Klub C is speciaal voor de dance acts, in ieder geval op donderdag en vrijdag. Calvin Harris is niet echt een niet-dance festival dj, dus ik denk dat we hem kunnen vergeten. Ik denk dat Steve Aoki misschien wel langskomt.
Calvin Harris past prima bij het festival-publiek. Ook hij is een geliefd man onder vooral het Britse publiek, zou in 2012 op RW staan maar cancelde toen en hij heeft een aantal mooie festival-hits op zijn naam staan.
Nummers als 'Flashback', 'Sweet Nothing', 'I Need You Love' en 'Thinkin Bout You' zijn toch echt wel plaatjes die op festivals plat gedraaid worden. En dan bedoel ik niet de Tommorowlands en Mysterylands. Nee, Pukkelpop, Lowlands, RW en daarnaast ook een geliefde dj bij studio brussel en 3fm. Qua muziek is hij zelfs eerder een festival-dj dan steve aoki of in 2013 die zuigende Dimitri Vegas. De boeking van de gasten bevestigde dit jaar voor mij dat de line-up echt zuigde, maar goed. Nog steeds gegaan en veel plezier gehad!
verder denk ik dat je vooral naar de nieuwere genre's moet kijken. Er zullen wel degerlijk wat trap-artiesten komen en misschien ook wal deep-house of techno.
Trap: TNGHT, Baauer, Hudson Mohawke solo, RL Grime
Deep-house: Disclosure, Julio Bashmore, Jamie xx, Bakermat, Totally Enormous Extinct Dinosaur
Overig: Flume, xxyyxx, Wilkinson, Bonobo
Maar niet al deze namen zullen veel publiek te trekken. Ik denk ook dat de kans het grootste is voor TNGHT, Flume, Disclosure, Baauer, Wilkinson, Julio Bashmore en Bonobo. De rest is misschien nog net te klein, of een mooie opvulling