fm. Qua muziek is hij zelfs eerder een festival-dj dan steve aoki of in 2013 die zuigende Dimitri Vegas. De boeking van de gasten bevestigde dit jaar voor mij dat de line-up echt zuigde, maar goed. Nog steeds gegaan en veel plezier gehad! (:

verder denk ik dat je vooral naar de nieuwere genre's moet kijken. Er zullen wel degerlijk wat trap-artiesten komen en misschien ook wal deep-house of techno.
Trap: TNGHT, Baauer, Hudson Mohawke solo, RL Grime
Deep-house: Disclosure, Julio Bashmore, Jamie xx, Bakermat, Totally Enormous Extinct Dinosaur
Overig: Flume, xxyyxx, Wilkinson, Bonobo

Maar niet al deze namen zullen veel publiek te trekken. Ik denk ook dat de kans het grootste is voor TNGHT, Flume, Disclosure, Baauer, Wilkinson, Julio Bashmore en Bonobo. De rest is misschien nog net te klein, of een mooie opvulling

@Thijs oke dat heb ik dan inderdaad verkeerd opgevat. Al die namen lijken mij leuk, maar ik dacht dat Werchter steeds meer 'mainstream' aan worden is? Er zitten zeker leuke namen tussen, maar veel publiek trekt het niet echt. Bakermat zou ik overigens wel echt tof vinden, als echte Hollander, maar ik denk dat die aan de kleine kant zijn. Zou Disclosure terug komen? Ze hebben geen nieuw album, en ik heb ook niet gehoord van een album in de maak ofzo. Kunnen we het overigens niet achter wat grotere namen zoeken?

@Stockholm Syndrome<br>
Ik hoop dat Imagine Dragons de Barn mag afsluiten, lijkt me echt supervet. En Bastille zie ik ook graag nog een keer!

@xSam_<br>
Ik denk dat het niets veranderd voor Werchter, de tour van Pearl Jam lijkt gewoon net iets later te beginnen dan Pinkpop, dus de kansen voor Werchter zijn ongeveer gelijk gebleven aangezien zij toch al in de tourperiode van Pearl Jam vielen.

Vind dit wel een beetje sneu voor Pinkpop overigens, maar ik zie ze nu ook wel opeens met the Stones er vandoor gaan, met Metallica en Arcade Fire oid erbij heb je dan natuurlijk niks te klagen!

Edit: of Bon Jovi ofzo (daar wel ja) als the Stones niet lukken

Nee, precies dat is zo. Pinkpop is vroeg in de juni maand, kan dat Pearl Jam bijv. week later begint met hun tour of pas eind juni, dan is Rock Werchter natuurlijk gewoon mogelijk.
Maar goed als Pinkpop straks toch ineens The Stones heef (lijkt me niet, blijf erbij dat ze te duur zijn). dan ja, vind ik minder sneu voor Pinkpop/Jan. Bon Jovi kan ook nog, maar eerstr zien wanneer hun die tour aankondigen dan die zou moeten plaats vinden dan???

Ik zie Miles Kane wel op de mainstage staan in de late middag/vroege avond op de avond dat AM speelt. zelf zou ik QOTSA als sub die dag voor AM, GEWELDIG vinden. Kans is ook aanwezig dat Josh dan meezingt tijdens ''Knee Socks'' (is al 2 of 3 keer gebeurt dit jaar)

Users who are viewing this thread