Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
Ik heb zo het gevoel dat dit een topeditie word, Metallica, Arctic Monkeys, Pearl jam (?), Muse (?)als dit de 4 headliners zijn is het toch stukken beter dan vorig jaar: Green day, Blur, Rammstein en The Editors. wat ook niet slecht was

Green day vooraf al niet naartoe gegaan omdat het toch dezelfde show als de afgelopen 5 jaar zou worden gecombineerd met wat liedjes van de geflopte nieuwe albums, bloc party/ sigur ros was een erg goed alternatief. Blur was fenomenaal, rammstein show was ok, muziek vind ik niet zo veel aan. Editors was gewoon goed optreden alleen beetje jammer dat het de 2de keer op rij was. Dus inderdaad als die 4 komen is het wel beter dan vorig jaar, al hoop ik op een verassing zoals blur.

<div class="d4p-bbt-quote-title">DeadRinu5 wrote:</div>
Ik heb zo het gevoel dat dit een topeditie word, Metallica, Arctic Monkeys, Pearl jam (?), Muse (?)als dit de 4 headliners zijn is het toch stukken beter dan vorig jaar: Green day, Blur, Rammstein en The Editors. wat ook niet slecht was

Green day vooraf al niet naartoe gegaan omdat het toch dezelfde show als de afgelopen 5 jaar zou worden gecombineerd met wat liedjes van de geflopte nieuwe albums, bloc party/ sigur ros was een erg goed alternatief. Blur was fenomenaal, rammstein show was ok, muziek vind ik niet zo veel aan. Editors was gewoon goed optreden alleen beetje jammer dat het de 2de keer op rij was. Dus inderdaad als die 4 komen is het wel beter dan vorig jaar, al hoop ik op een verassing zoals blur.
ik had green day nog nooit eerder gezien dus was zeer blij met hun show, en eerlijk gezegd vond ik Blur een beetje een teleurstelling maar dat is ook omdat ik niet echt fan ben van hun

En waarom zou RATM geen sub worden? ik zie hier vaak mensen die zeggen dat ze waarschijnlijk niet op het lijstje zullen bijhoren.

En waarom zou RATM geen sub worden? ik zie hier vaak mensen die zeggen dat ze waarschijnlijk niet op het lijstje zullen bijhoren.

Gaan we weer hoor.. Er is helemaal geen aanleiding voor een tournee van RATM! Geen nieuw album, geen data, niks wijst op enige beweging in die band = Geen Rock Werchter. Hoe simpel kan het zijn. Zullen we het weer hebben over The Beatles op Rock Werchter? Daar zit namelijk net zo weinig beweging in als bij Rage Against the Machine..

RATM was tijden wel degelijk een gerucht omdat Hurricane had gemeld met ze in gesprek te zijn, sindsdien is er niks meer van gehoord dus waarschijnlijk is dat afgeketst. Ze zouden trouwens ook te groot zijn voor sub-headliner.

<div class="d4p-bbt-quote-title">DeadRinu5 wrote:</div>

Gaan we weer hoor.. Er is helemaal geen aanleiding voor een tournee van RATM! Geen nieuw album, geen data, niks wijst op enige beweging in die band = Geen Rock Werchter. Hoe simpel kan het zijn. Zullen we het weer hebben over The Beatles op Rock Werchter? Daar zit namelijk net zo weinig beweging in als bij Rage Against the Machine..
ik vroeg het gewoon omdat ik er niets over weet en je overdrijft een beetje door ze te vergelijken met alsof the beatles kwamen

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>DeadRinu5 wrote:</div><br>

ik vroeg het gewoon omdat ik er niets over weet en je overdrijft een beetje door ze te vergelijken met alsof the beatles kwamen

Check het gewoon eerst even, zo hoeven we het niet over dit soort bands te hebben want op die manier kunnen we iedere band een gerucht noemen. En natuurlijk overdrijf ik, dat lijkt me duidelijk.

Laten we dit forum zo zinvol houden, als dat iedereen het hier vindt... geen gehaat aub. Iemand nog een leuke toevoeging voor Klub C of the Barn, tot we weer een naam krijgen? Ik noem maar wat: Cage the Elephant, Beady Eye, Virginmarys, Dropkick Murphys, Fratellis(ook een nieuw album en tour?), Pigeon Detectives, Foals, Interpol, Franz Ferdinand, Allah-las, White Lies, Bass drum of Death(!!!!)</span> Dit is vooral Indierock en Ppr, van de rest heb ik niet heel veel verstand... dus ik hoor graag wat alternatieven??

@Gloeilamp: Iedereen mag namen noemen wat ze willen. Je kan ook op een gepastere manier vertellen dat de kans erg klein is ;) Al snap ik wel dat het vervelend over kan komen voor jou dat sommige mensen zomaar wat roepen in jouw ogen.

Maar inderdaad RATM gaat imo ook echt niet subheadlinen. Verder een niet erg onverwachte aankondiging van AM vandaag. En tja, het is niet mijn band maar als de andere 2 grootste geruchten ook waar blijken een prima line-up wat headliners betreft.

RATM was helemaal niet zo'n gekke suggestie hoor zoals ik al zei waren ze een tijd een goed gerucht dat nu afgezwakt is omdat er niks meer over gehoord word. Dat ze in gesprek zijn geweest betekend iig dat er wel plannen zijn of waren.

