Rock Werchter 2014 - Geruchten

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bas
  • Startdatum Startdatum
@Black Lies, De laaste set had wel Citizen Erased, Hyper Music en Sunburn, dat zijn ouder klassiekers. Ik was trouwens zeer content met de set in de ArenA hoor, Bliss en Butterflies&Hurricanes waren voor mij echt geweldig om te horen. Het vervelende aan Muse optredens nu zijn dat je altijd een handvol hits niet krijgt. Dat terwijl hun hele set vol staat met matige songs als Explorers, Liquid State, Guiding Light (gadvedamme wat een klote lied), Blackout, Follow Me en Panic Station…

Ik weet zeker dat dat enige festivaloptreden van hun nauwelijks zal bestaan uit nummers van het laatste album, en vooral veel van het 2e en 3e album inderdaad.

helemaal mee eens, behalve panic station, dat is echt een koningsnummers. maar ik wilde ook hysteria, united states, hyper music horen. zou te vet zijn, al gaan de kaartjes dan wel wat sneller dan normaal. en omdat wij nog niet al het geld bij elkaar hebben :)

<div class="d4p-bbt-quote-title">Stockholm Syndrome wrote:</div>
Ik kan je wel vertellen, als ze daadwerkelijk worden aangekondigd wil je niet in mijn buurt zijn, dan word ik HELEMAAL GEK.

Haha, nou zo te zien heel veel Muse fans hier!<br>
Nogmaals, zelf maakt me setlist minder uit, maar ik zal dolgraag nummers horen zoals Fury, Citizen Erased, Assassin, Futurism(gekke werk dat dit gespeeld werd in Tokyo), Muscle Museum. etc<br>
Maar inderdaad, als het eenmaal is aangekondigd word ik helemaal gek ook.
icon_razz.gif
<br>
Nou moet ik niet teveel gaan hopen, want ja, inderdaad zoals Dr. Hannibal zegt, straks dat komen ze toch niet naar Werchter.. maar goed, waar ze ook gaan, ik ben er.
icon_smile.gif

Dit herken ik van vorig jaar, toen was ik er heilig van overtuigd dat Muse zou komen en toen kwam de Editors vanuit het niets. Man wat was ik toen teleurgesteld. Hoewel ik Editors wel een fantastische band vond :)

wat zullen we straks teleurgesteld zijn als muse niet komt maar de FooFighters :(

<div class="d4p-bbt-quote-title">xSam__ wrote:</div>

<div class=”d4p-bbt-quote-title”>Stockholm Syndrome wrote:</div><br>
Ik kan je wel vertellen, als ze daadwerkelijk worden aangekondigd wil je niet in mijn buurt zijn, dan word ik HELEMAAL GEK.

Haha, nou zo te zien heel veel Muse fans hier!<br><br>
Nogmaals, zelf maakt me setlist minder uit, maar ik zal dolgraag nummers horen zoals Fury, Citizen Erased, Assassin, Futurism(gekke werk dat dit gespeeld werd in Tokyo), Muscle Museum. etc<br><br>
Maar inderdaad, als het eenmaal is aangekondigd word ik helemaal gek ook.
icon_razz.gif
<br><br>
Nou moet ik niet teveel gaan hopen, want ja, inderdaad zoals Dr. Hannibal zegt, straks dat komen ze toch niet naar Werchter.. maar goed, waar ze ook gaan, ik ben er.
icon_smile.gif

Dit herken ik van vorig jaar, toen was ik er heilig van overtuigd dat Muse zou komen en toen kwam de Editors vanuit het niets. Man wat was ik toen teleurgesteld. Hoewel ik Editors wel een fantastische band vond
icon_smile.gif

Nee, toen wist ik gewoon zeker dat ze Boutique zouden doen, en de Arena, ik weet niet waarom, maar dit wist ik gewoon.
En ik had nog gelijk ook. was best bizar. heb ze dus op Boutique wel gezien dit jaar. maar toch op Rock Werchter zelf is toch even anders... :D
Editors zijn ook top. alleen hopelijk niet hun weer headliner dit jaar haha
Foo Fighters zou ik ook heel blij mee zijn.. al wil ik liever Muse. :)

Muse is idd geweldig, stond bij Werchter Boutique echt prachtig recht en vlak voor het podium. Ik kon er ook vlak voor de show gewoon naar toe lopen omdat ik een bandje had omdat ik vroeg aanwezig was en blijkbaar wist de helft dat niet ofzo want het was echt ontzettend rustig in het voorvak. Dus eerst heerlijk relaxt op het gras liggen genieten van de zon en muziek om vervolgens op m'n dooie gemak vlak vooraan te staan en mee te zingen met Muse :D

Moet zeggen dat ik aan het andere einde ook wel graag Tenacious D heb op RW waar ik vooraan zo plat gedrukt werd dat ik mijn armen niet eens meer naar beneden kon doen en ze bij de gast voor mij op z'n schouders moest leggen xD

Eigenlijk zouden meer bands het als Bruce Springsteen moeten doen bedenk ik me net nu jullie het over setlists hebben, gewoon elke keer wat nummers van borden plukken uit het publiek en die spelen.