Voor in de Barn zie ik Simple Minds wel komen, die staan regelmatig op het werchter terrein en gaan aankomend jaar weer festivals doen. Vorige keer moeten missen omdat ik liever bij Kasabian en Wolfmother stond maar moest erg leuk zijn hoorde ik.

bastille nog een keer? was zeer goed vorig jaar. ik verwacht netsky ook terug te zien maar dan in the barn (niet zagen over netksy aub)

chvrches verwacht ik wel, Saint Raymond zou ook mooi zijn, maar dan moet hij wel even met een album komen

Ik denk (helaas) dat Netsky niet meer komt dit jaar. Geen nieuw materiaal, twee keer achter elkaar al geweest enzo, bekende verhaal. Als hij komt gaat hij niet in de Barn staan, ik denk dat je Klub C bedoelt ;), maar dat doet hij ook niet, als je ziet dat hij vorig jaar mainstage afsloot met succes. Andere Dance-acts misschien, buiten die al genoemd zijn @DeadRinus? Ik zie Goldfish misschien ook wel langskomen. Passen wel op werchter imo, en ze hebben een nieuw album.

@Gloeilamp: Iedereen mag namen noemen wat ze willen. Je kan ook op een gepastere manier vertellen dat de kans erg klein is
icon_wink.gif
Al snap ik wel dat het vervelend over kan komen voor jou dat sommige mensen zomaar wat roepen in jouw ogen.

Maar inderdaad RATM gaat imo ook echt niet subheadlinen. Verder een niet erg onverwachte aankondiging van AM vandaag. En tja, het is niet mijn band maar als de andere 2 grootste geruchten ook waar blijken een prima line-up wat headliners betreft.

Dat zal ik de volgende keer dan doen. Ik vind het gewoon nogal hinderlijk dat er hier zo makkelijk namen geroepen worden die helemaal geen kanshebbers zijn, het was al langer bekend dat Hurricane naast het net gevist had. En daarnaast is RATM te klein om te subben, geen nieuw werk, geen tournee, en heeft Werchter veel betere opties. Ik kan dit soort reacties gewoon niet serieus nemen als een 'gerucht' aan geen één van deze eisen voldoet. En hopelijk ben ik hier niet de enige in.

<div class="d4p-bbt-quote-title">WeckoJ wrote:</div>
http://festileaks.com/users/gloeilamp/@Gloeilamp: Iedereen mag namen noemen wat ze willen. Je kan ook op een gepastere manier vertellen dat de kans erg klein is
icon_wink.gif
Al snap ik wel dat het vervelend over kan komen voor jou dat sommige mensen zomaar wat roepen in jouw ogen.

Dat zal ik de volgende keer dan doen. Ik vind het gewoon nogal hinderlijk dat er hier zo makkelijk namen geroepen worden die helemaal geen kanshebbers zijn, het was al langer bekend dat Hurricane naast het net gevist had. En daarnaast is RATM te klein om te subben, geen nieuw werk, geen tournee, en heeft Werchter veel betere opties. Ik kan dit soort reacties gewoon niet serieus nemen als een ‘gerucht’ aan geen één van deze eisen voldoet. En hopelijk ben ik hier niet de enige in.
pfhhh ik heb toch gezegd dat ik de volgende keer eerst zal checken stop nu alstublieft over RATM... ik heb het wel begrepen.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>WeckoJ wrote:</div><br>
http://festileaks.com/users/gloeilamp/http://festileaks.com/users/gloeilamp/@Gloeilamp: Iedereen mag namen noemen wat ze willen. Je kan ook op een gepastere manier vertellen dat de kans erg klein is
icon_wink.gif

Dat zal ik de volgende keer dan doen. Ik vind het gewoon nogal hinderlijk dat er hier zo makkelijk namen geroepen worden die helemaal geen kanshebbers zijn, het was al langer bekend dat Hurricane naast het net gevist had. En daarnaast is RATM te klein om te subben, geen nieuw werk, geen tournee, en heeft Werchter veel betere opties. Ik kan dit soort reacties gewoon niet serieus nemen als een ‘gerucht’ aan geen één van deze eisen voldoet. En hopelijk ben ik hier niet de enige in.

pfhhh ik heb toch gezegd dat ik de volgende keer eerst zal checken stop nu alstublieft over RATM… ik heb het wel begrepen.

Dit was gewoon een reactie op WeckoJ, en heeft weinig tot niets met jou te maken..

Ik denk (helaas) dat Netsky niet meer komt dit jaar. Geen nieuw materiaal, twee keer achter elkaar al geweest enzo, bekende verhaal. Als hij komt gaat hij niet in de Barn staan, ik denk dat je Klub C bedoelt
icon_wink.gif
, maar dat doet hij ook niet, als je ziet dat hij vorig jaar mainstage afsloot met succes. Andere Dance-acts misschien, buiten die al genoemd zijn @DeadRinus? Ik zie Goldfish misschien ook wel langskomen. Passen wel op werchter imo, en ze hebben een nieuw album.
hij komt wel met nieuw materiaal netsky (met zijn single without you bijvoorbeeld maar dat vond ik niet zo goed)

Ja inderdaad, (ik vond without lomp vet trouwens, maar dat is smaak :), het is iig anders dan zijn andere materiaal, wat ik persoonlijk van hetzelfde niveau vind). Het gaat er meer om dat één track niet genoeg is. Hij zal toch echt met een nieuw album op de proppen moeten komen, voordat hij met exact dezelfde show wil komen als de afgelopen twee jaar(Without you werd ook al gespeeld bij zijn optreden op werchter :D). Ik lees inderdaad nu dat hij met een nieuw album komt begin 2014(wat ik overigens ongelofelijk tof vind), maar ik gok er toch op dat ze hem niet weer boeken... 3 jaar achter elkaar... Verder nog iets leuks iemand?

Users who are viewing this thread