Als de Foo Fighters komen ben ik ook blij hoor, das ook een top band! Maar ik heb lang gezegd dat ik Muse niet verwachte, maar begin er nou echt in te geloven :)

tenacious d? ze waten er toch niet vorig jaar?

Neen klopt misschien had ik ff ergens een komma ofzo tussen moeten zetten, ik bedoelde dat ik ze wel graag op RW zag en dat ik ze ergens anders gezien had ;)

Iemand die ik trouwens ook heel graag zie komen is Jack White, solo of met een van z'n bands. In juli zei hij nog dat hij bezig was met nieuw materiaal maar sindsdien is het nogal stil rond om hem, maar hopen mag altijd :)

Heeuj! Arctic Monkeys ook op Werchter! Tot nu toe loopt het perfect naar voorspelling ;-)
http://www.rockwerchter.be/nl/nieuws/detail/ook-arctic-monkeys-op-rock-werchter-2014

Yes AM! Maar op Pinkpop geen Pearl Jam, moeten we ons zorgen gaan maken? Denk dat we vandaag nog wel een naam krijgen, het is nog wel heel erg vroeg. Nu Muse nog en hopelijk PJ!

Yes AM! Maar op Pinkpop geen Pearl Jam, moeten we ons zorgen gaan maken? Denk dat we vandaag nog wel een naam krijgen, het is nog wel heel erg vroeg. Nu Muse nog en hopelijk PJ!

Lijkt me wel duidelijk dat ze deze keer de 'een naam per dag' strategie gebruiken. Nog 3 te gaan deze week!

En ik weet het niet. Ik heb altijd gezegd dat ik ze ook als een kanshebber voor Pukkelpop beschouw, maar misschien begint hun tour gewoon pas na Pinkpop? Er is nog altijd dat 'Matt Cameron tourt niet met Soundgarden in juni omwille van plannen met PJ', dus er is goede hoop!

AM, mooie naam! Tot nu toe is de helft van mijn voorspelling uitgekomen, nu Muse en PJ nog
icon_smile.gif

Volgens mij heb je dezelfde voorspelling als de meesten al anderhalve maand hadden ;)

Vond het trouwens vandaag idd wel erg vroeg, zou best kunnen dat ze 6 namen hebben die ze in 5 dagen willen aankondigen en dat vandaag de dance act op vrijdag er nog bij komt of de sub-headliner.

Mensen, vandaag was niet uitzonderlijk vroeg. Toevallig werd deze ochtend het programma voor Music For Life uit de doeken gedaan op Stubru, dus als je die naam dropt net als er veel mensen naar de radio luisteren, dan krijg je gratis extra aandacht.

Volgende naam zal voor morgen zijn, maar we krijgen sowieso ook minstens 1 sub en/of dance afsluiter.

<div class="d4p-bbt-quote-title">Gloeilamp wrote:</div>
AM, mooie naam! Tot nu toe is de helft van mijn voorspelling uitgekomen, nu Muse en PJ nog
icon_smile.gif

Volgens mij heb je dezelfde voorspelling als de meesten al anderhalve maand hadden
icon_wink.gif

Vond het trouwens vandaag idd wel erg vroeg, zou best kunnen dat ze 6 namen hebben die ze in 5 dagen willen aankondigen en dat vandaag de dance act op vrijdag er nog bij komt of de sub-headliner.

Nee hoor. Ik heb hier namelijk ook AC/DC, RATM, RHCP, The Stones, QOTSA, Daft Punk, Springsteen, Lady Gaga, Foo Fighters, Arcade Fire, Linkin Park, Iron Maiden, Snow Patrol, Oasis, Radiohead, The Who, David Bowie en Coldplay gelezen. Daarnaast had ik mijn lijstje al relatief vroeg geplaatst. Maar daar genoeg over.

Ik zie CHVRCHES ook wel komen, zijn eind juni in Duitsland en in Nederland redelijk populair. Geen idee hoe dat in Belgie zit, maar het lijkt me een mooie naam,

Ben wel blij met Arctic Monkeys, ik hoop wel op Muse gewoon al omdat het exclusief zou zijn.
Als er een sub bekend wordt gemaakt, dan maar Placebo zeker, hoewel die ook nog nergens bevestigd zijn? Misschien dat ze al hun data in 1 keer bekend maken, maar is dat niet wat ongebruikelijk als je geen headliner bent?
Het blijft trouwens ook stil rond FATM, komt dat album er nu aan of niet? En doen die wel de festivalzomer?

@gloeilamp:
Black Keys – Pearl Jam<br>
Arcade Fire – Artic Monkeys (NIN in de barn)<br>
QOTSA – Metallica<br>
Placebo – Muse

En dan achter Pearl Jam en Artic Monkeys nog een dance act.

Dat was bijna een maand voordat jij je eerste post plaatste en ik was nog niet eens de eerste die dit riep ;)

Users who are viewing this thread